Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Narzędzia

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Automatyzacja w e-commerce. Więcej za mniej

Automatyzacja w e-commerce. Więcej za mniej

Wtorek, 26 Kwiecień 2022
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, czy niektóre elementy bądź usługi w Twoim sklepie internetowym mogłyby zostać automatyzowane? To rozwiązanie ułatwiłoby Ci prowadzenie biznesu, umożliwiło szybsze oraz sprawniejsze działania i – najprawdopodobniej – wpłynęło pozytywnie na poziom sprzedaży. Jak więc taki proces wygląda w świecie e-commerce? Zostań z nami, aby się...
Analiza SWOT – poznaj mocne i słabe strony e-sklepu

Analiza SWOT – poznaj mocne i słabe strony e-sklepu

Środa, 20 Kwiecień 2022
Czym jest analiza SWOT? Skrót ten pochodzi od słów Strengths, Weaknesses, Opportunities i Threats, które oznaczają: mocne strony, słabe strony, szanse oraz zagrożenia. Dzięki niej można przeprowadzić wewnętrzne badanie danego przedsiębiorstwa i ocenić jego działania pod kątem ogólnej efektywności. Znając wynik, warto poddać optymalizacji strategię prowadzenia firmy albo opracować całkiem...
Kolory w sklepie internetowym. Jakie barwy sprzedają?

Kolory w sklepie internetowym. Jakie barwy sprzedają?

Czwartek, 14 Kwiecień 2022
Dlaczego logo Allegro jest pomarańczowe, a logo Facebooka – niebieskie? Czy istnieje powód, dla którego luksusowe marki posługują się kolorem czarnym, a produkty reklamowane jako ekologiczne właściwie zawsze powiązane są z barwą zieloną? To nie przypadek, tylko umiejętne zastosowanie psychologii kolorów.
Sprawdź, z jakimi bramkami płatności możesz zintegrować swój sklep internetowy

Sprawdź, z jakimi bramkami płatności możesz zintegrować swój sklep internetowy

Czwartek, 7 Kwiecień 2022
Niedawno pisaliśmy o tym, z jakimi operatorami przesyłek można współpracować, prowadząc własny sklep internetowy. Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić pokrótce zestawienie najważniejszych firm oferujących szybkie płatności online. W obecnych czasach trudno sobie wyobrazić sprawnie funkcjonujący biznes online, który nie proponowałby takiego rozwiązania. Klienci chcą płacić szybko, bezawaryjnie i bezpiecznie.
Czym jest kod EAN i dlaczego ma znaczenie?

Czym jest kod EAN i dlaczego ma znaczenie?

Wtorek, 22 Marzec 2022
Na pewno słyszałeś o kodzie EAN, nawet jeżeli jeszcze o tym nie wiesz. Najprościej mówiąc, jest to kod kreskowy. Skrót pochodzi od angielskiego wyrażenia European Article Number (Europejski Kod Towarowy). Został wprowadzony w 1977 roku, a w 2005 roku – scalony z kodem UPC (który powstał jako pierwszy), zmieniając nazwę...
Poznaj narzędzie Social Insider

Poznaj narzędzie Social Insider

Wtorek, 15 Marzec 2022
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy albo jesteś w jakiś sposób związany z branżą e-commerce, bez wątpienia wielokrotnie zastanawiałeś się nad tym, jak radzi sobie Twoja konkurencja. Na pewno wiesz, że warto cały czas pozostawać na bieżąco i podglądać, jak radzą sobie inni. Na tej podstawie można wyciągać mnóstwo wniosków: co...
Aktualizacja! Wybór platformy e-commerce – na której postawić sklep internetowy?

Aktualizacja! Wybór platformy e-commerce – na której postawić sklep internetowy?

Czwartek, 10 Marzec 2022
Branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit. Handel internetowy stał się doskonałym pomysłem na działalność, zwłaszcza w czasach pandemii. Powstaje coraz więcej e-sklepów – nie tylko należących do dużych marek, ale również małych, niszowych, prowadzonych przez jednoosobowe lub niewiele większe firmy. Na postawienie systemu sprzedaży online od zera stać tylko dużych graczy...
Ecomersy Basic #16: Jak tworzyć angażującą grafikę do e-sklepu? Poznaj podstawy

