Marketing internetowy
Empik stawia na automatyzację. Skorzysta z usług RELEX
2024.11.08
Grupa Empik, czyli polski lider omnichannel, planuje wdrożenie kompleksowej strategii planowania przestrzeni, sklepów i uzupełniania zapasów w oparciu o kompleksowe rozwiązania RELEX. Oznacza to, że Empik coraz bardziej kieruje się w stronę automatyzacji i sztucznej inteligencji.
Czy masz już plan na Black Friday? Poradnik last minute
2024.11.07
Black Friday zbliża się wielkimi krokami – czy Twój sklep internetowy jest już gotowy na ten wyjątkowy dzień? Czarny Piątek to najważniejsze wydarzenie zakupowe w roku, które wymaga odpowiedniego planu. Właśnie wtedy klienci poszukują największych zniżek, a ruch w e-commerce sięga zenitu. Trzy tygodnie przed Black Friday to ostatni moment,...
Nowość od Meta – automatyczne przenoszenie filmów ze strony do kampanii
2024.11.05
Meta przygotowała nowość dla osób korzystających z Menedżera reklam. Katalog będzie aktualizowany za pomocą filmików, które zostaną automatycznie przeniesione ze strony internetowej. Dzięki temu treści promocyjne staną się bardziej dynamiczne.
GetTheLook – influencerki ubierają się w CandyTM!
2024.10.23
W butiku internetowym CandyTM pojawiło się innowacyjne rozwiązanie – Garderoba influencera, czyli moduł „GetTheLook”. Jest to bardzo atrakcyjna funkcja, która może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki klientki dobierają ubrania. Została wprowadzona przez agencję Medializer, gdzie dynamicznie rozwija się dział influencer marketingu. Zastanawiasz się, jak działa „GetTheLook”? Chcesz wiedzieć, skąd...
The Neutral – wystartowała kolejna modowa marka pod skrzydłami Medializer!
2024.10.15
Poznajcie markę The Neutral! Pod jej szyldem działa odzieżowy butik internetowy, który prężnie się rozwija. Agencja Medializer zbudowała go od podstaw, tworząc atrakcyjną, minimalistyczną szatę graficzną oraz prostą i neutralną (zgodną z nazwą sklepu) identyfikację wizualną kojarzącą się z klasyczną elegancją. Co dokładnie oferuje The Neutral i dlaczego ten butik...
Nowe narzędzie reklamowe na TikToku. Czym jest TikTok Ads Manager Video Editor?
2024.10.09
TikTok to obecnie jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie. Korzystają z niej miliony użytkowników, co oznacza, że w aplikacji tkwi ogromny potencjał marketingowy. Firmy promują się na TikToku coraz chętniej, a sam portal dostarcza wielu narzędzi reklamowych, które mają tę promocję ułatwić. Po to właśnie powstało Tik Tok Ads,...
Black Friday 2024. Zacznij planować go już teraz!
2024.08.23
Black Friday to najważniejsze wydarzenie sprzedażowe w roku, zarówno dla właścicieli sklepów stacjonarnych, jak i sklepów online. W tym dniu (a także w okresie przed Czarnym Piątkiem i po nim) mnóstwo osób decyduje się na zakupy, chcąc skorzystać z licznych zniżek i promocji. Jak zapewne się domyślasz, najważniejsze jest to,...
Atrybucja w marketingu. Czym jest? Jak wykorzystać ją w e-commerce?
2024.08.07
W świecie e-commerce każdy klik czy przesunięcie palcem może mieć znaczenie, a większość działań dokonywanych przez użytkowników na stronie internetowej jest pilnie śledzona przez marketerów. Czasami trudno zrozumieć, co tak naprawdę napędza sprzedaż, ponieważ w handlu online codziennie powstaje mnóstwo łańcuchów przyczynowo-skutkowych. Który z wielu punktów styku z klientem doprowadził...
Z czego powinna składać się współczesna strategia marketingowa?
2024.07.18
Strategia to jedno z tych słów, które w pierwszym momencie każda osoba może zinterpretować na swój własny sposób. Dla przykładu — jedni podejdą do niej w sposób biznesowy, inni pomyślą o strategii wojennej, a jeszcze inni będą rozpatrywać ją w kontekście strategii zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. W tym artykule skupimy...
Czym jest USP produktu?
2024.07.10
Co decyduje o tym, że wybieramy konkretną markę, konkretną ofertę? W 2024 roku trudno mówić jedynie o dobrej jakości i przystępnych cenach, ponieważ na rynku jest zbyt dużo sklepów internetowych, które starają się łączyć te dwa elementy. Często na wybór konsumentów ma wpływ jakiś „wyjątkowy” czynnik, czyli coś, co rzeczywiście...
Czym jest Google PLA?
2024.06.26
System reklamowy Google, czyli Google Ads, jest jednym z dwóch (obok Facebook Ads) najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych przez firmy, by promować swoje produkty. W jego ramach można używać różnorodnych formatów i tworzyć kampanie o rozmaitych celach. Dzisiaj chcielibyśmy pochylić się nad jedną z ważniejszych opcji oferowanych przez Google, a mianowicie Google...
Rewolucja na TikToku? Cyfrowe awatary i AI
2024.06.25
Pod koniec maja br. popularna platforma TikTok ogłosiła wprowadzenie nowego narzędzia dla twórców o nazwie TikTok Symphony. Do pakietu bazującego na mechanizmach sztucznej inteligencji dołączyła kolejna opcja, a mianowicie cyfrowe awatary, które mogą mówić w wielu językach.
