Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 31 Marzec 2025

Marketingowe

Zakupy z drugiej ręki wśród Polaków – online czy offline?

Zakupy z drugiej ręki wśród Polaków – online czy offline?

2025.03.31
Najnowsze badanie Santander Consumer Banku ujawnia, że Polacy nie ograniczają swoich zakupów wyłącznie do Internetu i nowych produktów. Aż 74% ankietowanych sięga po towary z drugiej ręki – 44% wybiera zakupy online, a co trzeci korzysta z punktów stacjonarnych, takich jak second handy. Czy to kwestia oszczędności, dbałości o środowisko,...
Rekordowy rok dla Allegro – wzrost GMV, zysków i liczby użytkowników

Rekordowy rok dla Allegro – wzrost GMV, zysków i liczby użytkowników

2025.03.14
Allegro spełniło wszystkie oczekiwania dotyczące wyników za czwarty kwartał, osiągając wyższą od zakładanej zyskowność na każdym poziomie. Wartość sprzedanych towarów brutto (GMV) w Grupie Allegro, uwzględniająca działalność międzynarodową, wzrosła w ubiegłym roku o 9,6% rdr. Skonsolidowany skorygowany zysk EBITDA zwiększył się o 17,9%, co było efektem silnego wzrostu zysków w...
Jakie plany na 2025 ma IKEA?

Jakie plany na 2025 ma IKEA?

2025.03.12
IKEA pozostaje jedną z najchętniej wybieranych sieci sklepów z meblami i akcesoriami do wnętrz. Znana na całym świecie marka nie zwalnia tempa – w tym roku w Polsce planowane są otwarcia nowych sklepów, i to nie tylko w największych miastach. Szwedzki gigant intensywnie rozwija swoje usługi, kładąc coraz większy nacisk...
Fearless Rewards – program lojalnościowy, który przynosi korzyści

Fearless Rewards – program lojalnościowy, który przynosi korzyści

2025.03.05
Lojalność klientów to jeden z kluczowych filarów sukcesu marki modowej, o czym doskonale wie odzieżowy butik internetowy Fearless, który wdrożył do swojej oferty program lojalnościowy – Fearless Rewards. Został przygotowany przez agencję Medializer, aby przynosić korzyści zarówno konsumentkom, jak i samej marce. Celem było zaprojektowanie systemu nagradzającego za zakupy i...
Nawyki zakupowe Polaków – wolimy kupować zdalnie czy stacjonarnie?

Nawyki zakupowe Polaków – wolimy kupować zdalnie czy stacjonarnie?

2025.03.03
Codziennie z Internetu korzysta 92% Polaków, co bardzo wpływa na nasze funkcjonowanie i sposób robienia zakupów. Jednak według raportu Santander Consumer Banku niemal co trzeci Polak kupuje stacjonarne równie często co online. Kluczowe udogodnienia to bliskie punkty odbioru (dla ponad połowy badanych) oraz szybkie dostawy (dla ponad 40%).
Wiosna w branży odzieżowej. Wejdź dobrze w nowy sezon!

Wiosna w branży odzieżowej. Wejdź dobrze w nowy sezon!

2025.02.27
Wiosna to czas zmian, a w branży odzieżowej oznacza jedno – nowy sezon pełen inspirujących trendów i możliwości sprzedażowych! Klientki zaczynają szukać lżejszych ubrań, bardziej energetycznych kolorów i fasonów, które wprowadzą do ich garderoby powiew świeżości. Warto regularnie aktualizować ofertę swojego sklepu, aby przyciągać uwagę kupujących. Jakie modele powinieneś mieć...
Sklepy sieci eobuwie.pl zmienią się diametralnie

Sklepy sieci eobuwie.pl zmienią się diametralnie

2025.02.19
Prezes Zarządu Grupy CCC Dariusz Miłek poinformował, że model sklepów eobuwie.pl okazał się nieskuteczny, dlatego firma rozwijać markę w zupełnie nowej formule. Do 2030 roku zamierza otworzyć 400 salonów w nowej odsłonie. Co jeszcze wiemy na ten temat?
Nowa kampania marki IKEA – nawiązania do kultowych virali

Nowa kampania marki IKEA – nawiązania do kultowych virali

2025.02.10
W Szwecji IKEA Family wprowadziło system punktowy, ale marka postanowiła z przymrużeniem oka podejść do faktu, że zrobiła to dopiero teraz. Aby podkreślić dystans do tej sytuacji, sięgnęła po virale sprzed dekady. W reklamach pojawiają się m.in. Harlem Shake i Mannequin Challenge, a towarzyszy im hasło „better late than never”...
Czym są kampanie PPC i jak je skutecznie realizować?

