Dzisiaj mamy: Środa, 22 Maj 2024

Strefa wiedzy

#Ecomersy Basic #116: Jak szybko należy wysyłać paczki w sklepie internetowym?

#Ecomersy Basic #116: Jak szybko należy wysyłać paczki w sklepie internetowym?

2024.04.26
W świecie e-commerce szybkość dostawy stała się kluczowym elementem sukcesu każdego sklepu internetowego. Klienci oczekują, że zamówienia będą docierały do nich niemal natychmiast, a dobre doświadczenie zakupowe często równa się z bezpiecznym, bezproblemowym, niezawodnym dowozem. W tym kontekście pytanie o to, kiedy należy wysyłać przesyłki, staje się dla przedsiębiorców niezwykle...
Negatywne opinie w sklepie internetowym. Jak na nie reagować?

Negatywne opinie w sklepie internetowym. Jak na nie reagować?

2024.04.25
Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że nie da się – a wręcz nie powinno się – uniknąć negatywnych opinii o swojej firmie, zwłaszcza gdy marka staje się coraz popularniejsza i bardziej rozpoznawalna. Kluczową kwestią jest to, jak na takie opinie reagujemy: właśnie ten aspekt świadczy o naszym profesjonalizmie jako przedsiębiorców....
Jak powinna wyglądać udana współpraca z agencją e-commerce?

Jak powinna wyglądać udana współpraca z agencją e-commerce?

2024.04.19
Wiele sklepów internetowych decyduje się na współpracę z profesjonalnymi agencjami e-commerce, które oferują kompleksowe usługi marketingowe. Udane partnerstwo może przynosić liczne korzyści, takie jak optymalizacja witryny, zwiększenie konwersji, rozwój strategii promocyjnych czy integracja nowych funkcji. Jednak aby taka współpraca była naprawdę efektywna, trzeba przestrzegać wcześniej ustalonych zasad. Powinny one być...
Optymalizacja konwersji w e-commerce. Know-how

Optymalizacja konwersji w e-commerce. Know-how

2024.04.10
Każdemu właścicielowi sklepu internetowego zależy na tym, by klienci podejmowali konkretne działania na stronie. Czasami jest to cały zbiór pożądanych akcji, czasami jedno, ale duże przedsięwzięcie. W dzisiejszym artykule chcielibyśmy się skupić na jednym, zazwyczaj najważniejszym celu, czyli zwiększeniu sprzedaży. Poruszymy temat optymalizacji konwersji właśnie w tym kontekście – zostań...
#Ecomersy Basic #115: Jak podnieść rozpoznawalność sklepu internetowego?

#Ecomersy Basic #115: Jak podnieść rozpoznawalność sklepu internetowego?

2024.04.05
Aby klient zapamiętał Twój sklep internetowy, musisz w jakiś sposób zapisać się w jego pamięci. Wszyscy wiemy, że trudno jest wyróżnić się na tle ogromnej konkurencji, a często to po prostu cel nie do osiągnięcia. Nie trzeba jednak tworzyć jedynej w swoim rodzaju, innowacyjnej przestrzeni online, aby zdobyć lojalnych konsumentów,...
Jak przeprowadzić rebranding sklepu internetowego?

Jak przeprowadzić rebranding sklepu internetowego?

2024.03.27
Każdy przedsiębiorca działający w Internecie może szybko się przekonać, że w świecie e-commerce konkurencja jest zacięta, a trendy szybko się zmieniają, dlatego utrzymanie świeżości i atrakcyjności marki staje się kluczowym elementem sukcesu. Wiele firm decyduje się na tzw. rebranding, aby na nowo dostosować się do oczekiwań klientów, zyskać przewagę nad...
#EcomersyBasic #114: Wiosna w e-commerce. Wysoki sezon dla branży odzieżowej

#EcomersyBasic #114: Wiosna w e-commerce. Wysoki sezon dla branży odzieżowej

2024.03.21
Wraz z nadejściem wiosny pojawiło się wiele nowych możliwości dla przedsiębiorców działających w e-commerce, a szczególnie w branży odzieżowej, która z każdym kolejnym sezonem przechodzi przemiany. Warto wykorzystać zbliżające się okazje (majówka, Boże Ciało, wakacje), kiedy klienci i klientki będą poszukiwać świeżych stylizacji i modowych inspiracji, aby przyciągnąć uwagę odbiorców...
Dlaczego trzeba dbać o prawidłowe stany magazynowe w sklepie internetowym?

