Marketing internetowy
Allegro Smart! z nowymi funkcjami. Jeszcze więcej korzyści dla użytkowników
2025.05.15
Aż 77% internautów zwraca uwagę na możliwość otrzymywania nagród za zakupy. Allegro odpowiada na te oczekiwania, wprowadzając nowe funkcje w programie Allegro Smart! – jego użytkownicy zyskują nie tylko nielimitowane dostawy i darmowe zwroty, ale również dostęp do wyzwań – nowej formy odkrywania platformy i dodatkowego oszczędzania.
Zalando rośnie. Solidne wyniki za pierwszy kwartał 2025
2025.05.07
Zalando rozpoczęło rok finansowy 2025 z przytupem – w pierwszym kwartale firma odnotowała przyspieszenie wzrostu oraz poprawę rentowności. E-commerce’owy gigant potwierdza całoroczną prognozę i zapowiada dalsze inwestycje.
Twinkle Candle w Poznaniu! Trzeci sklep znanej influencerki
2025.05.06
Już jest! Sklep Andziaks – Twinkle Candle otwarty w Galerii Posnania. Marka popularnej influencerki zadebiutowała w stolicy Wielkopolski 28 kwietnia. To już trzeci lokal Twinkle Candle w Polsce i pierwszy poza Warszawą. Na otwarciu pojawiły się tłumy!
Inglot pierwszym „sklepem marki”. Nowość od Allegro
2025.04.29
Allegro udostępnia markom nowe narzędzia wspierające sprzedaż i budowę wizerunku, lepiej odpowiadając na potrzeby zarówno właścicieli, jak i kupujących, którzy coraz większą wagę przywiązują do jakości i wyboru produktów. Pierwszą przestrzeń w nowym formacie udostępniła kultowa marka kosmetyczna Inglot. To zapowiedź kolejnych zmian, jakie Allegro planuje wprowadzić w najbliższych miesiącach.
Jak zwiększyć sprzedaż w kategorii Dom i Ogród? Praktyczne wskazówki, skuteczne strategie i trendy
2025.04.28
Kategoria Dom i Ogród od kilku lat należy do absolutnej czołówki w cross-border e-commerce, nie tylko ze względu na ogromne zapotrzebowanie na produkty poprawiające komfort życia, ale również dzięki rosnącemu zainteresowaniu designem, funkcjonalnością oraz samodzielną aranżacją przestrzeni. W erze home office i wzmożonego spędzania czasu w domu, konsumenci w całej...
Zabezpieczenia Meta: jak z nich korzystać?
2025.04.16
Ochrona konta firmowego w Meta Business Suite to dziś już nie tylko kwestia ostrożności, ale realna konieczność. Liczba zagrożeń cały czas się zwiększa, a ataki cyberprzestępców stają się coraz bardziej podstępne i trudniejsze do rozpoznania. Na szczęście Meta oferuje konkretne narzędzia i funkcje, które pozwalają zabezpieczyć konto. Chcesz poznać najważniejsze...
Wirtualne modelki i modele w kampaniach H&M
2025.04.11
Szwedzka marka odzieżowa H&M będzie wykorzystywać sztuczną inteligencji do tworzenia wirtualnych wersji wybranych modelek i modeli. „Cyfrowi bliźniacy” mają brać udział w kampaniach marketingowych, głównie kierowanych do social mediów, zastępując rzeczywistych ludzi.
Czym jest SPIM? Influencer marketing w Polsce się rozwija
2025.04.09
Nowa organizacja branżowa, czyli SPIM – Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu – to wspólna inicjatywa agencji, managementów twórców, ekspertów branży oraz samych influencerów. Jej głównym celem jest tworzenie standardów i rozwijanie profesjonalnego ekosystemu influencer marketingu w Polsce.
Kampanie likepage`owe. Czy i kiedy warto zbierać fanów?
