Dzisiaj mamy: Wtorek, 31 Styczeń 2023

Marketing internetowy

Czym jest growth hacking i jak wykorzystywać go w e-commerce?

Czym jest growth hacking i jak wykorzystywać go w e-commerce?

2023.01.19
Czy znasz określenie growth hacking? Ta tajemniczo brzmiąca nazwa to określenie strategii marketingowych skoncentrowanych na wzroście. „Hakowanie wzrostu” (lub inaczej „marketing wzrostu”) jest stosunkowo młodą gałęzią marketingu. Jaka jest definicja growth hackingu i czym wyróżnia się na tle tradycyjnego marketingu?
#EcomersyBasic #60: Marketing relacji, czyli jak stworzyć więź z klientem?

#EcomersyBasic #60: Marketing relacji, czyli jak stworzyć więź z klientem?

2023.01.13
Marketing relacji, jak sama nazwa wskazuje, opiera się na budowie więzi z klientami. I to nie byle jakiej, a długofalowej, obustronnej i opartej na zaufaniu oraz lojalności. Jaki jest cel działań marketingu relacji, czemu warto postawić na maraton zamiast sprintu i dlaczego nawiązywanie relacji z klientami jest tak ważne i...
Jak dotrzeć ze swoją ofertą do odpowiednich klientów? Segmentacja konsumentów i persona zakupowa

Jak dotrzeć ze swoją ofertą do odpowiednich klientów? Segmentacja konsumentów i persona zakupowa

2023.01.12
Właściciele sklepów internetowych często zastanawiają się, jak dotrzeć do odpowiednich klientów – takich, którzy rzeczywiście będą zainteresowani ofertą. Dostosowanie się do potrzeb i oczekiwań odbiorców nie jest proste, jednak segmentacja konsumentów oraz stworzenie tzw. persony zakupowej może nieco ułatwić to zadanie. Dzisiaj chcielibyśmy pokazać Ci, jak opracować skuteczną strategię pozyskiwania...
Nowa usługa Komputronika – subskrypcja sprzętów

Nowa usługa Komputronika – subskrypcja sprzętów

2023.01.12
Komputronik zdecydował się na wprowadzenie nowej usługi dla swoich klientów – chodzi o subskrypcję sprzętów. Dzięki temu każdy będzie mógł korzystać z wypożyczonych urządzeń, co miesiąc uiszczając odpowiednią opłatę. Opcja ta jest kierowana przede wszystkim dla osób, które lubią często wymieniać swoje sprzęty.
Najlepsze kampanie na Święta 2022

Najlepsze kampanie na Święta 2022

2022.12.14
Jakie kampanie świąteczne marki przygotowały dla nas w tym roku? Śledziliśmy je z przyjemnością, podobnie jak wielu klientów! Internauci uwielbiają grudniowy klimat, dlatego właśnie takie reklamy cieszą się ogromną popularnością. Specjalnie dla Ciebie zebraliśmy w jedno miejsce dziesięć – naszym zdaniem – najciekawszych spotów świątecznych. Zapoznaj się z nimi już...
Czym jest lead magnet i jak go wykorzystać, aby zwiększyć sprzedaż?

Czym jest lead magnet i jak go wykorzystać, aby zwiększyć sprzedaż?

2022.11.24
Niewiele sklepów internetowych może się pochwalić wysokim współczynnikiem konwersji, czyli odsetkiem osób, które wykonują pożądaną akcję na stronie. Według danych udostępnionych przez Digital Experience Benchmark 2022 średni CR (ang. Conversion Rate) w e-commerce w 2021 roku wyniósł zaledwie 2,96%. Jeżeli zastanawiasz się, co można zrobić, by go zwiększyć, powinieneś zainteresować...
Zainteresowanie Black Friday nieco zmalało? Badanie SMSAPI z 2022 roku

Zainteresowanie Black Friday nieco zmalało? Badanie SMSAPI z 2022 roku

2022.11.17
Z najnowszego badania SMSAPI wynika, że w tym roku zainteresowanie Black Friday i oferowanymi przez marki promocjami jest nieco mniejsze niż w 2021 – z 63% spadło do 56%. Klienci wciąż jednak czekają na ten dzień, licząc, że uda im się ominąć inflację i nabyć produkty w okazyjnych cenach (szczególnie...
Benchmarking w marketingu, czyli sztuka porównywania