Dlaczego trzeba dbać o prawidłowe stany magazynowe w sklepie internetowym?

2024.03.19
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, należy zadbać o każdy element niezbędny do jego prawidłowego funkcjonowania. Jednym z nich jest oczywiście magazynowanie produktów, które wymaga odpowiednio zintegrowanego systemu logistycznego. Jeżeli nie zatroszczysz się o tę kwestię, Twój biznes może nie rozwijać się tak, jak byś tego chciał....
Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

2024.03.08
Większość sklepów internetowych promuje się na Facebooku i Instagramie, posługując się Meta Ads – jednym z najbardziej znanych systemów reklamowych w sieci. Coraz więcej przedsiębiorców działa aktywnie również na TikToku, czyli najpopularniejszym na świecie serwisie do nagrywania i oglądania krótkich filmów. Z aplikacji tej korzystają miliony użytkowników, co z jednej...
Uwaga! To już ostatnie dni na wprowadzenie Google Consent Mode v2

Uwaga! To już ostatnie dni na wprowadzenie Google Consent Mode v2

2024.02.29
Jeżeli aktywnie działasz w sieci i korzystasz z systemu reklamowego i analitycznego Google, powinieneś wiedzieć, że zmiany zbliżają się wielkimi krokami. Tryb uzyskiwania zgody trzeba wdrożyć na początku marca, w przeciwnym wypadku napotkasz problemy z reklamami personalizowanymi w Google Ads. Dowiedz się, czym właściwie jest Google Consent Mode v2 i...
Vouchery prezentowe w sklepie internetowym. Czy i kiedy warto?

Vouchery prezentowe w sklepie internetowym. Czy i kiedy warto?

2024.02.21
Przedsiębiorcy działający w e-commerce mają swoje sposoby, by zwiększać lojalność klientów i zachęcać ich do zakupów. Jednym z bardzo skutecznych narzędzi marketingowych są vouchery prezentowe, które sprawiają, że oferta staje się ciekawsza. Czy warto wprowadzić ten rodzaj upominku do swojego sklepu internetowego? Jak właściwie działają takie vouchery? Wszystkiego dowiesz się...
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Google Gemini. Co warto wiedzieć o ChatGPT od Google?

Google Gemini. Co warto wiedzieć o ChatGPT od Google?

2024.02.13
Wraz z dynamicznym rozwojem sztucznej inteligencji oraz technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP) Google stale poszerza swoje portfolio produktów i usług. Jednym z jego najnowszych przedsięwzięć jest Google Gemini. Pod tą enigmatyczną nazwą kryje się innowacyjny projekt, który ma potencjał, by zrewolucjonizować sposób, w jaki ludzie komunikują się ze sztuczną inteligencją....
2024 w e-commerce. Poznaj trendy!

2024 w e-commerce. Poznaj trendy!

2024.02.07
Rok 2024 w e-commerce otwiera przed nami nowe horyzonty i rewolucyjne możliwości, które dla wielu przedsiębiorców mogą okazać się wyzwaniem. Świat handlu online stale ewoluuje, napędzany innowacjami technologicznymi, zmieniającymi się preferencjami konsumentów i globalnymi tendencjami. Dzisiaj – bardziej niż kiedykolwiek – właściciele sklepów internetowych powinni być na bieżąco z obowiązującymi...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
ChatGPT w sklepie internetowym. Jak go wykorzystać?

ChatGPT w sklepie internetowym. Jak go wykorzystać?

