Dzisiaj mamy: Czwartek, 4 Grudzień 2025

Marketingowe

Amazon wprowadza „AI Powered Reviews Summary”

Amazon wprowadza „AI Powered Reviews Summary”

2025.12.01
Amazon testuje nową funkcję „AI Powered Reviews Summary”, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatycznego tworzenia krótkich podsumowań recenzji pod produktami. Zamiast przeglądać setki opinii, użytkownik otrzymuje zwięzłą informację o najczęściej powtarzających się zaletach i wadach produktu.
Black Friday 2025. Jak przygotować sklep, by nie zginąć w sprzedażowym chaosie? Eksperci Medializera komentują

Black Friday 2025. Jak przygotować sklep, by nie zginąć w sprzedażowym chaosie? Eksperci Medializera komentują

2025.11.21
W e-commerce listopad nie jest zwykłym miesiącem, a bardzo dużym wyzwaniem – kampanie przyspieszają, koszyki wypełniają się szybciej niż zwykle, a marki walczą o uwagę klienta w otoczeniu tysięcy podobnych komunikatów. Agencja Medializer przekonuje jednak, że Black Friday nie musi być źródłem stresu: przemyślana, przygotowana z wyprzedzeniem strategia zmienia go...
Fotografia reklamowa - dlaczego warto się na nią zdecydować?

Fotografia reklamowa - dlaczego warto się na nią zdecydować?

2025.11.20
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, oferujesz produkty lub usługi i chcesz, aby Twoja marka wyróżniała się na tle konkurencji, dobrze wykonana fotografia reklamowa może być przełomowym elementem. Dzięki niej Twój produkt zyskuje reprezentację na miarę jego jakości, trafia do odbiorcy szybciej i skuteczniej. Sprawdź więc, co warto rozważyć przed inwestycją w...
InPost i BNP Paribas: paczkomaty w placówkach banku – większa wygoda dla klientów

InPost i BNP Paribas: paczkomaty w placówkach banku – większa wygoda dla klientów

2025.11.04
InPost i BNP Paribas rozpoczynają wspólny program, w ramach którego paczkomaty pojawią się w wybranych Centrach Klienta banku. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, łączące usługi bankowe i logistyczne w jednym miejscu.
Nowy projekt Ekipy Friza – sklep stacjonarny już w grudniu

Nowy projekt Ekipy Friza – sklep stacjonarny już w grudniu

2025.10.17
Z biegiem czasu youtuber Friz konsekwentnie rozwija swoją działalność. Już w grudniu tego roku Ekipa influencerów planuje otwarcie swojego pierwszego sklepu stacjonarnego, który powstanie w jednej z krakowskich galerii handlowych.
Google rewolucjonizuje wyszukiwanie. AI zmienia zasady SEO

Google rewolucjonizuje wyszukiwanie. AI zmienia zasady SEO

2025.10.16
Google wprowadziło w Polsce nowy Tryb AI, który zachęca do zadawania pytań w naturalnym języku i pozwala otrzymywać kompleksowe, syntetyczne odpowiedzi. Dla przeciętnego użytkownika jest to duże ułatwienie, jednak dla firm budujących swoją widoczność na tradycyjnym SEO może oznaczać początek poważnych wyzwań.
Lineri – butik internetowy z odzieżą damską. Nowa marka na polskim rynku

Lineri – butik internetowy z odzieżą damską. Nowa marka na polskim rynku

2025.10.08
Branża fashion w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie! Na rynku właśnie zadebiutowała nowa marka odzieżowa dla kobiet – Lineri. Sklep internetowy został stworzony przez agencję Medializer, która ma na swoim koncie mnóstwo realizacji modowych. Ta wyjątkowa przestrzeń zakupowa ma być miejscem, gdzie klientki znajdą ubrania na rozmaite okazje, idealnie dopasowane...
Carmen Store zmienia agencję i przenosi sklep na platformę dedykowaną Medializer