Benchmarking w marketingu, czyli sztuka porównywania

2022.11.16
Większość z nas zdaje sobie sprawę, że prowadząc sklep internetowy, warto pozostawać na bieżąco z działaniami konkurencji. Wielu sprzedawców decyduje się też czerpać inspirację z udanych rozwiązań wprowadzanych przez inne firmy. Mniej więcej na tym polega benchmarking (inaczej badania porównawcze lub analiza porównawcza). Bardzo ważne jest jednak to, by „podpatrywać”...
Cykl życia produktu

Cykl życia produktu

2022.11.15
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda życie produktu? Okazuje się bowiem, że towary – podobnie jak ludzie – przechodzą różne fazy swojego istnienia. Warto je znać, aby nauczyć się odpowiednio nimi zarządzać. W dzisiejszym artykule chcielibyśmy przeprowadzić Cię przez wszystkie istotne zagadnienia dotyczące cyklu życia produktu. Temat ten jest bardzo...
Aplikacja mobilna eobuwie.pl i jej nowoczesne opcje

Aplikacja mobilna eobuwie.pl i jej nowoczesne opcje

2022.11.14
Aplikacja mobilna eobuwie.pl jest od jakiegoś czasu dostępna dla wszystkich użytkowników. Jej twórcy zadbali o to, by konsumenci mogli korzystać z wielu różnych funkcjonalności, takich jak wybór paczkomatu na podstawie lokalizacji czy kod kreskowy prowadzący do specjalnych zniżek.
Nowy program Allegro – StartUp Asystent

Nowy program Allegro – StartUp Asystent

2022.11.10
Allegro startuje z nowym programem – StartUp Asystent, który ma wspomóc wszystkie osoby rozpoczynające sprzedaż w Internecie. Firma udzieli bezpłatnego wsparcia już na etapie rejestracji działalności, a później pomoc w jej prowadzeniu.
Unowocześniona wersja aplikacji mobilnej Hebe

Unowocześniona wersja aplikacji mobilnej Hebe

2022.11.04
Klienci sieci Hebe zyskali dostęp do unowocześnionej wersji aplikacji mobilnej, w której wprowadzono długo wyczekiwane zmiany: nowy Design System, dostęp do karty lojalnościowej My Hebe, większą przejrzystość i czytelność, a także prostszą nawigację. Co więcej, użytkownicy mogą teraz szybko wyszukiwać produkty i zapoznawać się z najnowszymi trendami ze świata beauty...
Zalando z kolekcją adaptacyjną dla osób z niepełnosprawnościami

Zalando z kolekcją adaptacyjną dla osób z niepełnosprawnościami

2022.10.26
Platforma sprzedażowa Zalando wprowadza do sprzedaży pierwszą kolekcję przeznaczoną dla osób z niepełnosprawnościami, pokazując w ten sposób inkluzywność marki. Kolekcja mody adaptacyjnej składa się z ponad 140 stylizacji w ramach marek własnych (Zign, Pier One, Anna Field, Yourturn i Even&Odd), które prezentują specjalnie zaprojektowane odzież damską i męską, obuwie oraz...
Black Friday krok po kroku

Black Friday krok po kroku

2022.10.25
Do Black Friday 2022 pozostał miesiąc – Czarny Piątek w tym roku wypada 25 listopada. Zgodnie z tradycją, jest to pierwszy piątek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. To jeden z najważniejszych dni dla sprzedawców, ponieważ właśnie wtedy mogą liczyć na wzmożony ruch w swoim sklepie. Jak przygotować się do Black Friday,...
#EcomersyBasic #51: Real time marketing w e-commerce. Co warto o nim wiedzieć?

#EcomersyBasic #51: Real time marketing w e-commerce. Co warto o nim wiedzieć?

