Dzisiaj mamy: Sobota, 27 Lipiec 2024

Marketing internetowy

Z czego powinna składać się współczesna strategia marketingowa?

Z czego powinna składać się współczesna strategia marketingowa?

2024.07.18
Strategia to jedno z tych słów, które w pierwszym momencie każda osoba może zinterpretować na swój własny sposób. Dla przykładu — jedni podejdą do niej w sposób biznesowy, inni pomyślą o strategii wojennej, a jeszcze inni będą rozpatrywać ją w kontekście strategii zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. W tym artykule skupimy...
Czym jest USP produktu?

Czym jest USP produktu?

2024.07.10
Co decyduje o tym, że wybieramy konkretną markę, konkretną ofertę? W 2024 roku trudno mówić jedynie o dobrej jakości i przystępnych cenach, ponieważ na rynku jest zbyt dużo sklepów internetowych, które starają się łączyć te dwa elementy. Często na wybór konsumentów ma wpływ jakiś „wyjątkowy” czynnik, czyli coś, co rzeczywiście...
Czym jest Google PLA?

Czym jest Google PLA?

2024.06.26
System reklamowy Google, czyli Google Ads, jest jednym z dwóch (obok Facebook Ads) najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych przez firmy, by promować swoje produkty. W jego ramach można używać różnorodnych formatów i tworzyć kampanie o rozmaitych celach. Dzisiaj chcielibyśmy pochylić się nad jedną z ważniejszych opcji oferowanych przez Google, a mianowicie Google...
Rewolucja na TikToku? Cyfrowe awatary i AI

Rewolucja na TikToku? Cyfrowe awatary i AI

2024.06.25
Pod koniec maja br. popularna platforma TikTok ogłosiła wprowadzenie nowego narzędzia dla twórców o nazwie TikTok Symphony. Do pakietu bazującego na mechanizmach sztucznej inteligencji dołączyła kolejna opcja, a mianowicie cyfrowe awatary, które mogą mówić w wielu językach.
Jak zaprezentować produkty w sklepie internetowym?

Jak zaprezentować produkty w sklepie internetowym?

2024.06.21
Mimo tego, że e-commerce cieszy się tak dużą popularnością, a zakupy internetowe weszły w krew większości Polaków (zgodnie z najnowszym raportem opublikowanym jeszcze w tym miesiącu przez SAMOSEO, 75,8% polskich konsumentów kupuje w Internecie co najmniej kilka razy w miesiącu, a 41,7% wydaje na zakupy online w skali miesiąca 1000...
Ads4Brands od Allegro – dla kogo i po co?

Ads4Brands od Allegro – dla kogo i po co?

2024.06.18
Allegro wprowadza nowe udogodnienia dla swoich partnerów – nowoczesne narzędzia reklamowe zostały już udostępnione właścicielom marek i producentom. Usługa Ads4Brands umożliwia promocję na platformie produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających – przy wykorzystaniu jednego panelu i jednego budżetu.
Prêt-à-Porter PR ma kolejnego klienta – tym razem to marka kosmetyczna

Prêt-à-Porter PR ma kolejnego klienta – tym razem to marka kosmetyczna

2024.06.13
Znana marka kosmetyczna NARS dołączyła do grona klientów agencji Prêt-à-Porter PR. Dzięki tej współpracy firma będzie mogła jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła.
Jak zwiększyć obroty w drogerii internetowej?

Jak zwiększyć obroty w drogerii internetowej?