2025.04.03
Czy liczba fanów na Facebooku nadal ma znaczenie? Kiedyś panowało przekonanie, że im więcej polubień, tym większy sukces marki w social mediach. Dziś jednak algorytmy zmieniają zasady gry, a przedsiębiorcy coraz częściej zastanawiają się, czy warto inwestować w kampanie likepage’owe i czy zdobywanie fanów to nadal skuteczna strategia marketingowa. Sprawdźmy,...
Made in Poland! Jak chronić znak towarowy na rynku międzynarodowym?
2025.03.27
Rozszerzenie działalności na rynki zagraniczne to ogromna szansa na zwiększenie zysków firmy, ale także wyzwanie związane z ochroną własności intelektualnej. Chcesz zabezpieczyć interesy swojej marki za granicą? Rejestracja znaku towarowego w Polsce to dopiero pierwszy krok. Zobacz, jak zastrzec znak towarowy w Unii Europejskiej oraz innych państwach spoza Wspólnoty. Znak...
Wyciek danych klientów Empiku? Jest wyjaśnienie
2025.03.24
Na jednym z forów cyberprzestępczych pojawiło się ogłoszenie o sprzedaży bazy danych, która miała zawierać informacje o 24 milionach klientów Empiku. Firma poinformowała w sobotę po południu, że prowadzi obecnie szczegółową weryfikację tych doniesień, podkreślając, że większość danych ujawnionych w udostępnionej próbce nie znajduje się w jej systemach.
Praktyczny poradnik: jak prowadzić profil sklepu internetowego na Facebooku?
2025.03.21
Mimo rosnącej popularności innych platform Facebook wciąż pozostaje najważniejszym portalem społecznościowym w Polsce. W 2025 roku trudno wyobrazić sobie prowadzenie sklepu internetowego bez aktywnego profilu w social mediach – nie każdy jednak wie, jakimi zasadami należy się kierować, rozwijając konto firmowe. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik, dzięki któremu poznasz dobre...
Firmy chętnie kupują na Allegro Business. Zobacz wyniki badania
2025.03.20
Allegro Business to platforma zakupowa stworzona z myślą o firmach – od biur i salonów kosmetycznych po branżę HoReCa i budowlaną. Według badań już 7 na 10 firm zaopatruje się na Allegro, które jest najbardziej rozpoznawalnym serwisem zakupowym dla przedsiębiorców w Polsce. Użytkownicy zyskują w ten sposób dostęp do szerokiego...
Jakie metody płatności online preferują Polacy? Badanie Tpay
2025.03.17
Współcześni konsumenci online są bardziej uważni, wymagający i świadomi swoich potrzeb niż kiedykolwiek – dotyczy to również metod opłacania zamówień. Jakie formy płatności cieszą się największą popularnością wśród e-kupujących i dlaczego jedynie 3% z nich nie ma swojego ulubionego sposobu regulowania należności?
Rekordowy rok dla Allegro – wzrost GMV, zysków i liczby użytkowników
2025.03.14
Allegro spełniło wszystkie oczekiwania dotyczące wyników za czwarty kwartał, osiągając wyższą od zakładanej zyskowność na każdym poziomie. Wartość sprzedanych towarów brutto (GMV) w Grupie Allegro, uwzględniająca działalność międzynarodową, wzrosła w ubiegłym roku o 9,6% rdr. Skonsolidowany skorygowany zysk EBITDA zwiększył się o 17,9%, co było efektem silnego wzrostu zysków w...
Zalando rośnie. Wyniki finansowe i kierunki rozwoju
2025.03.07
Zalando spodziewa się dynamiczniejszego wzrostu w 2025 roku, po solidnych wynikach finansowych osiągniętych w 2024 roku. Kluczowym elementem strategii będzie rozwój ekosystemu e-commerce w sektorze mody i stylu życia, oparty na dwóch filarach: B2C oraz B2B.