Ecomersy Basic #16: Jak tworzyć angażującą grafikę do e-sklepu? Poznaj podstawy

Piątek, 18 Luty 2022
Klienci kupują oczami. Estetyka, spójność, odpowiednia prezentacja produktu – wszystko to ma ogromny wpływ na to, jak odbierają Twój sklep klienci, a co za tym idzie – jak dobrze sprzedaje się to, co oferujesz. Dlatego warto dołożyć starań, by grafiki dla Twojego e-sklepu były jak najlepsze. Jak tworzyć grafiki, które...
Sprawdź, z jakimi operatorami przesyłek możesz zintegrować swój sklep internetowy

Sprawdź, z jakimi operatorami przesyłek możesz zintegrować swój sklep internetowy

Czwartek, 17 Luty 2022
Prowadzisz e-sklep i chcesz zapewnić swoim klientom jak najwięcej opcji dostarczania przesyłek? Przeczytaj nasz tekst, aby dowiedzieć się, z jakimi operatorami możesz go zintegrować. Na rynku pojawia się ich coraz więcej. Warto przeanalizować każdy z nich pod najważniejszymi względami: ceny oraz czasu dostawy, a także zwrócić uwagę na kilka innych...
Sprawdź, jakie newslettery o e-commerce i marketingu warto śledzić

Sprawdź, jakie newslettery o e-commerce i marketingu warto śledzić

Środa, 5 Styczeń 2022
Interesujesz się e-commerce i marketingiem? Czytaj branżowe newslettery – to prawdziwa kopalnia wiedzy, newsów, ciekawostek i wielu innych informacji. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych newsletterów związanych z tymi dziedzinami. Dzięki nim zawsze będziesz na bieżąco z ważnymi wiadomościami branżowymi, nowinkami technologicznymi, trendami i innymi informacjami. Sprawdź nasze propozycje mailingów,...
Czym jest nowoczesny marketing automation? Wywiad z Anną Kaczmarską, CEO w Samito

Czym jest nowoczesny marketing automation? Wywiad z Anną Kaczmarską, CEO w Samito

Wtorek, 4 Styczeń 2022
Marketing automatyczny to narzędzie skutecznie wspierające sprzedaż. Pozwala na utrzymanie stałego dialogu z klientem nawiązanie bliższych relacji, odkrycie i wyjście naprzeciw potrzebom kupujących. O tym, jak działa marketing automatyczny, jak go wdrożyć oraz w jaki sposób zrobić to dobrze opowiada Anna Kaczmarska – SEO Samito, systemu dostarczającego kompleksowe rozwiązania customer...
Ecomersy Basic #9: Co to jest Google Ads?

Ecomersy Basic #9: Co to jest Google Ads?

Piątek, 24 Grudzień 2021
Podstawą sprzedaży w internecie jest dobra widoczność e-sklepu. Google Ads to – obok Facebook Ads – najpopularniejszy system umożliwiający działania reklamowe w Internecie. W dzisiejszym artykule z serii Ecomersy Basic chcielibyśmy przeprowadzić Cię przez podstawowe założenia tego systemu, pokazać, jak z niego korzystać i doradzić, czy warto. Sprawdź, na czym...
AR w branży modowej, czyli koncepcja rozszerzonej rzeczywistości

AR w branży modowej, czyli koncepcja rozszerzonej rzeczywistości

Czwartek, 23 Grudzień 2021
Rzeczywistość rozszerzona, w skrócie AR (ang. „augmented reality”), jest połączeniem świata rzeczywistego z wirtualnym. W tym kontekście często można usłyszeć określenie „metaverse”, czyli – najprościej mówiąc – internetowy świat przeniesiony do trzeciego wymiaru (3D). W jego ramach mieści się zarówno AR, jak i VR („virtual reality”, związane z mediami cyfrowymi)....
Zaczynasz korzystanie z Google Analytics? Zadbaj o prawidłową konfigurację!

Zaczynasz korzystanie z Google Analytics? Zadbaj o prawidłową konfigurację!