2024.06.12
Sprzedajesz kosmetyki w Internecie, a może dopiero zamierzasz zacząć? Chciałbyś zwiększyć obroty w swojej drogerii online, ale nie wiesz, jak to zrobić? Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór konkretnych porad, które mogą Ci pomóc w efektywniejszej promocji i skuteczniejszym budowaniu wizerunku marki. Sprawdź, co warto wiedzieć o prowadzeniu sklepu internetowego z kosmetykami,...
Allegro Business Days już się zaczęły – specjalne promocje czekają na firmy

Allegro Business Days już się zaczęły – specjalne promocje czekają na firmy

2024.06.11
Zainteresowanie platformą Allegro Business, czyli Allegro dla biznesu, cały czas rośnie. Dobrze obrazują to wyniki finansowe – w pierwszym kwartale 2024 roku liczba firm kupujących na Allegro zwiększyła się o 20% rdr. W odpowiedzi spółka rozwija swoją ofertę dla zainteresowanych zakupami B2B i po testowej edycji w marcu oficjalnie wprowadza...
Interaktywna kampania Helleny kierowana do najmłodszego pokolenia

Interaktywna kampania Helleny kierowana do najmłodszego pokolenia

2024.06.07
Polskie przedsiębiorstwo Hellena rozpoczęło kampanię reklamową, która ma dotrzeć do pokolenia Alfa. Chodzi o promocję Oranżady Hellena Musssująca, a wśród kanałów znajdują się TikTok, Roblox i influencerzy.
Nowe narzędzie od adQuery. Marketing internetowy wspierany przez AI

Nowe narzędzie od adQuery. Marketing internetowy wspierany przez AI

2024.06.06
adQuery – platforma technologiczna, która specjalizuje się w marketingu internetowym – wprowadza do oferty narzędzie AI Q-commerce. Dzięki nowej opcji firmy zyskają możliwość jeszcze skuteczniejszego dostosowywania swoich działań do potrzeb odbiorców. Firma przewiduje, że konwersja wzrośnie nawet o 15-20%.
Po 12 latach w branży fashion wystartowała z własną marką!

Po 12 latach w branży fashion wystartowała z własną marką!

2024.06.04
Na rynku modowym online pojawiła się nowa, bardzo ciekawa marka – Caroline Brand. Nowoczesna, skoncentrowana na minimalizmie i elegancji, firma skupia wokół siebie kobiety, którym zależy na doświadczeniu, wysokiej jakości i ponadczasowych fasonach. Co warto wiedzieć o Caroline Brand, a także o jego właścicielce – Karolinie Piątkowskiej? Sprawdź, aby być...
Drugie urodziny Biedronka Home – konkurs i promocje dla kupujących

Drugie urodziny Biedronka Home – konkurs i promocje dla kupujących

2024.06.04
W tym miesiącu Biedronka Home, sklep internetowy z artykułami dla domu i ogrodu, obchodzi swoje drugie urodziny! Z tej okazji oferuje specjalne promocje na ponad 1500 produktów z różnych kategorii, od domu i ogrodu aż po elektronikę. Skorzystać z urodzinowych okazji i wziąć udział w specjalnym konkursie można do 16...
Odzieżowy butik internetowy w nowej odsłonie: od Agrafki do LoveUs

Odzieżowy butik internetowy w nowej odsłonie: od Agrafki do LoveUs

2024.05.23
Czy chcesz poznać historię butiku odzieżowego LoveUs, który przeszedł rebranding w ciągu zaledwie 10 dni? Marka ta jest przykładem ogromnego zaangażowania i siły współpracy między właścicielką a agencją reklamową. LoveUs to dowód na to, że determinacja i umiejętność dostosowywania się do zmiennych warunków prowadzą do sukcesu na rynku e-commerce. Pokrótce...
Nowe biuro SEMPIRE w prestiżowej lokalizacji

Nowe biuro SEMPIRE w prestiżowej lokalizacji

2024.05.23
Agencja SEMPIRE, która jest częścią Grupy Shoper, otwiera nowe biuro w Poznaniu. W związku ze zmienioną lokalizacją uruchomione zostanie także nowe centrum kompetencyjne, które skupi się na promocji biznesów w programach typu Chat GPT, Microsoft Copilot, Google Gemini oraz w wyszukiwarkach internetowych wykorzystujących sztuczną inteligencję.
ERLI w I. kwartale 2024 – spektakularne wyniki marketplace’u

