Dzisiaj mamy: Czwartek, 21 Listopad 2024

Marketingowe

Zmiany w Bolt Polska. Kto zarządza działem marketingu?

Zmiany w Bolt Polska. Kto zarządza działem marketingu?

2024.07.23
Bolt Polska ma nową marketing managerkę – została nim Agata Bieniek, która obecnie zarządza całym polskim zespołem marketingu i odpowiada za lokalne działania firmy.
Globalna awaria komputerów Windowsa. Co się wydarzyło?

Globalna awaria komputerów Windowsa. Co się wydarzyło?

2024.07.22
W piątek, 19 lipca br., miała miejsce poważna awaria Microsoftu, czyli systemu operacyjnego Windows, która sparaliżowała działalność wielu firm i osób na całym świecie. Z problemami mierzyły się m.in. banki, lotniska i media. Czy kryzys już minął? Co go spowodowało?
Z czego powinna składać się współczesna strategia marketingowa?

Z czego powinna składać się współczesna strategia marketingowa?

2024.07.18
Strategia to jedno z tych słów, które w pierwszym momencie każda osoba może zinterpretować na swój własny sposób. Dla przykładu — jedni podejdą do niej w sposób biznesowy, inni pomyślą o strategii wojennej, a jeszcze inni będą rozpatrywać ją w kontekście strategii zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. W tym artykule skupimy...
Wybór najlepszych pracowników - jak może pomóc w tym narzędzie Harrison Assessments?

Wybór najlepszych pracowników - jak może pomóc w tym narzędzie Harrison Assessments?

2024.06.13
W dzisiejszym świecie biznesowym zdolność do wybierania najlepszych pracowników i efektywne zarządzanie talentami staje się kluczową umiejętnością, która może zdecydowanie wyróżnić organizację na rynku. Narzędzie Harrison Assessments zmienia proces rekrutacji, oferując unikalne możliwości predykcyjnej oceny kompetencji, które przekładają się na znaczące korzyści dla firm poszukujących idealnych kandydatów. Rozpoznawanie kompetencji, praktyczne...
Tworzenie marki od podstaw: Kluczowe elementy skutecznego brandingu

Tworzenie marki od podstaw: Kluczowe elementy skutecznego brandingu

2024.06.04
Budowanie nowej marki od zera to trudny kawałek chleba. Nie jest to checklista z punktami do odhaczenia, a raczej proces (i to w dodatku skomplikowany), w trakcie którego wiele rzeczy może się zmienić. Jednak stworzenie silnej i rozpoznawalnej marki to najskuteczniejszy sposób na zwiększenie sprzedaży i stabilnego rozwoju firmy. To...
Marcin Sienkowski - nowy szef marketingu w Łazienka Plus

Marcin Sienkowski - nowy szef marketingu w Łazienka Plus

2023.08.10
Marcin Sienkowski został szefem marketingu sklepu internetowego Łazienka Plus. Były CMO (Chief Marketing Officer) platformy OLX objął nowe stanowisko w sierpniu br.
Ecomersy Basic #88: Cross selling w e-commerce. Zwiększ sprzedaż!

Ecomersy Basic #88: Cross selling w e-commerce. Zwiększ sprzedaż!

2023.08.04
Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie bez zwiększania nakładów na kampanie reklamowe? Szukasz prostego rozwiązania, które podniesie średnią wartość koszyka? Potrzebujesz cross sellingu, czyli skutecznej strategii sprzedażowej, która skłoni klienta do większych zakupów.
Sukces Deichmanna w 2022 roku. Prawie 1 mld zł obrotu w Polsce

Sukces Deichmanna w 2022 roku. Prawie 1 mld zł obrotu w Polsce

2023.05.12
Spółka Deichmann odnotowała ponad 1 miliard złotych obrotu brutto w Polsce za 2022 rok. Oznacza to 33-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. W całym 2022 roku firma sprzedała w Polsce blisko 9 milionów par butów w 266 sklepach stacjonarnych i w sklepie online – oznacza to wzrost o 1,3...
Mobile Trends Awards 2022 – kto zdobył nagrody?

Mobile Trends Awards 2022 – kto zdobył nagrody?