Jak zaprezentować produkty w sklepie internetowym?
2024.06.21
Mimo tego, że e-commerce cieszy się tak dużą popularnością, a zakupy internetowe weszły w krew większości Polaków (zgodnie z najnowszym raportem opublikowanym jeszcze w tym miesiącu przez SAMOSEO, 75,8% polskich konsumentów kupuje w Internecie co najmniej kilka razy w miesiącu, a 41,7% wydaje na zakupy online w skali miesiąca 1000...
Ads4Brands od Allegro – dla kogo i po co?
2024.06.18
Allegro wprowadza nowe udogodnienia dla swoich partnerów – nowoczesne narzędzia reklamowe zostały już udostępnione właścicielom marek i producentom. Usługa Ads4Brands umożliwia promocję na platformie produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających – przy wykorzystaniu jednego panelu i jednego budżetu.
Prêt-à-Porter PR ma kolejnego klienta – tym razem to marka kosmetyczna
2024.06.13
Znana marka kosmetyczna NARS dołączyła do grona klientów agencji Prêt-à-Porter PR. Dzięki tej współpracy firma będzie mogła jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła.
Jak zwiększyć obroty w drogerii internetowej?
2024.06.12
Sprzedajesz kosmetyki w Internecie, a może dopiero zamierzasz zacząć? Chciałbyś zwiększyć obroty w swojej drogerii online, ale nie wiesz, jak to zrobić? Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór konkretnych porad, które mogą Ci pomóc w efektywniejszej promocji i skuteczniejszym budowaniu wizerunku marki. Sprawdź, co warto wiedzieć o prowadzeniu sklepu internetowego z kosmetykami,...
Allegro Business Days już się zaczęły – specjalne promocje czekają na firmy
2024.06.11
Zainteresowanie platformą Allegro Business, czyli Allegro dla biznesu, cały czas rośnie. Dobrze obrazują to wyniki finansowe – w pierwszym kwartale 2024 roku liczba firm kupujących na Allegro zwiększyła się o 20% rdr. W odpowiedzi spółka rozwija swoją ofertę dla zainteresowanych zakupami B2B i po testowej edycji w marcu oficjalnie wprowadza...
Interaktywna kampania Helleny kierowana do najmłodszego pokolenia
2024.06.07
Polskie przedsiębiorstwo Hellena rozpoczęło kampanię reklamową, która ma dotrzeć do pokolenia Alfa. Chodzi o promocję Oranżady Hellena Musssująca, a wśród kanałów znajdują się TikTok, Roblox i influencerzy.
Nowe narzędzie od adQuery. Marketing internetowy wspierany przez AI
2024.06.06
adQuery – platforma technologiczna, która specjalizuje się w marketingu internetowym – wprowadza do oferty narzędzie AI Q-commerce. Dzięki nowej opcji firmy zyskają możliwość jeszcze skuteczniejszego dostosowywania swoich działań do potrzeb odbiorców. Firma przewiduje, że konwersja wzrośnie nawet o 15-20%.
Po 12 latach w branży fashion wystartowała z własną marką!
2024.06.04
Na rynku modowym online pojawiła się nowa, bardzo ciekawa marka – Caroline Brand. Nowoczesna, skoncentrowana na minimalizmie i elegancji, firma skupia wokół siebie kobiety, którym zależy na doświadczeniu, wysokiej jakości i ponadczasowych fasonach. Co warto wiedzieć o Caroline Brand, a także o jego właścicielce – Karolinie Piątkowskiej? Sprawdź, aby być...
Drugie urodziny Biedronka Home – konkurs i promocje dla kupujących
2024.06.04
W tym miesiącu Biedronka Home, sklep internetowy z artykułami dla domu i ogrodu, obchodzi swoje drugie urodziny! Z tej okazji oferuje specjalne promocje na ponad 1500 produktów z różnych kategorii, od domu i ogrodu aż po elektronikę. Skorzystać z urodzinowych okazji i wziąć udział w specjalnym konkursie można do 16...
Odzieżowy butik internetowy w nowej odsłonie: od Agrafki do LoveUs
2024.05.23
Czy chcesz poznać historię butiku odzieżowego LoveUs, który przeszedł rebranding w ciągu zaledwie 10 dni? Marka ta jest przykładem ogromnego zaangażowania i siły współpracy między właścicielką a agencją reklamową. LoveUs to dowód na to, że determinacja i umiejętność dostosowywania się do zmiennych warunków prowadzą do sukcesu na rynku e-commerce. Pokrótce...
Nowe biuro SEMPIRE w prestiżowej lokalizacji
2024.05.23
Agencja SEMPIRE, która jest częścią Grupy Shoper, otwiera nowe biuro w Poznaniu. W związku ze zmienioną lokalizacją uruchomione zostanie także nowe centrum kompetencyjne, które skupi się na promocji biznesów w programach typu Chat GPT, Microsoft Copilot, Google Gemini oraz w wyszukiwarkach internetowych wykorzystujących sztuczną inteligencję.
ERLI w I. kwartale 2024 – spektakularne wyniki marketplace’u
2024.05.23
Druga najpopularniejsza w Polsce platforma typu marketplace, ERLI, zakończyła I. kwartał 2024 roku z przytupem. W tym okresie spółka podwoiła liczbę transakcji oraz przychód netto, a obrót (GMV) wzrósł o 90% rdr. Dzięki temu EBITDA wyniosła ponad 3,2 mln zł. ERLI planuje do 2025 roku zainwestować ponad pół miliarda złotych...