Dzisiaj mamy: Wtorek, 6 Czerwiec 2023

E-commerce

ANSWEAR.com zyskało nowego CMO

ANSWEAR.com zyskało nowego CMO

2023.06.02
W szeregach ANSWEAR.com pojawił się wybitny ekspert z branży marketingu i reklamy – Mariusz Ryciak. Został on nowym CMO (Chief marketing officer) w popularnej spółce, będzie więc zarządzał całością działań marketingowych.
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
Marka Amareno Moda z nowym sklepem www i nową agencją!

Marka Amareno Moda z nowym sklepem www i nową agencją!

2023.06.01
Odzieżowy sklep internetowy Amareno Moda jest dostępny w nowej odsłonie – agencja Medializer przygotowała dla niego odświeżoną identyfikację wizualną, która wyróżnia się niezwykle estetycznym layoutem i intuicyjną nawigacją. Marka oferująca bogaty wybór pięknych sukienek (i nie tylko!) odnotowała wzrost sprzedaży o 160% w ciągu pierwszych dwóch miesięcy współpracy!
Wszystko.pl niebawem ruszy. Znamy datę otwarcia

Wszystko.pl niebawem ruszy. Znamy datę otwarcia

2023.06.01
Platforma zakupowa wszystko.pl zostanie otwarta 29 czerwca br. – po kilkunastu miesiącach przygotowań, analiz i obserwacji. Nowy marketplace od Comarch będzie dostępny dla wszystkich kupujących.
MediaMarkt z nową platformą e-commerce

MediaMarkt z nową platformą e-commerce

2023.05.31
MediaMarktSaturn Polska planuje wdrożenie nowej platformy e-commerce dla sklepu internetowego mediamarkt.pl. Serwis ten ma zapewnić kupującym unikalne doświadczenia zakupowe, a przy tym zwiększyć potencjał rozwoju sprzedaży online.
Zara Pre-Owned – platforma do sprzedaży używanej odzieży

Zara Pre-Owned – platforma do sprzedaży używanej odzieży

2023.05.30
Hiszpańska marka Zara będzie rozwijać sprzedaż ubrań z drugiej ręki – specjalny marketplace Zara Pre-Owned działa już w Wielkiej Brytanii. W drugiej połowie roku platforma ta zostanie uruchomiona także w Holandii.
Współpraca Allegro z LEGOⓇ – nowe rozwiązanie na Dzień Dziecka

Współpraca Allegro z LEGOⓇ – nowe rozwiązanie na Dzień Dziecka

2023.05.29
W związku z nadchodzącym Dniem Dziecka Allegro wprowadza do swojej aplikacji nowe rozwiązanie, które ma pomóc w znalezieniu najbardziej pasującego zestawu LEGO. Powstało we współpracy z marką sprzedającą popularne klocki, aby dostosować zabawki do wieku i zainteresowań dziecka.
Butik odzieżowy zarządzany jak marka osobista! Sprawdź, o kim mowa!

Butik odzieżowy zarządzany jak marka osobista! Sprawdź, o kim mowa!

2023.05.25
Czy wiesz, że butik internetowy Gawroszka powrócił w nowej odsłonie? Teraz jest zarządzany jak marka osobista! Sklep z damską odzieżą oferuje klientkom ubrania doskonałej jakości, a wprowadzane przez ostatnie miesiące strategie marketingowe przyniosły znakomite rezultaty.
Allegro ogłasza zmiany dla sprzedawców – będzie łatwiej, ale czasami też drożej

Allegro ogłasza zmiany dla sprzedawców – będzie łatwiej, ale czasami też drożej

2023.05.24
18 maja br. Allegro ogłosiło zmiany w cenniku dla sprzedawców – liczba stawek zostanie zmniejszona z 230 do zaledwie 72, aby działalność na platformie stała się łatwiejsza. Usunięta zostanie także opłata za utrzymanie oferty, a płatności za usługi serwisu będą pobierane automatycznie. Sprzedawców czekają jednak również podwyżki.
Sprzedaż detaliczna w kwietniu 2023 - dane GUS. Mniejszy udział sprzedaży online

Sprzedaż detaliczna w kwietniu 2023 - dane GUS. Mniejszy udział sprzedaży online

2023.05.24
W kwietniu 2023 roku sprzedaż detaliczna w cenach stałych była niższa o 7,3% niż przed rokiem (wobec wzrostu o 19,0% w kwietniu 2022 roku). W porównaniu z marcem br. odnotowano wzrost sprzedaży detalicznej o 0,1%. Z kolei w okresie styczeń – kwiecień 2023 sprzedaż zmniejszyła się rdr. o 4,8% (w...
Sklep internetowy Action dostępny w Belgii

Sklep internetowy Action dostępny w Belgii

2023.05.22
Action to holenderska sieć, która od lat rozwija w Europie sieć stacjonarnych dyskontów typu non-food. Marka stawia także na sprzedaż internetową, promując swój sklep online. Został on uruchomiony dwa lata temu na rynku holenderskim, a teraz również w Belgii.
BLIK podsumowuje I kwartał 2023. Najwięcej transakcji w e-commerce

BLIK podsumowuje I kwartał 2023. Najwięcej transakcji w e-commerce

2023.05.17
Z podsumowania dokonanego przez BLIK-a możemy dowiedzieć się, że w I kwartale 2023 roku użytkownicy zrealizowali 374 mln płatności o wartości 50,1 mld zł. Oznacza to, że całkowita liczba transakcji BLIK-a przekroczyła już 3 mld. Na koniec I kwartału br. z tej metody płatności aktywnie korzystało ponad 13,5 mln osób.
Raty i promocje w sklepie internetowym PGG

