Dzisiaj mamy: Czwartek, 21 Listopad 2024

Wywiady

Czy Content Marketing w dobie AI ma jeszcze sens? Rozmowa z Pawłem Strykowskim, CEO WhitePress

Czy Content Marketing w dobie AI ma jeszcze sens? Rozmowa z Pawłem Strykowskim, CEO WhitePress

2024.10.02
Dynamiczny rozwój rozmaitych modeli językowych sprawił, że wiele branż przechodzi aktualnie sporą transformację. Jednym z obszarów, na który AI ma szczególnie duży wpływ, jest content marketing. Czy jednak AI zdominuje rynek treści i wyprze tradycyjne metody tworzenia contentu? W rozmowie z Pawłem Strykowskim, CEO WhitePress® dowiemy się, jakie trendy obecnie...
Automatyzacja w e-commerce: jak zyskać przewagę nad konkurencją? Rozmowa z Emilem Walczakiem, Head of Enterprise & Implementation w BaseLinker

Automatyzacja w e-commerce: jak zyskać przewagę nad konkurencją? Rozmowa z Emilem Walczakiem, Head of Enterprise & Implementation w BaseLinker

2024.09.11
pozwala sprzedawcom internetowym działać sprawniej i osiągać lepsze rezultaty. Od obsługi magazynu i zamówień, przez marketing, aż po zarządzanie relacjami z klientami – automatyczne systemy wpływają na każdy element procesu. Jakie korzyści daje automatyzacja dla sklepów internetowych? W jaki sposób pomaga oszczędzać czas, optymalizować koszty i zwiększać satysfakcję klientów? O...
Jak dziś budować identyczne doświadczenia zakupowe w kanałach on i off? Zapytaliśmy ekspertów

Jak dziś budować identyczne doświadczenia zakupowe w kanałach on i off? Zapytaliśmy ekspertów

2024.08.29
Jak dziś budować identyczne doświadczenia zakupowe w kanałach on i off Zróżnicowane kanały sprzedaży stawiają marki przed dużym wyzwaniem związanym z budowaniem doświadczeń zakupowych klientów. O tym, czy te same sprawdzą się w kanałach online i offline, jak też o kluczowych elementach budowania doświadczeń zakupowych w dobie omnichannel dyskutują Prelegenci...
Nie tylko nowa nazwa. Kulisy transformacji butiku internetowego – wywiad z Iloną Nowak, właścicielką Maffati

Nie tylko nowa nazwa. Kulisy transformacji butiku internetowego – wywiad z Iloną Nowak, właścicielką Maffati

2024.05.28
Rebranding sklepu, który ma już ugruntowaną pozycję na rynku, to nie lada wyzwanie, jednakże zmiana wizerunku marki może odświeżyć biznes, przyciągnąć nowych klientów i przynieść wiele innych korzyści. O kulisach procesu rebrandingu rozmawiamy dziś z Iloną Nowak, właścicielką butiku internetowego Maffati (wcześniej Ila Shop).
Jak sprzedać kosmetyki naturalne w sieci? Rozmowa z Joanną Górą, współzałożycielką Polish Nature

Jak sprzedać kosmetyki naturalne w sieci? Rozmowa z Joanną Górą, współzałożycielką Polish Nature

2024.04.17
Jak skutecznie sprzedawać kosmetyki naturalne w Internecie? O tym, jakie działania warto podejmować, jak docierać do klientek i w jaki sposób promować naturalną pielęgnację, a także o połączeniu działań w sklepie stacjonarnym i internetowym rozmawiamy dziś z Joanną Górą – współzałożycielką i prezes Polish Nature. Dowiemy się też, jakie perspektywy...
Zdobywaj klientów, zwiększaj sprzedaż! O marketingu konwersji

Zdobywaj klientów, zwiększaj sprzedaż! O marketingu konwersji

2024.03.05
Konwersja w e-commerce to bardzo złożony temat – aby sprzedaż rosła, potrzebna jest długofalowa strategia. W jaki sposób przyciągać klientów? Na co szczególnie warto zwrócić uwagę, by zwiększyć skuteczność działań marketingowych? Na te i wiele innych pytań odpowiada dziś w arcyciekawej rozmowie o marketingu konwersji Sebastian Suma, Co-founder & CEO...
Wyzwania i trudności we wdrożeniach e-commerce – wywiad z Markiem Kichem, CEO Satisfly i autorem podcastu Sztuka E-Commerce