ERLI w I. kwartale 2024 – spektakularne wyniki marketplace’u

2024.05.23
Druga najpopularniejsza w Polsce platforma typu marketplace, ERLI, zakończyła I. kwartał 2024 roku z przytupem. W tym okresie spółka podwoiła liczbę transakcji oraz przychód netto, a obrót (GMV) wzrósł o 90% rdr. Dzięki temu EBITDA wyniosła ponad 3,2 mln zł. ERLI planuje do 2025 roku zainwestować ponad pół miliarda złotych...
Ruszyła kampania DPD Polska. Kierowana głównie do młodych

Ruszyła kampania DPD Polska. Kierowana głównie do młodych

2024.05.23
DPD Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową usług logistycznych OOH (Out-Of-Home), która jest kierowana głównie do osób z pokolenia Z. Działania promocyjne prowadzone w oparciu o nowy język i warstwę wizualną wystartowały online 14 maja.
Tantis.pl ma nowego Marketing Managera. Kto nim został?

Tantis.pl ma nowego Marketing Managera. Kto nim został?

2024.05.15
Ola Magiera stanie na czele działu marketingu w tantis.pl – znanej księgarni internetowej. Za sprawą zmiany struktury organizacyjnej w firmie na początku maja wydzielony został sześcioosobowy dział marketingu. 
Comarch promuje sztuczną inteligencję. Nowa kampania firmy

Comarch promuje sztuczną inteligencję. Nowa kampania firmy

2024.05.14
Sztuczna inteligencja jest obecna w wielu obszarach naszego życia, a rozwiązania oparte na algorytmach AI napędzają procesy biznesowe w firmach. Tego typu systemy sprawiają, że organizacje stają się coraz bardziej konkurencyjne. Spółka Comarch (największy polski dostawca oprogramowania ERP) pokazuje w nowej kampanii zastosowanie własnych aplikacji AI w biznesie.
„PayPo? Spoko”. Ruszyła największa kampania polskiego fintechu

„PayPo? Spoko”. Ruszyła największa kampania polskiego fintechu

2024.05.10
Największa kampania wizerunkowa PayPo już wystartowała – towarzyszy jej hasło reklamowe „PayPo? Spoko”. Jest to pierwsza tak duża akcja marketingowa fintechu, która będzie emitowana online i w przestrzeni publicznej kilku dużych polskich miast.
Jeszcze szybsze zwroty na ERLI – Zwrot Paczkomat 24/7

Jeszcze szybsze zwroty na ERLI – Zwrot Paczkomat 24/7

2024.05.10
ERLI – zaraz za Allegro najpopularniejszy marketplace w Polsce – wprowadził nową usługę dla swoich klientów. Dzięki niej zwroty stały się szybsze, wygodniejsze i tańsze. Mowa o rozwiązaniu ERLI Zwrot Paczkomat 24/7 dostarczanym przez InPost, który od początku działalności platformy jest jej partnerem.
Czy młodzi Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych? Badanie MediaMarktSaturn Polska

Czy młodzi Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych? Badanie MediaMarktSaturn Polska

2024.05.09
Jak wynika z marcowego badania przeprowadzonego przez agencję badawczą SW Research na zlecenie MediaMarktSaturn Polska, aż 66,3% młodych Polaków decyduje się na skorzystanie z programów lojalnościowych przy zakupach raz w miesiącu bądź częściej. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z raportu?
Semrush i Brand24 łączą siły

Semrush i Brand24 łączą siły

2024.05.07
Amerykańska spółka Semrush Holdings INC, platforma zajmująca się widocznością w sieci, stała się większościowym udziałowcem Brand24 SA, właściciela wyspecjalizowanych narzędzi do monitoringu Internetu. Wartość transakcji wyniosła niemal 55 mln zł.
Temu staje się coraz bardziej popularne. Zagraża Amazonowi?

Temu staje się coraz bardziej popularne. Zagraża Amazonowi?

2024.05.06
Temu, chińska platforma z tanimi towarami, działa zaledwie od półtora roku, jednak w tym czasie udało jej się osiągnąć ogromny sukces na międzynarodowym rynku e-commerce. Rozwija się ona w podobny sposób, jak Pindoudou – oba serwisy należą do chińskiej spółki-matki PDD Holdings.