2022.10.21
Aby zwiększyć skuteczność swojej kampanii promocyjnej, możesz spróbować nawiązać w niej do bieżących wydarzeń, które cieszą się w Internecie popularnością i o których chętnie się mówi. Takie działania noszą nazwę real time marketingu. W wolnym tłumaczeniu jest to marketing dziejący się w czasie rzeczywistym. Z czym dokładnie się wiąże i...
Kryptoznaczki i cyfrowe kolekcjonerstwo na stronie Poczty Polskiej

Kryptoznaczki i cyfrowe kolekcjonerstwo na stronie Poczty Polskiej

2022.10.20
18 października br. Poczta Polska uruchomiła specjalną stronę internetową: nft.poczta-polska.pl, na której kolekcjonerzy będą mogli kupować cyfrowe znaczki. Pomysł ten jest wynikiem zamiłowania do filatelistyki oraz nowoczesnych technologii.
W salonach CCC pojawią się strefy zakupowe eobuwie.pl

W salonach CCC pojawią się strefy zakupowe eobuwie.pl

2022.10.20
Eobuwie.pl i CCC wspólnie wprowadzają nowy koncept zakupowy – interaktywne przestrzenie zakupowe. W wybranych salonach CCC pojawią się specjalne strefy eobuwie.pl, które pozwolą na dostęp do najpopularniejszych usług tej marki.
Emojis i ich znaczenie w marketingu

Emojis i ich znaczenie w marketingu

2022.10.18
W ostatnich latach coraz częściej można usłyszeć, że w XXI wieku główną formą komunikacji, szczególnie wśród młodszych osób, ponownie stało się pismo obrazkowe – grafiki, zdjęcia, memy, gify, a także emojis. Trudno na razie ocenić, czy rzeczywiście słowo wypierane jest przez obraz, jednak nie można bagatelizować znaczenia tego ostatniego, zwłaszcza...
Unowocześniona wersja aplikacji mobilnej eobuwie.pl

Unowocześniona wersja aplikacji mobilnej eobuwie.pl

2022.10.18
Znana marka obuwnicza eobuwie.pl uruchomiła nową wersję aplikacji mobilnej dla swoich klientów. Wszystko dlatego, że kanały mobilne generują większość sprzedaży online, czyli aż 80%. Konsumenci zyskali dostęp m.in. do jeszcze szybszej finalizacji transakcji.
Wielka loteria InPostu pod hasłem #KrótkaPiłka. Do wygrania miliony nagród

Wielka loteria InPostu pod hasłem #KrótkaPiłka. Do wygrania miliony nagród

2022.10.14
InPost powrócił z wielką loterią #KrótkaPiłka! Pod tym hasłem kryje się szereg aktywności, które firma przygotowała dla użytkowników aplikacji mobilnej. Do wygrania jest ponad milion nagród, a oprócz tego – klienci InPostu będą mogli jako pierwsi zdobyć bilety na ostatni mecz reprezentacji Polski przed nadchodzącymi Mistrzostwami Świata w piłce nożnej.
Aplikacja mobilna delio już dostępna dla wszystkich klientów

Aplikacja mobilna delio już dostępna dla wszystkich klientów

2022.10.10
Konsumenci zyskali dostęp do aplikacji mobilnej delio – supermarketu online należącego do spółki Lite e-Commerce, za którą odpowiada Żabka. To znaczne udogodnienie dla klientów, ponieważ wcześniej można było robić zakupy jedynie za pośrednictwem strony internetowej.
Czym są mikromomenty i jak wykorzystać ich potencjał?

Czym są mikromomenty i jak wykorzystać ich potencjał?

2022.10.04
Rządzi nami kultura nanosekundy. Oczekujemy, że wszystko, czego tylko chcemy, będzie dostępne natychmiast, bez konieczności oczekiwania. Nieustannie szukamy odpowiedzi na nurtujące nas zagadnienia. Poszukiwania prowadzimy w Internecie, zazwyczaj sięgając po smartfon – to najszybszy sposób, jaki znamy.
Przyszłość m-commerce. Mobile trends w oczach ekspertów

Przyszłość m-commerce. Mobile trends w oczach ekspertów

2022.09.28
Cyfrowa rewolucja cały czas nabiera na sile. Według najnowszych danych, dwóch na trzech Polaków kupuje w internecie z poziomu smartfona*. Przy tym gros użytkowników skarży się na problemy pojawiające się w trakcie zakupów. Nic dziwnego, że przed m-commerce stają coraz to nowsze, większe wyzwania. O tym, jak będzie rozwijał się...
Nowa marka Żabki – Żabu

Nowa marka Żabki – Żabu

2022.09.27
Sieć Żabka tworzy nową markę, Żabu, która będzie zajmować się tworzeniem oprogramowania do gier i świadczyć usługi w zakresie gier video i gier internetowych. Znak towarowy został zarejestrowany w Urzędzie Patentowym pod koniec sierpnia br.