Carmen Store zmienia agencję i przenosi sklep na platformę dedykowaną Medializer

2025.10.01
Carmen Store – internetowy butik z damską odzieżą – rozpoczął nowy etap działalności w sieci. Sklep zdecydował się na zmianę agencji marketingowej i nawiązał współpracę z Medializer – zespołem ekspertów w kompleksowej obsłudze marek online. Dzięki temu Carmen Store zyskało nie tylko profesjonalne wsparcie marketingowe, ale też nowoczesną, minimalistyczną stronę...
Nike najsilniejszą marką odzieżową na świecie, Chanel – najcenniejszą

Nike najsilniejszą marką odzieżową na świecie, Chanel – najcenniejszą

2025.09.03
Łączna wartość 50 największych marek odzieżowych świata przekroczyła 366 mld USD – wynika z najnowszego raportu Brand Finance. Na czele zestawienia znalazły się dwie ikony wśród brandów modowych: Nike, uznany za najsilniejszą markę w branży, oraz Chanel, które wyprzedziło Louis Vuitton i zostało najcenniejszą marką odzieżową 2025 roku.
Trwa rejestracja na Festiwal Marketingu 2025!

Trwa rejestracja na Festiwal Marketingu 2025!

2025.08.22
Najważniejsze wydarzenie dla branży reklamy i poligrafii reklamowej powraca! Trwa rejestracja na 17. edycję Festiwalu Marketingu, który odbędzie się 17 i 18 września 2025 roku w EXPO XXI Warszawa.
Grupa Monnari podsumowuje II kwartał 2025 roku

Grupa Monnari podsumowuje II kwartał 2025 roku

2025.07.21
Grupa Monnari szacuje, że w drugim kwartale 2025 roku osiągnęła przychody na poziomie około 79,3 mln zł, co oznacza wzrost o 10,4% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.
Instagram w wynikach wyszukiwania: nowa era widoczności

Instagram w wynikach wyszukiwania: nowa era widoczności

2025.07.15
Od 10 lipca 2025 roku wyszukiwarka Google zaczęła indeksować publiczne posty z profesjonalnych kont na Instagramie – zdjęcia, wideo oraz rolki. Można powiedzieć, że jest to przełomowa integracja treści z mediów społecznościowych z wynikami wyszukiwania, która może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki marki budują swoją widoczność organiczną.
Esotiq w I kwartale 2025 – nowe współprace i sukcesy

Esotiq w I kwartale 2025 – nowe współprace i sukcesy

2025.06.03
Grupa Esotiq & Henderson – lider segmentu bielizny premium – zakończyła pierwszy kwartał 2025 roku z 6-procentowym wzrostem skonsolidowanych przychodów rok do roku, osiągając poziom 67 mln zł. Mimo przejściowych trudności logistycznych spółce udało się utrzymać wysoką marżę brutto oraz zanotować imponujący, 56-procentowy wzrost sprzedaży online. Nowa strategia logistyczna realizowana...
Nowa kampania marketingowa Allegro Smart!

Nowa kampania marketingowa Allegro Smart!

2025.05.20
Użytkownicy Allegro Smart! – oprócz nielimitowanych dostaw i darmowych zwrotów – mogą teraz korzystać także z wyzwań, które pozwalają lepiej poznawać platformę, zbierać Smart! Monety i jeszcze więcej oszczędzać. 19 maja ruszyła kampania promująca Allegro Smart!, która prezentuje zmiany w programie i zachęca do odkrywania nowych korzyści.
Allegro Smart! z nowymi funkcjami. Jeszcze więcej korzyści dla użytkowników

Allegro Smart! z nowymi funkcjami. Jeszcze więcej korzyści dla użytkowników

2025.05.15
Aż 77% internautów zwraca uwagę na możliwość otrzymywania nagród za zakupy. Allegro odpowiada na te oczekiwania, wprowadzając nowe funkcje w programie Allegro Smart! – jego użytkownicy zyskują nie tylko nielimitowane dostawy i darmowe zwroty, ale również dostęp do wyzwań – nowej formy odkrywania platformy i dodatkowego oszczędzania.
Sprzedaż detaliczna w marcu 2025 – najważniejsze wnioski

Sprzedaż detaliczna w marcu 2025 – najważniejsze wnioski

2025.04.25
W marcu 2025 roku sprzedaż detaliczna w cenach stałych była o 0,3% niższa niż w analogicznym miesiącu poprzedniego roku (dla porównania – w marcu 2024 odnotowano wzrost o 6,1%). W ujęciu miesięcznym, czyli względem lutego 2025, sprzedaż detaliczna wzrosła o 14,3%, natomiast w okresie od stycznia do marca 2025 r...
Nowa funkcja w płatnościach odroczonych – 3 raty od Twisto