Czym są kampanie PPC i jak je skutecznie realizować?

2025.02.06
Kampanie PPC to jeden z najskuteczniejszych sposobów na szybkie dotarcie do klientów online. Dzięki nim możesz rozkręcić ruch na swojej stronie, poprawić widoczność marki w sieci i wygenerować większą sprzedaż, jednak aby osiągnąć zamierzone cele, konieczna jest dobrze przemyślana strategia oraz optymalizacja działań. Z naszego artykułu dowiesz się, czym dokładnie...
Empik cały czas rośnie. Omnichannel świetnie się rozwija

Empik cały czas rośnie. Omnichannel świetnie się rozwija

2025.02.03
Empik odnosi sukcesy – w ostatnim kwartale 2024 roku liczba zamówień na Empik.com zwiększyła się o niemal 20%, a w samym grudniu o blisko 30% w porównaniu z 2023 rokiem. Urosły również zasięgi platformy – w grudniu Empik.com odwiedziło ok. 11 mln realnych użytkowników, co oznacza wzrost o ponad 15%...
Allegro Ads. Zobacz, co warto wiedzieć o reklamach na najpopularniejszym marketplace w Polsce

Allegro Ads. Zobacz, co warto wiedzieć o reklamach na najpopularniejszym marketplace w Polsce

2025.01.29
Szukasz nowych sposobów na promocję swoich produktów i dotarcie do nowych odbiorców? Powinieneś wiedzieć, że możesz reklamować sklep internetowy na Allegro, czyli najpopularniejszym marketplace w Polsce. Zrobisz to za pomocą Allegro Ads, czyli narzędzia, które pozwala sprzedawcom skutecznie zwiększać widoczność ofert i maksymalizować zyski. Jak działają reklamy na Allegro? Na...
Microsoft inwestuje miliardy w rozwój sztucznej inteligencji

Microsoft inwestuje miliardy w rozwój sztucznej inteligencji

2025.01.06
Microsoft ogłosił plan inwestycji na kwotę 80 miliardów dolarów w rozwój centrów danych obsługujących sztuczną inteligencję. Decyzja ta ma na celu wsparcie trenowania modeli AI oraz wdrażanie rozwiązań opartych na chmurze. Firma podkreśla, że rosnący popyt na specjalistyczne centra danych wynika z ogromnych wymagań obliczeniowych technologii sztucznej inteligencji. USA liderem...
Noworoczne wyprzedaże. Jak je przeprowadzić? Na co zwrócić uwagę?

Noworoczne wyprzedaże. Jak je przeprowadzić? Na co zwrócić uwagę?

2024.12.04
Okres poświąteczny w sklepach internetowych jest zazwyczaj momentem spokojniejszym – klienci spędzają czas z rodzinami, ciesząc się zamówionymi wcześniej prezentami i odpoczywając po grudniowej gorączce zakupów. Zależy Ci na tym, by koniec starego roku i początek nowego nie wiązały się z totalną stagnacją w Twoim biznesie? Mamy dla Ciebie jeden...
Christmas is coming! Przygotuj sklep na Święta!

Christmas is coming! Przygotuj sklep na Święta!

2024.11.27
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, a dla właścicieli sklepów internetowych to wyjątkowy czas – pełen wyzwań, ale i ogromnych możliwości. Radosne oczekiwanie możesz przekuć w sukces: właśnie teraz klienci bardzo dużo myślą o zakupach. Aby wykorzystać w pełni świąteczny potencjał, warto zadbać o odpowiednie przygotowanie e-sklepu na tę...
Chcesz mieć własną markę etui na telefon? Zobacz, czym jest usługa private label!

Chcesz mieć własną markę etui na telefon? Zobacz, czym jest usługa private label!

2024.11.26
Posiadanie własnej marki etui na telefon może być kluczowym krokiem w budowaniu rozpoznawalności i prestiżu w branży mobilnych akcesoriów. Dzięki rosnącej popularności urządzeń mobilnych oraz wzrastającej świadomości estetycznej konsumentów, etui na telefon stało się jednym z najbardziej pożądanych akcesoriów. W odpowiedzi na te potrzeby rynek oferuje wyjątkowe rozwiązanie dla firm...
Uwaga! Phishing. Nie daj się oszukać!