Czwartek, 18 Listopad 2021
Google Analytics to jedno z najpotrzebniejszych narzędzi w marketingu e-commerce. Pozwala śledzić zachowania użytkowników na stronie internetowej. Nie wystarczy jednak podpiąć kodu śledzenia, by w pełni wykorzystać jego możliwości. Kluczem jest odpowiednia konfiguracja.
Krótki przewodnik po modelu Real Time-Bidding

Krótki przewodnik po modelu Real Time-Bidding

Poniedziałek, 8 Listopad 2021
Dla właścicieli sklepów e-commerce bardzo istotna jest (albo powinna być) dywersyfikacja sposobów, w jaki docierają do swoich odbiorców. Grupę docelową można przyciągnąć za pomocą popularnych systemów reklamowych, takich jak Google Ads czy Facebook Ads. Warto również przyjrzeć się modelowi RTB.
Weryfikacja konta na Instagramie – poradnik w pigułce

Weryfikacja konta na Instagramie – poradnik w pigułce

Środa, 22 Wrzesień 2021
Jesteście ciekawi, jak obecnie wygląda proces weryfikacji konta na Instagramie? Jakie wymogi należy spełnić, by otrzymać znacznik? Na portalach społecznościowych wszystko szybko się zmienia i jest często aktualizowane. Mamy najświeższe informacje! Dlaczego znacznik jest ważny? Weryfikacja profilu służy głównie budowaniu zaufania wśród odbiorców. Użytkownicy mają pewność, że konto jest autentyczne...
Jak sobie radzić z atakami hakerskimi na Facebooku?

Jak sobie radzić z atakami hakerskimi na Facebooku?

Środa, 8 Wrzesień 2021
Nierzadko musimy zmierzyć się z sytuacją, w której nasze konto na portalu społecznościowym zostaje zhakowane. Niestety, tego typu ataki stają się coraz częstsze, dlatego regularnie wzmacnia się zabezpieczenia, co jednak nie zawsze chroni przed hakerami. Sprawdź, co zrobić, jeżeli nie możesz się zalogować na Facebooka mimo wpisywania prawidłowego hasła. Jak...
LanguageTool – darmowe narzędzie, dzięki któremu wyeliminujesz błędy

LanguageTool – darmowe narzędzie, dzięki któremu wyeliminujesz błędy

Piątek, 3 Wrzesień 2021
Każdy z nas popełnia błędy podczas pisania. Niezależnie od tego, czy pracujesz ze słowem zawodowo, czy też piszesz okazjonalnie, lepiej upewnić się, czy do tekstu nie wkradły się jakieś usterki. Możesz sprawdzać wszystko ze słownikiem, zlecić korektę i redakcję profesjonaliście lub skorzystać z dostępnych online narzędzi do sprawdzania pisowni i...
Jak działają algorytmy Google?

Jak działają algorytmy Google?

Wtorek, 17 Sierpień 2021
Algorytmy Google przez cały czas nie przestają analizować konkretnych witryn pod kątem jakości treści. Są one bez przerwy ulepszane, tak aby coraz łatwiejsze stawało się wyszukiwanie fraz kluczowych. W tym pomagają popularne wyszukiwarki internetowe. Działanie wyszukiwarki Google Statystyki mówią, że w 2020 roku z Internetu korzystało ponad 4,5 miliarda ludzi,...
Wpływ Messengera na widoczność stron

Wpływ Messengera na widoczność stron

Środa, 11 Sierpień 2021
Nie każdy zdaje sobie sprawę, że Messenger może oddziaływać na zasięgi Facebookowych postów. Jest to narzędzie szczególnie przydatne, jeżeli dana firma planuje określone wydarzenie na swoim fanpage’u. Odbiorcy będą mieli szansę się dowiedzieć, że czeka na nich coś nowego i intrygującego. Jak Messenger działa na naszą korzyść? Warto zobrazować na...
Podstawy Yoast SEO dla Wordpress

Podstawy Yoast SEO dla Wordpress

Poniedziałek, 2 Sierpień 2021
Na Wordpressie pracuje dziś niemal połowa stron internetowych. To doskonały CMS do zarządzania treścią, jednak dopiero w połączeniu z dostępnymi wtyczkami zmienia się we wszechstronny, potężny kombajn o niemal nieograniczonych możliwościach.  Jedną z najlepszych wtyczek wordpressowych jest Yoast SEO – dzięki niej zoptymalizujesz swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych, zyskując...
Tutorial: jak zrobić logo w Canvie?

Tutorial: jak zrobić logo w Canvie?

Wtorek, 27 Lipiec 2021
Gdy tworzysz własną markę, potrzebujesz identyfikacji wizualnej. Najważniejszym jej elementem jest oczywiście logo, po którym będą Cię rozpoznawać klienci. Możesz zatrudnić grafika, by stworzył logo specjalnie dla Ciebie. Jeżeli jednak nie masz na nie środków (wszak początki własnej działalności bywają trudne), zależy Ci na czasie albo po prostu nie chcesz...