2023.03.31
W środę 28 marca mogliśmy poznać zwycięzców tegorocznej edycji Mobile Trends Awards. Gala odbyła się w Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, a poprowadził ją prezenter „Dzień dobry TVN”, Mateusz Hładki. Wręczono aż 20 statuetek dla najlepszych projektów i aplikacji mobilnych 2022 roku.
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
Niech będzie głośno! Marketing afiliacyjny w sklepie internetowym - wywiad z Ewą Dudek, CEO & Founder webePartners

Niech będzie głośno! Marketing afiliacyjny w sklepie internetowym - wywiad z Ewą Dudek, CEO & Founder webePartners

2023.03.14
hcesz, by Twoja marka stała się lepiej rozpoznawalna? Marketing afiliacyjny to sprawdzone narzędzie do tego, by dotrzeć do wydawców. O szczegóły tej strategii marketingowej, specjalnie dla Ecomersy, opowiada Ewa Dudek, CEO & Founder I webePartners. Zapraszamy do lektury wywiadu!
Rebranding Bakallandu i nowa kampania – „JESZ, co dobre”

Rebranding Bakallandu i nowa kampania – „JESZ, co dobre”

2023.03.09
Bakalland, znane przedsiębiorstwo działające na rynku spożywczym, postanowiło przeprowadzić kompleksowy rebranding swojej marki, całkowicie zmieniając identyfikację wizualną. Towarzyszy mu długofalowa kampania reklamowa pod hasłem „JESZ, co dobre”, która rusza już 13 marca.
Zmiany w DeeZee. Dominikę Żak, na stanowisku prezesa, zastąpi Maciej Marchwicki

Zmiany w DeeZee. Dominikę Żak, na stanowisku prezesa, zastąpi Maciej Marchwicki

2023.03.09
Dominika Żak przez 18 lat pełniła funkcję prezeski DeeZee – polskiego sklepu internetowego z odzieżą i obuwiem. Na czele marki modowej stanie teraz Maciej Marchwicki. Warto pamiętać, że dotychczasowa CEO była w spółce od samego początku. Czym zajmie się Dominika Żak? Była prezeska DeeZee nie odchodzi z firmy – zostanie...
Czym jest growth hacking i jak wykorzystywać go w e-commerce?

Czym jest growth hacking i jak wykorzystywać go w e-commerce?

2023.01.19
Czy znasz określenie growth hacking? Ta tajemniczo brzmiąca nazwa to określenie strategii marketingowych skoncentrowanych na wzroście. „Hakowanie wzrostu” (lub inaczej „marketing wzrostu”) jest stosunkowo młodą gałęzią marketingu. Jaka jest definicja growth hackingu i czym wyróżnia się na tle tradycyjnego marketingu?
#EcomersyBasic #60: Marketing relacji, czyli jak stworzyć więź z klientem?

#EcomersyBasic #60: Marketing relacji, czyli jak stworzyć więź z klientem?

2023.01.13
Marketing relacji, jak sama nazwa wskazuje, opiera się na budowie więzi z klientami. I to nie byle jakiej, a długofalowej, obustronnej i opartej na zaufaniu oraz lojalności. Jaki jest cel działań marketingu relacji, czemu warto postawić na maraton zamiast sprintu i dlaczego nawiązywanie relacji z klientami jest tak ważne i...
Jak dotrzeć ze swoją ofertą do odpowiednich klientów? Segmentacja konsumentów i persona zakupowa

Jak dotrzeć ze swoją ofertą do odpowiednich klientów? Segmentacja konsumentów i persona zakupowa

2023.01.12
Właściciele sklepów internetowych często zastanawiają się, jak dotrzeć do odpowiednich klientów – takich, którzy rzeczywiście będą zainteresowani ofertą. Dostosowanie się do potrzeb i oczekiwań odbiorców nie jest proste, jednak segmentacja konsumentów oraz stworzenie tzw. persony zakupowej może nieco ułatwić to zadanie. Dzisiaj chcielibyśmy pokazać Ci, jak opracować skuteczną strategię pozyskiwania...
Nowa usługa Komputronika – subskrypcja sprzętów