Wyzwania i trudności we wdrożeniach e-commerce – wywiad z Markiem Kichem, CEO Satisfly i autorem podcastu Sztuka E-Commerce

2024.02.27
Wdrożenie projektu e-commerce to złożony proces, od którego w dużej mierze zależy sukces sklepu internetowego. O tym, co jest najistotniejsze podczas wdrożeń e-commerce, czego nie należy pomijać i jakich błędów się wystrzegać, rozmawiamy dziś z Markiem Kichem, CEO Satisfly i autorem podcastu „Sztuka E-Commerce”.
E-commerce w Polsce: nowe wyzwania, trendy i perspektywy na przyszłość

E-commerce w Polsce: nowe wyzwania, trendy i perspektywy na przyszłość

2023.12.19
Jak obecnie kształtuje się e-commerce w Polsce? O kondycji branży, stojących przed jej dalszym rozwojem barierach i mocnych stronach, a także o trendach i przewidywaniach na przyszłość specjalnie dla Ecomersy opowiada Łukasz Szymula, wieloletni członek Rady Nadzorczej Izby Gospodarki Elektronicznej oraz Country Manager CEE & Poland w Tradedoubler, największego gracza...
Niech będzie głośno! Marketing afiliacyjny w sklepie internetowym - wywiad z Ewą Dudek, CEO & Founder webePartners

Niech będzie głośno! Marketing afiliacyjny w sklepie internetowym - wywiad z Ewą Dudek, CEO & Founder webePartners

2023.03.14
hcesz, by Twoja marka stała się lepiej rozpoznawalna? Marketing afiliacyjny to sprawdzone narzędzie do tego, by dotrzeć do wydawców. O szczegóły tej strategii marketingowej, specjalnie dla Ecomersy, opowiada Ewa Dudek, CEO & Founder I webePartners. Zapraszamy do lektury wywiadu!
Jak sprzedawać kulturę w sieci? - wywiad z Łukaszem Kierusem, prezesem zarządu Glosel sp. z o.o. sp. k.

Jak sprzedawać kulturę w sieci? - wywiad z Łukaszem Kierusem, prezesem zarządu Glosel sp. z o.o. sp. k.

2023.02.16
Czy kultura jest modna? Jak sprzedawać książki w sieci? Jak rozwinąć rodzinny biznes do rozmiarów firmy zatrudniającej kilkaset osób? O tym przeczytacie w naszym materiale. Gościem wywiadu Ecomersy.pl jest Łukasz Kierus, prezes zarządu Glosel sp. z o.o. sp. k., w którego skład wchodzą jedna z największych księgarni internetowych w kraju...
Omnibus – pierwsze wnioski po wprowadzeniu dyrektywy. O czym nie pamiętają sprzedawcy? Czy posypią się kary? - Wywiad z Klaudią Kozioł, Managing Associate w DKLAW

Omnibus – pierwsze wnioski po wprowadzeniu dyrektywy. O czym nie pamiętają sprzedawcy? Czy posypią się kary? - Wywiad z Klaudią Kozioł, Managing Associate w DKLAW

2023.02.08
Dyrektywa Omnibus obowiązuje od 1 stycznia 2023 r. Jak z wprowadzeniem nowych regulacji poradzili sobie przedsiębiorcy? Media donosiły już o pierwszych wątpliwościach UOKiK. Zapraszamy na wywiad, w którym Klaudia Kozioł - Managing Associate w DKLAW opowiada o tym, jak interpretować zapisy dyrektywy Omnibus i uniknąć kar.
Polityka dostaw i zwrotów w sklepie internetowym. Polecamy dobre praktyki - wywiad z Mateuszem Rębiszem, Sales & Partnerships Manager w Wygodne Zwroty

Polityka dostaw i zwrotów w sklepie internetowym. Polecamy dobre praktyki - wywiad z Mateuszem Rębiszem, Sales & Partnerships Manager w Wygodne Zwroty

2023.02.02
  W jaki sposób polityka dostaw i zwrotów w sklepie internetowym wpływa na sprzedaż? Tą kwestię trzeba traktować jako część procesu sprzedażowego. Tak jak dbamy o dobrej jakości zdjęcia naszych produktów, o barwne opisy, o właściwe wypozycjonowanie naszego sklepu w wyszukiwarce, tak powinniśmy zadbać właśnie o politykę dostaw i zwrotów....
Black Friday 2022. Jak przygotować sklep na święto wyprzedaży? - wywiad, którego gościem jest Piotr Kałwa, E-commerce Success Manager w IdoSell