Raty i promocje w sklepie internetowym PGG

2023.05.15
W oficjalnym sklepie internetowym PGG (Polskiej Grupy Górniczej) klienci mogą kupować węgiel na raty – dzięki usługom operatora Dotpay. Zapłacą za niego Szybkimi Płatnościami bądź Przelewem Tradycyjnym.
Allegro wystartowało w Czechach – allegro.cz już działa

Allegro wystartowało w Czechach – allegro.cz już działa

2023.05.12
Polska platforma zakupowa Allegro zadebiutowała w Czechach. Allegro.cz zostało w pełni dostosowane do czeskiego rynku, a kupujący zyskali dostęp do blisko 100 milionów ofert, również od sprzedających z Polski.
Konferencja Drop Day 2023 – krótkie podsumowanie wydarzenia

Konferencja Drop Day 2023 – krótkie podsumowanie wydarzenia

2023.05.10
We wtorek 9 maja miał miejsce Drop Day 2023, czyli największa bezpłatna konferencja o dropshippingu w Polsce. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Sky-Shop.pl i odbyło się online, można było więc wziąć w nim udział z każdego miejsca na świecie! Uczestnicy w ciągu kilku godzin zdobyli wiele praktycznej wiedzy. Czego dokładnie dotyczyła...
Wyniki Grupy CCC za I kwartał 2023. Udział e-commerce na wysokim poziomie

Wyniki Grupy CCC za I kwartał 2023. Udział e-commerce na wysokim poziomie

2023.05.10
W pierwszym kwartale 2023 roku (luty-kwiecień) Grupa CCC odnotowała 10-procentowy wzrost przychodów, osiągając poziom 2,1 miliarda PLN – mimo trudnych warunków makroekonomicznych. Firma utrzymuje bardzo wysoki – 53-procentowy – udział e-commerce w sprzedaży.
Wyniki finansowe Zalando w I kwartale 2023 roku – większe przychody i mniejsza strata

Wyniki finansowe Zalando w I kwartale 2023 roku – większe przychody i mniejsza strata

2023.05.09
Zalando, jedna z najpopularniejszych platform oferujących odzież i obuwie różnych marek, zwiększyła przychody w I kwartale 2023 roku. Zmalała również jej strata netto. Najbardziej wzrosły wyniki klubu zakupowego Zalando Lounge.
Shopify planuje kolejne zwolnienia

Shopify planuje kolejne zwolnienia

2023.05.08
Pracowników Shopify czekają kolejne zwolnienia. Zaledwie rok temu z zatrudnieniem pożegnało się niemal tysiąc osób, teraz zrobi to aż 20% załogi. Nowa fala zwolnień w sektorze sprzedaży internetowej wiąże się ze spowolnieniami i przewidywanymi spadkami.
TOP kwietnia od #ecomersy!

TOP kwietnia od #ecomersy!

2023.05.05
Jakie teksty opublikowane w kwietniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: na temat nowej kampanii mBanku dotyczącej obrony przed oszustami w sieci, sprzedaży detalicznej w marcu 2023 czy narzędzia Copymate, które jest oparte o technologie AI. Naszym czytelnikom spodobały się artykuły z serii Ecomersy Basic: na temat...
Poczta Polska stawia na nowoczesną logistykę

Poczta Polska stawia na nowoczesną logistykę

2023.04.27
Poczta Polska inwestuje w ważny projekt – Architekturę Sieci Logistycznej (ASL). Jego realizacja pozwoli na płynne przekształcanie infrastruktury logistycznej z listowej na paczkową, co należy do kluczowych strategii spółki.
Grupa LESS koncentruje się na sprzedaży odzieży używanej

Grupa LESS koncentruje się na sprzedaży odzieży używanej

2023.04.26
Less.store to platforma, na której można sprzedawać i kupować przede wszystkim odzież używaną (a także obuwie, akcesoria czy książki). Zarząd LESS zamierza dalej skupiać się głównie na ubraniach z drugiej ręki.
Sprzedaż detaliczna w marcu 2023 – wyraźne wzrosty w branży e-commerce

Sprzedaż detaliczna w marcu 2023 – wyraźne wzrosty w branży e-commerce

2023.04.25
Z danych udostępnionych przez GUS możemy się dowiedzieć, że sprzedaż detaliczna w cenach stałych w marcu 2023 roku była niższa niż w marcu 2022 o 7,3% (wobec wzrostu o 9,6% w ubiegłym roku). Z kolei w porównaniu z lutym br. odnotowano wzrost sprzedaży detalicznej o 14,0%. W okresie styczeń-marzec 2023...
EcomersyBasic #74: Urlop w małym sklepie internetowym. Jak zorganizować pracę?

EcomersyBasic #74: Urlop w małym sklepie internetowym. Jak zorganizować pracę?

2023.04.20
Powoli zbliża się sezon urlopowy, co oznacza, że mnóstwo osób zacznie niedługo myśleć o wyjazdach. Wielu właścicieli małych sklepów internetowych działa w pojedynkę bądź z pomocą niewielkiej liczby pracowników, co czasami może powodować problemy organizacyjne – głównie wtedy, gdy któraś z tych osób planuje przerwę od pracy. Wszyscy zdajemy sobie...
Przymierzalnie AR. Czy to przyszłość e-commerce?

Przymierzalnie AR. Czy to przyszłość e-commerce?

2023.04.20
Śledząc trendy w branży e-commerce, coraz częściej możemy natknąć się na wyrażenie „nowe technologie”. Dużo czytamy o tekstach generowanych przez sztuczną inteligencję czy rozszerzonej rzeczywistości – w skrócie AR (z ang. augmented reality). Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, a w szczególności butik z odzieżą damską, powinieneś zainteresować się tym zagadnieniem. Dzisiaj...