Uwaga! Phishing. Nie daj się oszukać!

2024.10.31
Cyfrowe zagrożenia są tak samo niebezpieczne jak te, na które napotykamy w codziennym życiu, a często zdarza się, że bywają dużo bardziej podstępne. W sieci możemy być mniej uważni, z czego chętnie korzystają cyberprzestępcy. Zwykle też nie znamy dokładnych schematów działania internetowych oszustów, którzy żerują na niewiedzy. Jednym z najpopularniejszych...
Zmiany w Bolt Polska. Kto zarządza działem marketingu?

Zmiany w Bolt Polska. Kto zarządza działem marketingu?

2024.07.23
Bolt Polska ma nową marketing managerkę – została nim Agata Bieniek, która obecnie zarządza całym polskim zespołem marketingu i odpowiada za lokalne działania firmy.
Globalna awaria komputerów Windowsa. Co się wydarzyło?

Globalna awaria komputerów Windowsa. Co się wydarzyło?

2024.07.22
W piątek, 19 lipca br., miała miejsce poważna awaria Microsoftu, czyli systemu operacyjnego Windows, która sparaliżowała działalność wielu firm i osób na całym świecie. Z problemami mierzyły się m.in. banki, lotniska i media. Czy kryzys już minął? Co go spowodowało?
Z czego powinna składać się współczesna strategia marketingowa?

Z czego powinna składać się współczesna strategia marketingowa?

2024.07.18
Strategia to jedno z tych słów, które w pierwszym momencie każda osoba może zinterpretować na swój własny sposób. Dla przykładu — jedni podejdą do niej w sposób biznesowy, inni pomyślą o strategii wojennej, a jeszcze inni będą rozpatrywać ją w kontekście strategii zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. W tym artykule skupimy...
Wybór najlepszych pracowników - jak może pomóc w tym narzędzie Harrison Assessments?

Wybór najlepszych pracowników - jak może pomóc w tym narzędzie Harrison Assessments?

2024.06.13
W dzisiejszym świecie biznesowym zdolność do wybierania najlepszych pracowników i efektywne zarządzanie talentami staje się kluczową umiejętnością, która może zdecydowanie wyróżnić organizację na rynku. Narzędzie Harrison Assessments zmienia proces rekrutacji, oferując unikalne możliwości predykcyjnej oceny kompetencji, które przekładają się na znaczące korzyści dla firm poszukujących idealnych kandydatów. Rozpoznawanie kompetencji, praktyczne...
Tworzenie marki od podstaw: Kluczowe elementy skutecznego brandingu

Tworzenie marki od podstaw: Kluczowe elementy skutecznego brandingu

2024.06.04
Budowanie nowej marki od zera to trudny kawałek chleba. Nie jest to checklista z punktami do odhaczenia, a raczej proces (i to w dodatku skomplikowany), w trakcie którego wiele rzeczy może się zmienić. Jednak stworzenie silnej i rozpoznawalnej marki to najskuteczniejszy sposób na zwiększenie sprzedaży i stabilnego rozwoju firmy. To...
Marcin Sienkowski - nowy szef marketingu w Łazienka Plus

Marcin Sienkowski - nowy szef marketingu w Łazienka Plus

2023.08.10
Marcin Sienkowski został szefem marketingu sklepu internetowego Łazienka Plus. Były CMO (Chief Marketing Officer) platformy OLX objął nowe stanowisko w sierpniu br.
Ecomersy Basic #88: Cross selling w e-commerce. Zwiększ sprzedaż!

Ecomersy Basic #88: Cross selling w e-commerce. Zwiększ sprzedaż!

2023.08.04
Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie bez zwiększania nakładów na kampanie reklamowe? Szukasz prostego rozwiązania, które podniesie średnią wartość koszyka? Potrzebujesz cross sellingu, czyli skutecznej strategii sprzedażowej, która skłoni klienta do większych zakupów.
Sukces Deichmanna w 2022 roku. Prawie 1 mld zł obrotu w Polsce

Sukces Deichmanna w 2022 roku. Prawie 1 mld zł obrotu w Polsce

2023.05.12
Spółka Deichmann odnotowała ponad 1 miliard złotych obrotu brutto w Polsce za 2022 rok. Oznacza to 33-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. W całym 2022 roku firma sprzedała w Polsce blisko 9 milionów par butów w 266 sklepach stacjonarnych i w sklepie online – oznacza to wzrost o 1,3...