Black Friday 2022. Jak przygotować sklep na święto wyprzedaży? - wywiad, którego gościem jest Piotr Kałwa, E-commerce Success Manager w IdoSell

2022.11.09
Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Święto wyprzedaży co roku elektryzuje branżę e-commerce. Czy tym razem spełnią się oczekiwania sprzedawców? Jak wzrastająca inflacja wpłynie na sprzedaż? Co zrobić, by jak najlepiej wykorzystać czas obniżek? Zapraszamy na wywiad, którego gościem jest Piotr Kałwa Idosell, E-commerce Success Manager w IdoSell. Bądźcie gotowi...
Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami? Prześwietlamy branżę fashion – wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl

Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami? Prześwietlamy branżę fashion – wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl

2022.11.02
Jak przygotować sklep odzieżowy na święta? Czy kryzys odbija się na branży fashion? Co zrobić, by przedświąteczny szal zakupów był jak najbardziej owocny? Przeczytajcie wywiad z Gabrielem Bestą, CEO Medializer.pl, a zyskacie wiele cennych wskazówek!
Jak uwieść klasę średnią? Czyli o tym, jak sprzedawać produkty z wyższej półki - wywiad, którego gościem jest Łukasz Piech, Dyrektor E-commerce, Współwłaściciel Lantre – Autoryzowany Sprzedawca Apple

Jak uwieść klasę średnią? Czyli o tym, jak sprzedawać produkty z wyższej półki - wywiad, którego gościem jest Łukasz Piech, Dyrektor E-commerce, Współwłaściciel Lantre – Autoryzowany Sprzedawca Apple

2022.10.27
Jak sprzedaje się produkty Apple? Czy istnieją i czym wyróżniają się sklepy internetowe premium? W jaki sposób zawalczyć o wymagających klientów? O tych i innych ciekawych kwestiach w wywiadzie dla ecomersy.pl opowiada Łukasz Piech, Dyrektor E-commerce i Współwłaściciel Lantre – Autoryzowany Sprzedawca Apple. 
SMS marketing w e-commerce. Czy warto? - wywiad z Mają Wiśniewską, Marketing Manager SMSAPI

SMS marketing w e-commerce. Czy warto? - wywiad z Mają Wiśniewską, Marketing Manager SMSAPI

2022.10.19
Czy SMS marketing jest skuteczny? Ile kosztuje? Czy to rozwiązanie, które sprawdzi się w Twoim sklepie? Jeśli szukasz odpowiedzi na te i inne pytania, zajrzyj do naszego wywiadu. Maja Wiśniewska, Marketing Manager SMSAPI, rozwiewa wszystkie wątpliwości i rzuca więcej światła na wykorzystanie SMS-ów w e-commerce.
Dropshipping w e-commerce. Czy to coś dla Twojego sklepu? - wywiad z Kingą Tobałą, Starszą Specjalistką ds. marketingu w Sky-Shop.pl

Dropshipping w e-commerce. Czy to coś dla Twojego sklepu? - wywiad z Kingą Tobałą, Starszą Specjalistką ds. marketingu w Sky-Shop.pl

2022.10.13
Czy można prowadzić sklep bez własnego magazynu? Tak! Coraz więcej sprzedawców decyduje się na prowadzenie e-commerce w modelu dropshipping. O tym, na czym polega ta strategia i kiedy się opłaca, opowiada, Kinga Tobała, Starsza Specjalistka ds. marketingu w Sky-Shop.pl. Przeczytajcie, jak wykorzystać potencjał dropshippingu!
Konto bankowe dla sklepu internetowego. Na co zwrócić uwagę? - wywiad z Mateuszem Zemczakiem, E-Commerce Director, Transactional Banking Department | paynow.pl mBank S.A.

Konto bankowe dla sklepu internetowego. Na co zwrócić uwagę? - wywiad z Mateuszem Zemczakiem, E-Commerce Director, Transactional Banking Department | paynow.pl mBank S.A.