Nowa funkcja w płatnościach odroczonych – 3 raty od Twisto

2025.04.23
Twisto wprowadziło usługę „Zapłać za 30 dni lub podziel na 3”, która automatycznie rozkłada na raty zakupy niespłacone w terminie. Jak podkreśla firma, Polska jest pierwszym krajem, w którym wdrożono to nowe rozwiązanie BNPL.
Marka Sinsay pojawiła się w Albanii. Będzie więcej salonów

Marka Sinsay pojawiła się w Albanii. Będzie więcej salonów

2025.04.22
Sinsay, którego właścicielem jest LPP, zadebiutował na rynku albańskim. W pierwszej połowie kwietnia otwarto dwa sklepy – w Durres i Tiranie – a do końca roku polska spółka odzieżowa zamierza uruchomić ponad dziesięć kolejnych lokalizacji w Albanii. Na 2025 rok planowane jest również uruchomienie sprzedaży internetowej na tym rynku.
Zabezpieczenia Meta: jak z nich korzystać?

Zabezpieczenia Meta: jak z nich korzystać?

2025.04.16
Ochrona konta firmowego w Meta Business Suite to dziś już nie tylko kwestia ostrożności, ale realna konieczność. Liczba zagrożeń cały czas się zwiększa, a ataki cyberprzestępców stają się coraz bardziej podstępne i trudniejsze do rozpoznania. Na szczęście Meta oferuje konkretne narzędzia i funkcje, które pozwalają zabezpieczyć konto. Chcesz poznać najważniejsze...
Znana marka odzieżowa przejęta przez chińską firmę

Znana marka odzieżowa przejęta przez chińską firmę

2025.04.16
Jack Wolfskin, jedna z kultowych marek outdoorowych, została przejęta przez chińską grupę Anta Sports. Dotychczasowy właściciel uznał, że nowy nabywca zapewni marce dalszy rozwój i stabilność.
Wirtualne modelki i modele w kampaniach H&M

Wirtualne modelki i modele w kampaniach H&M

2025.04.11
Szwedzka marka odzieżowa H&M będzie wykorzystywać sztuczną inteligencji do tworzenia wirtualnych wersji wybranych modelek i modeli. „Cyfrowi bliźniacy” mają brać udział w kampaniach marketingowych, głównie kierowanych do social mediów, zastępując rzeczywistych ludzi.
Czym jest SPIM? Influencer marketing w Polsce się rozwija

Czym jest SPIM? Influencer marketing w Polsce się rozwija

2025.04.09
Nowa organizacja branżowa, czyli SPIM – Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu – to wspólna inicjatywa agencji, managementów twórców, ekspertów branży oraz samych influencerów. Jej głównym celem jest tworzenie standardów i rozwijanie profesjonalnego ekosystemu influencer marketingu w Polsce.
Kampanie likepage`owe. Czy i kiedy warto zbierać fanów?

Kampanie likepage`owe. Czy i kiedy warto zbierać fanów?

2025.04.03
Czy liczba fanów na Facebooku nadal ma znaczenie? Kiedyś panowało przekonanie, że im więcej polubień, tym większy sukces marki w social mediach. Dziś jednak algorytmy zmieniają zasady gry, a przedsiębiorcy coraz częściej zastanawiają się, czy warto inwestować w kampanie likepage’owe i czy zdobywanie fanów to nadal skuteczna strategia marketingowa. Sprawdźmy,...
Zakupy z drugiej ręki wśród Polaków – online czy offline?

Zakupy z drugiej ręki wśród Polaków – online czy offline?

2025.03.31
Najnowsze badanie Santander Consumer Banku ujawnia, że Polacy nie ograniczają swoich zakupów wyłącznie do Internetu i nowych produktów. Aż 74% ankietowanych sięga po towary z drugiej ręki – 44% wybiera zakupy online, a co trzeci korzysta z punktów stacjonarnych, takich jak second handy. Czy to kwestia oszczędności, dbałości o środowisko,...