Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Marketing internetowy

Google Rosja chce ogłosić bankructwo

Google Rosja chce ogłosić bankructwo

Czwartek, 19 Maj 2022
Google Rosja nie może wypełnić swoich zobowiązań finansowych. W środę rzecznik Google poinformował, że rosyjskie władze przejęły konta bankowe Google na terenie swojego kraju, przez co firma nie może zapłacić pracownikom i dostawcom. Tym samym spółka Google Rosja prawdopodobnie będzie zmuszona ogłosić bankructwo. 
Vercom przejmuje MailerLite i planuje dalszy rozwój

Vercom przejmuje MailerLite i planuje dalszy rozwój

Środa, 27 Kwiecień 2022
Spółka Vercom, która zajmuje się tworzeniem globalnych platform komunikacyjnych w chmurze (CPaaS), przejmuje firmę MailerLite, specjalizującą się w e-mail marketingu. Dzięki temu przedsięwzięciu ułatwiona zostanie globalna ekspansja marki Vercom.
Majówkowa reklama platformy Shopee irytuje odbiorców

Majówkowa reklama platformy Shopee irytuje odbiorców

Środa, 27 Kwiecień 2022
Nowa kampania reklamowa platformy Shopee nie cieszy się aprobatą ze strony odbiorców. Firma postanowiła stworzyć 30-sekundowy spot, w którym za podkład muzyczny służy przerobiona wersja niezwykle popularnej dziecięcej piosenki „Baby Shark”. Jest on uznawany przez internautów za irytujący.
Allegro otwiera się na rynek europejski. Ruszy allegro.com

Allegro otwiera się na rynek europejski. Ruszy allegro.com

Środa, 23 Marzec 2022
Niebawem ruszy międzynarodowa wersja najpopularniejszego portalu aukcyjnego. Za pośrednictwem strony allegro.com lub korzystając z międzynarodowych ustawień na allegro.pl, klienci mogą wyszukiwać i zamawiać towary w języku angielskim. Na platformie dostępne jest ponad 60 000 000 ofert.
Dzień kobiet w e-commerce. Jak zaskoczyć klientki?

Dzień kobiet w e-commerce. Jak zaskoczyć klientki?

Czwartek, 3 Marzec 2022
Zastanawiasz się, co możesz przygotować dla swoich klientów z okazji Dnia Kobiet? W branży e-commerce ten dzień to kolejna okazja, by zainteresować odbiorców. Kupować będą przede wszystkim mężczyźni – dla swoich wybranek, matek, sióstr, przyjaciółek. Podpowiadamy, w jaki sposób przygotować się na to wydarzenie i jak najlepiej je wykorzystać.
Polskie firmy i sklepy rezygnują z rosyjskich produktów i usług

Polskie firmy i sklepy rezygnują z rosyjskich produktów i usług

Środa, 2 Marzec 2022
Lista polskich firm, które nie chcą już współpracować z rosyjskimi producentami, stale rośnie. Znalazły się na niej takie marki, jak InPost, Biedronka Netto czy Stokrotka.
Ecomersy Basic #17: Znaczenie brand marketingu dla sklepu internetowego

Ecomersy Basic #17: Znaczenie brand marketingu dla sklepu internetowego

Piątek, 25 Luty 2022
W naszych poprzednich tekstach dużo pisaliśmy o content marketingu, jednak nie wspominaliśmy jeszcze o tzw. brand marketingu. Czym jest i na czym właściwie polega? To wszystko wyjaśnimy Ci w kolejnym artykule z serii Ecomersy Basic. Warto na początku zastanowić się, co kryje się pod pojęciem „brand”. Słowo to oznacza markę,...
Jak zaplanować sprzedaż w butiku odzieżowym? Polecamy e-book

Jak zaplanować sprzedaż w butiku odzieżowym? Polecamy e-book

Poniedziałek, 10 Styczeń 2022
Styczeń to doskonała okazja do robienia planów. Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że początek roku to nie tylko wyprzedaże, ale również ustalanie terminów nowych kolekcji i akcji promocyjnych. Polecamy kalendarz od Medializer – agencji e-commerce specjalizującej się w tworzeniu butików internetowych, z którym planowanie stanie się łatwiejsze.
Sprawdź, jakie newslettery o e-commerce i marketingu warto śledzić