2022.10.05
Płatności w sklepie internetowym to temat ważny zarówno dla sprzedawców, jak i klientów. Ich odpowiednie zoptymalizowanie pozwala znacząco zwiększyć liczbę finalizowanych transakcji. Płatności w sklepie internetowym to również obsługa zwrotów. O tym, jak dobrze wybrać bramkę do sklepu internetowego, rozmawiamy z prawdziwym specjalistą w tym temacie. Zapraszamy na wywiad z...
Przyszłość m-commerce. Mobile trends w oczach ekspertów

Przyszłość m-commerce. Mobile trends w oczach ekspertów

2022.09.28
Cyfrowa rewolucja cały czas nabiera na sile. Według najnowszych danych, dwóch na trzech Polaków kupuje w internecie z poziomu smartfona*. Przy tym gros użytkowników skarży się na problemy pojawiające się w trakcie zakupów. Nic dziwnego, że przed m-commerce stają coraz to nowsze, większe wyzwania. O tym, jak będzie rozwijał się...
Ekologiczne opakowania w e-commerce. Czy warto? - wywiad z Moniką Blezień - Ruszaj, CEO w BeautyEko

Ekologiczne opakowania w e-commerce. Czy warto? - wywiad z Moniką Blezień - Ruszaj, CEO w BeautyEko

2022.09.21
Ekologia zajmuje coraz ważniejsze miejsce w naszym żuciu. Nic więc dziwnego, że klienci coraz większą wagę przykładają do opakowań i paczek, w których pakowane oraz przesyłane są towary. Jakie jest znacznie ekologii w e-commerce? Jesteście ciekawi, czy to rzeczywiście się opłaca oraz co wspólnego z e-sprzedażą ma green washing? Zapraszamy...
Jakie metody płatności warto wdrożyć w sklepie internetowym? - wywiad z Arkadiuszem Bulc, Specjalistą ds. Programu Partnerskiego Tpay

Jakie metody płatności warto wdrożyć w sklepie internetowym? - wywiad z Arkadiuszem Bulc, Specjalistą ds. Programu Partnerskiego Tpay

2022.09.14
W e-commerce skłonienie klienta do dodania produktu do koszyka to dopiero połowa sukcesu. Drugą jest finalizacja transakcji. O tym, jakie metody płatności warto wdrożyć w sklepie internetowym, rozmawiamy z Arkadiuszem Bulc, Specjalistą ds. Programu Partnerskiego Tpay. Polecamy wywiad, dzięki któremu dobrze zoptymalizujesz system płatności w swoim sklepie!
Google Ads bez tajemnic. Jak kampanie wpływają na sprzedaż w sklepie internetowym? - wywiad z Arturem Smolickim, Google Ads Specialist, Google Premium Partner 2022

Google Ads bez tajemnic. Jak kampanie wpływają na sprzedaż w sklepie internetowym? - wywiad z Arturem Smolickim, Google Ads Specialist, Google Premium Partner 2022

2022.08.30
Jak znaleźć się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania? To z pozoru proste – wystarczy zainwestować w reklamę. O tym, jak działają algorytmy wyszukiwarki oraz dlaczego warto inwestować w reklamę Google opowiada Artur Smolicki – Google Ads Specialist, Google Premier Partner 2022.
Skuteczne kampanie marketingowe. Jak mądrze zarządzać budżetem? - wywiad z Michałem Zielińskim - COO Sembot.com oraz CEO Agencja.com

Skuteczne kampanie marketingowe. Jak mądrze zarządzać budżetem? - wywiad z Michałem Zielińskim - COO Sembot.com oraz CEO Agencja.com

2022.08.24
Dlaczego kampanie marketingowe często nie działają? Do tego, by były skuteczne, nie wystarczy odpowiedni budżet. Trzeba mieć jeszcze wiedzieć, jak skutecznie zainwestować środki. O tym, jak zoptymalizować wydatki i stworzyć kampanię z wysoką stopą zwrotu w rozmowie z ecomersy.pl opowiada Michał Zieliński - COO Sembot.com oraz CEO Agencja.com.
Jak wykorzystać potencjał social ads? - wywiad z Karoliną Przewięźlikowską, Head of Social Media & Facebook Ads Specialist w Medializer

Jak wykorzystać potencjał social ads? - wywiad z Karoliną Przewięźlikowską, Head of Social Media & Facebook Ads Specialist w Medializer

2022.08.17
Reklamy w social mediach są podstawą sprzedaży w e-commerce. Tę wiedzę mają wszyscy sprzedawcy, jednak mało kto z nas zdaje sobie sprawę z tego, w jaki sposób działają reklamy. O tym jak oswoić algorytmy, w jaki sposób zwiększyć zysk w sklepie internetowym oraz jak zoptymalizować wydatki na reklamę, rozmawiamy z...