2024.01.30
W 2024 roku trudno wyobrazić sobie prowadzenie sklepu internetowego bez innowacyjnych, opartych o najnowszą technologię rozwiązań. Wiele z nich może znacznie ułatwić pracę wielu przedsiębiorców – takim narzędziem jest właśnie ChatGPT. Co warto o nim wiedzieć i jak go wykorzystać, żeby usprawnić działanie własnego biznesu i poprawić doświadczenie zakupowe klientów?...
Zero Click Searches – czy można je wykorzystać w strategii marketingowej?

Zero Click Searches – czy można je wykorzystać w strategii marketingowej?

2024.01.23
Ruch organiczny w Twoim sklepie maleje? Być może przyczyną tego są tzw. Zero Click Searches. Według różnych danych nawet ponad 60% zapytań w wyszukiwarce Google na urządzeniach mobilnych kończy się bez przejścia na jakąkolwiek witrynę. Sporą część z nich stanowią właśnie Zero Click Searches. Czym są i czy można wykorzystać...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
Co warto wiedzieć o kampaniach Performance Max?

Co warto wiedzieć o kampaniach Performance Max?

2024.01.17
Na pewno wiesz, że skuteczne kampanie reklamowe stanowią kluczowy element strategii biznesowej każdej firmy. W miarę rozwoju technologii i zmieniających się preferencji konsumentów pojawiają się nowe narzędzia, które umożliwiają jeszcze bardziej precyzyjne i efektywne dotarcie do docelowej grupy odbiorców. Jednym z innowacyjnych rozwiązań, które zyskuje coraz większą popularność w świecie...
Jak połączyć sprzedaż stacjonarną ze sklepem internetowym?

Jak połączyć sprzedaż stacjonarną ze sklepem internetowym?

2024.01.10
Mimo że pandemia bardzo pozytywnie wpłynęła na rozwój branży e-commerce, handel tradycyjny wcale nie zanika. Jednocześnie technologia nieustannie ewoluuje, a sprzedaż w Internecie daje mnóstwo możliwości rozwoju i próbowania nowych rozwiązań. Właśnie dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na połączenie dwóch kanałów sprzedaży – online i offline. Jeżeli prowadzisz stacjonarny sklep,...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...
#Ecomersy Basic #108: Budżet sklepu internetowego – wyjaśniamy podstawy

#Ecomersy Basic #108: Budżet sklepu internetowego – wyjaśniamy podstawy

2023.12.22
Dla przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w świecie e-commerce, kluczowym aspektem jest nie tylko atrakcyjna oferta produktowa czy funkcjonalna strona internetowa, ale również mądrze skalkulowany budżet. Zarządzanie finansami to element strategii, która ma na celu efektywne zarządzanie zasobami i osiąganie zakładanych celów biznesowych. Warto mieć podstawową wiedzę na temat przychodów...
Jak powinna wyglądać karta produktu w sklepie internetowym?

Jak powinna wyglądać karta produktu w sklepie internetowym?

2023.12.19
W sklepie internetowym, podobnie jak w rzeczywistości, liczy się pierwsze wrażenie. Wielu klientów trafi od razu na jedną z kart produktowych, nie na stronę główną, ponieważ w branży e-commerce bardzo często promuje się konkretne przedmioty – wraz z linkami prowadzącymi bezpośrednio na daną podstronę, czyli właśnie na kartę produktu. Jak...
#Ecomersy Basic #107: Jak zorganizować noworoczne wyprzedaże?

#Ecomersy Basic #107: Jak zorganizować noworoczne wyprzedaże?

2023.12.15
Nowy Rok to nie tylko czas celebracji, ale również doskonała okazja dla przedsiębiorców, by zorganizować atrakcyjną wyprzedaż, przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. Warto wykorzystywać gorące okresy w e-commerce, aby utrzymywać zainteresowanie konsumentów i pokazywać im, że mają na co czekać. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się kluczowym zagadnieniom związanym z...