Sprawdź, jakie newslettery o e-commerce i marketingu warto śledzić

Środa, 5 Styczeń 2022
Interesujesz się e-commerce i marketingiem? Czytaj branżowe newslettery – to prawdziwa kopalnia wiedzy, newsów, ciekawostek i wielu innych informacji. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych newsletterów związanych z tymi dziedzinami. Dzięki nim zawsze będziesz na bieżąco z ważnymi wiadomościami branżowymi, nowinkami technologicznymi, trendami i innymi informacjami. Sprawdź nasze propozycje mailingów,...
Sektor kosmetyczny w e-commerce rośnie w siłę

Sektor kosmetyczny w e-commerce rośnie w siłę

Poniedziałek, 3 Styczeń 2022
Rynek e-commerce w naszym kraju rozwija się bardzo dynamicznie. Tylko w 2020 roku Polacy wydali w Internecie 15,3 mld euro. Zyskuje na tym branża kosmetyczna, która cieszy się popularnością wśród klientów online. W najbliższych latach czeka ją spory wzrost w segmencie B2B.
Sprawdź, dlaczego warto sprzedawać na Joyful.pl!

Sprawdź, dlaczego warto sprzedawać na Joyful.pl!

Środa, 29 Grudzień 2021
Prowadzisz butik online i nie masz pomysłu, jak dotrzeć do większej liczby klientów? Nie musisz działać samodzielnie! Wykorzystaj potencjał omnichannel, czyli sprzedaży wielokanałowej. Platforma Joyful powstała z myślą o polskich firmach z branży fashion. Mniejszym i średnim biznesom trudno się wypromować ze względu na ogromną konkurencję i gigantycznych graczy na...
Zakupy pokolenia Z. Fenomen brzydkich, świątecznych swetrów

Zakupy pokolenia Z. Fenomen brzydkich, świątecznych swetrów

Piątek, 17 Grudzień 2021
Szwedzki fintech, Klarna, postanowiła przeprowadzić badanie dotyczące... brzydkich swetrów. Wszystko dlatego, że 15 grudnia Amerykanie obchodzą Święto Brzydkich Swetrów. Okazuje się, że w Polsce ta okazja zyskuje na popularności. Zamiłowanie do tego typu ubrań przejawiają przede wszystkim przedstawiciele generacji Z (18-24).
Miś Uszatek w jesienno-zimowej kampanii marki Tatuum

Miś Uszatek w jesienno-zimowej kampanii marki Tatuum

Poniedziałek, 6 Grudzień 2021
Marka Tatuum prezentuje kolejną odsłonę kampanii relaunchowej TADAAM. Jej celem jest dotarcie do nowych klientów i zwrócenie ich uwagi wysoką jakością produktów. Na grudzień zaplanowana została kampania digitalowa, w której miała się pojawić postać Misia Uszatka.
JYSK Polska z rekordowym wynikiem finansowym

JYSK Polska z rekordowym wynikiem finansowym

Piątek, 3 Grudzień 2021
JYSK Polska może się pochwalić wzrostem sprzedaży online o 50%. W całej Polsce znajduje się 251 punktów, a tylko w ostatnim roku otwarto 16 nowych sklepów. Celem jest zwiększenie tej liczby niemal o połowę.
Marka Manolo Blahnik przygotowała wirtualną wystawę na swoje 50-lecie

Marka Manolo Blahnik przygotowała wirtualną wystawę na swoje 50-lecie

Piątek, 3 Grudzień 2021
Manolo Blahnik właśnie obchodzi swoje 50-lecie. Z tej okazji marka postanowiła zaprezentować wirtualną wystawę nawiązującą do historii domu mody. Wystawa nazywa się „A new way of walking”, a kapsułowa kolekcja – „Golden Anniversary Collection”.
Budweiser z 1936 niewymienialnymi tokenami