Fearless Rewards – program lojalnościowy, który przynosi korzyści
2025.03.05
Lojalność klientów to jeden z kluczowych filarów sukcesu marki modowej, o czym doskonale wie odzieżowy butik internetowy Fearless, który wdrożył do swojej oferty program lojalnościowy – Fearless Rewards. Został przygotowany przez agencję Medializer, aby przynosić korzyści zarówno konsumentkom, jak i samej marce. Celem było zaprojektowanie systemu nagradzającego za zakupy i...
Wiosna w branży odzieżowej. Wejdź dobrze w nowy sezon!
2025.02.27
Wiosna to czas zmian, a w branży odzieżowej oznacza jedno – nowy sezon pełen inspirujących trendów i możliwości sprzedażowych! Klientki zaczynają szukać lżejszych ubrań, bardziej energetycznych kolorów i fasonów, które wprowadzą do ich garderoby powiew świeżości. Warto regularnie aktualizować ofertę swojego sklepu, aby przyciągać uwagę kupujących. Jakie modele powinieneś mieć...
Czy warto sprzedawać na marketplace’ach?
2025.02.19
Sprzedaż na marketplace’ach to temat, który budzi wiele emocji wśród właścicieli sklepów internetowych. Z jednej strony dają one dostęp do ogromnej bazy klientów i ułatwiają start w e-commerce, z drugiej – wiążą się z prowizjami i dużą konkurencją. Czy to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu? Sprawdź, jakie są plusy i...
Klienci PayU mogą już korzystać z Visa Mobile
2025.02.17
PayU wprowadziło do swojej bramki płatniczej usługi Visa Mobile – dzięki temu większość sklepów działających na polskim rynku może już oferować swoim klientom tę formę płatności. Wcześniej rozwiązanie wdrożyli inni dostawcy usług płatniczych online, tacy jak Autopay, PolCard, Przelewy24, Polskie ePłatności, Tpay oraz ING.
Kanibalizacja treści – dlaczego należy jej unikać?
2025.02.12
Czy Twoja strona internetowa sama sobie podkłada nogę? Może się tak dziać, jeśli nieświadomie popełniasz jeden z najczęstszych błędów SEO – kanibalizację treści. Choć brzmi to jak scena z horroru, w rzeczywistości chodzi o sytuację, w której różne podstrony Twojego serwisu rywalizują ze sobą o miejsce w wynikach wyszukiwania. Zamiast...
Metoda CAWI w badaniach rynkowych – kluczowe korzyści i ograniczenia
2025.02.11
CAWI to nowoczesna metoda badań, która dzięki internetowym ankietom pozwala skutecznie i szybko zbierać dane od szerokiego grona odbiorców. Dzięki elastyczności, automatyzacji i anonimowości jest jedną z najchętniej wybieranych technik w analizach rynkowych. Czy chcesz dowiedzieć się, jak CAWI rewolucjonizuje badania i jakie korzyści oraz wyzwania niesie za sobą? Sprawdź...
Nowa kampania marki IKEA – nawiązania do kultowych virali
2025.02.10
W Szwecji IKEA Family wprowadziło system punktowy, ale marka postanowiła z przymrużeniem oka podejść do faktu, że zrobiła to dopiero teraz. Aby podkreślić dystans do tej sytuacji, sięgnęła po virale sprzed dekady. W reklamach pojawiają się m.in. Harlem Shake i Mannequin Challenge, a towarzyszy im hasło „better late than never”...
Czym są kampanie PPC i jak je skutecznie realizować?
2025.02.06
Kampanie PPC to jeden z najskuteczniejszych sposobów na szybkie dotarcie do klientów online. Dzięki nim możesz rozkręcić ruch na swojej stronie, poprawić widoczność marki w sieci i wygenerować większą sprzedaż, jednak aby osiągnąć zamierzone cele, konieczna jest dobrze przemyślana strategia oraz optymalizacja działań. Z naszego artykułu dowiesz się, czym dokładnie...