Nowa usługa Komputronika – subskrypcja sprzętów

2023.01.12
Komputronik zdecydował się na wprowadzenie nowej usługi dla swoich klientów – chodzi o subskrypcję sprzętów. Dzięki temu każdy będzie mógł korzystać z wypożyczonych urządzeń, co miesiąc uiszczając odpowiednią opłatę. Opcja ta jest kierowana przede wszystkim dla osób, które lubią często wymieniać swoje sprzęty.
Zencal - nowe narzędzie do planowania spotkań od polskich programistów

Zencal - nowe narzędzie do planowania spotkań od polskich programistów

2022.11.21
Zencal to innowacyjne narzędzie do planowania spotkań dla firm, freelancerów czy konsultantów. Jest to pierwszy tego typu model subskrypcji w Polsce. Pozwala na umawianie się z innymi za pośrednictwem linków, tworzenie własnych linków do kalendarza, planowanie z wyprzedzeniem, ustalenie zasad dotyczących przekładania spotkań czy wysyłanie skutecznych powiadomień.
Zainteresowanie Black Friday nieco zmalało? Badanie SMSAPI z 2022 roku

Zainteresowanie Black Friday nieco zmalało? Badanie SMSAPI z 2022 roku

2022.11.17
Z najnowszego badania SMSAPI wynika, że w tym roku zainteresowanie Black Friday i oferowanymi przez marki promocjami jest nieco mniejsze niż w 2021 – z 63% spadło do 56%. Klienci wciąż jednak czekają na ten dzień, licząc, że uda im się ominąć inflację i nabyć produkty w okazyjnych cenach (szczególnie...
Benchmarking w marketingu, czyli sztuka porównywania

Benchmarking w marketingu, czyli sztuka porównywania

2022.11.16
Większość z nas zdaje sobie sprawę, że prowadząc sklep internetowy, warto pozostawać na bieżąco z działaniami konkurencji. Wielu sprzedawców decyduje się też czerpać inspirację z udanych rozwiązań wprowadzanych przez inne firmy. Mniej więcej na tym polega benchmarking (inaczej badania porównawcze lub analiza porównawcza). Bardzo ważne jest jednak to, by „podpatrywać”...
Cykl życia produktu

Cykl życia produktu

2022.11.15
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda życie produktu? Okazuje się bowiem, że towary – podobnie jak ludzie – przechodzą różne fazy swojego istnienia. Warto je znać, aby nauczyć się odpowiednio nimi zarządzać. W dzisiejszym artykule chcielibyśmy przeprowadzić Cię przez wszystkie istotne zagadnienia dotyczące cyklu życia produktu. Temat ten jest bardzo...
Kawonament w Żabce, czyli abonament na kawę

Kawonament w Żabce, czyli abonament na kawę

2022.11.03
Sieć sklepów Żabka wprowadza nową ofertę subskrypcyjną dla swoich klientów – „kawonament”, który kosztuje 40,99 zł miesięcznie. W jego ramach będzie można odebrać jedną kawę (lub napój czekoladowy) dziennie w dowolnym lokalu.
Czym są mikromomenty i jak wykorzystać ich potencjał?

Czym są mikromomenty i jak wykorzystać ich potencjał?

2022.10.04
Rządzi nami kultura nanosekundy. Oczekujemy, że wszystko, czego tylko chcemy, będzie dostępne natychmiast, bez konieczności oczekiwania. Nieustannie szukamy odpowiedzi na nurtujące nas zagadnienia. Poszukiwania prowadzimy w Internecie, zazwyczaj sięgając po smartfon – to najszybszy sposób, jaki znamy.
Pierwsza Żabka Eko Smart zostanie otwarta w Poznaniu w Poznaniu. Czego możemy się spodziewać?

Pierwsza Żabka Eko Smart zostanie otwarta w Poznaniu w Poznaniu. Czego możemy się spodziewać?

2022.09.12
Żabka ma w planach wprowadzenie nowego rodzaju sklepu – Eko Smart. Pomysł został zaprezentowany podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu. Ułatwi on franczyzobiorcom prowadzenie swoich biznesów, ponieważ będzie łączyć rozwiązania ekologiczne z innowacjami technologicznymi.