Budweiser z 1936 niewymienialnymi tokenami

Czwartek, 2 Grudzień 2021
Marka Budweiser zabłyśnie w metaverse – przygotowała 1936 puszek w formie niewymienialnych tokenów (NFT). Są one coraz bardziej popularne w cyfrowej rzeczywistości. Projekt nazywa się Budverse Cans Heritage Edition.
UOKiK bierze się za influencerów

UOKiK bierze się za influencerów

Wtorek, 30 Listopad 2021
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ostatnim czasie zaczął się uważniej przyglądać działaniom influencerów. Prezes UOKiK, Tomasz Chróstny, zapowiedział, że Urząd zamierza uporządkować rynek treści sponsorowanych w mediach społecznościowych. Chodzi przede wszystkim o kryptoreklamy i promowanie tzw. scamu
X-kom nie wyemitował horroru z Jasiem Kapelą

X-kom nie wyemitował horroru z Jasiem Kapelą

Piątek, 26 Listopad 2021
X-kom w ostatniej chwili wycofała się z kampanii reklamowej, którą współtworzył Jaś Kapela, lewicowy publicysta budzący mnóstwo kontrowersji. Firma tłumaczy, że niedokładnie przyjrzała się działaniom swojego partnera.
Nowy spot Posten Norge na święta – Święty Mikołaj zakochany w mężczyźnie

Nowy spot Posten Norge na święta – Święty Mikołaj zakochany w mężczyźnie

Czwartek, 25 Listopad 2021
Norweska firma zajmująca się usługami pocztowymi stworzyła kampanię świąteczną, w której Święty Mikołaj zakochuje się w mężczyźnie. Film zaprezentowany przez Posten Norge nosi tytuł Kiedy Harry poznał Świętego Mikołaja. Jest to nawiązanie do komedii romantycznej Kiedy Harry poznał Sally (1989).
Wzrost zarobków specjalistów z branży e-commerce

Wzrost zarobków specjalistów z branży e-commerce

Środa, 24 Listopad 2021
Według danych HRK, zajmowanie stanowisk specjalistycznych i managerskich w branży e-commerce wiąże się ze wzrostem oczekiwań finansowych. Mogą one wynieść nawet 40% wynagrodzenia podstawowego.
Prognoza na Black Friday 2021 – czy czeka nas rekordowy weekend?

Prognoza na Black Friday 2021 – czy czeka nas rekordowy weekend?

Środa, 24 Listopad 2021
Już za 2 dni Black Friday, które każdego roku przynosi sklepom ogromne zyski. Jest to bardzo ważny moment dla e-handlu. Firmy przygotowują się do niego z dużym wyprzedzeniem, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik.
Adidas zajmie się odsprzedawaniem towarów

Adidas zajmie się odsprzedawaniem towarów

Poniedziałek, 22 Listopad 2021
Wśród wielu marek modowych coraz bardziej popularne staje się tzw. resale. Oznacza to sprzedaż używanych produktów. W sklepach Adidasa będzie można je wysyłać przy użyciu specjalnej aplikacji – prawdopodobnie na początku przyszłego roku.
Plany zakupowe na koniec 2021 roku – zbliżają się święta

Plany zakupowe na koniec 2021 roku – zbliżają się święta

Poniedziałek, 22 Listopad 2021
Zakupy świąteczne w 2021 roku okażą się dużym wyzwaniem dla sprzedających i kupujących. Wszystko przez zastoje u producentów i zakłócenia w dostawach produktów. Firma Pymnts opublikowała dane, według których 48% konsumentów dokona świątecznych zakupów przed Black Friday.
Kantar raportuje o trendach w branży mediów na rok 2022. Które z nich wpłyną na e-commerce?

Kantar raportuje o trendach w branży mediów na rok 2022. Które z nich wpłyną na e-commerce?

Piątek, 19 Listopad 2021
Niedawno firma badawcza Kantar sporządziła raport badawczy – „Media Trends and Predictions 2022”. Zawarte są w nim trendy dotyczące branży mediów, które będą miały wpływ na e-commerce, oraz opinie ekspertów i przewidywania. Mają one pomóc właścicielom w tworzeniu planów na kolejne lata, zwłaszcza w dobie pandemii.