Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

Treść

Mikołajki w e-commerce. Podkręć sprzedaż przed świętami!

Mikołajki w e-commerce. Podkręć sprzedaż przed świętami!

2023.11.28
Grudzień to nie tylko Boże Narodzenie i Sylwester, ale także Mikołajki, które są dla wielu osób ważnym elementem tradycji świątecznej. Ten dzień może być oficjalnym rozpoczęciem przedgwiazdkowego okresu oczekiwania i pierwszą okazją na wręczenie bliskim prezentów. Wykorzystaj go, aby zwiększyć obroty w swoim sklepie internetowym – przygotuj odpowiednią kampanię promocyjną...
Shoper umożliwia generowanie opisów produktów z pomocą AI

Shoper umożliwia generowanie opisów produktów z pomocą AI

2023.08.04
Sklepy korzystające z oprogramowania Shoper zyskały dostęp do usługi „OpisyAI – Generator opisów produktów z ChatGPT – Apilo”. Narzędzie to ma wesprzeć sprzedawców w prowadzeniu działań marketingowych. Shoper jako pierwsza firma w Polsce udostępniła swoim użytkownikom możliwość generowania opisów produktów przy użyciu sztucznej inteligencji.
Treści SEO a AI. Czy sztuczna inteligencja wygryzie copywriterów?

Treści SEO a AI. Czy sztuczna inteligencja wygryzie copywriterów?

2023.05.10
Sztuczna inteligencja (ang. Artificial Intelligence) coraz bardziej się rozwija – a w ostatnim czasie w całkiem szybkim tempie. ChatGPT, czyli chatbot opracowany przez OpenAI, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzane przez użytkowników, zrobił prawdziwą furorę, również w branży e-commerce. Skoro AI jest w stanie tworzyć długie, spójne teksty,...
Czym jest Helpful Content Update i dlaczego powinno Cię to zainteresować?

Czym jest Helpful Content Update i dlaczego powinno Cię to zainteresować?

2023.01.31
Helpful Content Update to najnowsza aktualizacja głównego algorytmu Google, która skupia się przede wszystkim na przydatności treści – jak sama nazwa wskazuje. Ma ona ogromne znaczenie dla wszystkich osób zajmujących się działaniami SEO i marketingiem internetowym. Warto zastanowić się, w jaki sposób aktualizacja wpłynie na tworzenie contentu. Dzisiaj przedstawimy Ci...
Recykling – dlaczego warto wykorzystywać stare treści?

Recykling – dlaczego warto wykorzystywać stare treści?

2023.01.24
Niektóre treści publikowane w Internecie są na tyle uniwersalne i ponadczasowe, że można wykorzystać je ponownie. Wiele merytorycznych, eksperckich tekstów dostarcza mnóstwo wiedzy, która wcale się nie przedawnia – czasami wymaga tylko aktualizacji. Dlatego właśnie warto zainteresować się recyklingiem treści. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, z jakimi korzyściami wiąże się...
EcomersyBasic #62: Czym jest wartościowe SEO?

EcomersyBasic #62: Czym jest wartościowe SEO?

2023.01.20
Optymalizacja i pozycjonowanie to ogromnie ważne pojęcia w świecie marketingu internetowego. Trudno wyobrazić sobie prowadzenie jakiejkolwiek strony czy e-sklepu bez działań związanych z SEO. Na pewno słyszałeś o kilku podstawowych zasad dotyczących tego procesu, jednak warto wiedzieć, że algorytmy Google cały czas się zmieniają, a najnowsze aktualizacje wymagają, by się...
Webwriting – co to jest?

Webwriting – co to jest?

2023.01.04
Większość z nas wie, czym jest copywriting, jednak pojęcie webwritingu pojawia się w Internecie nieco rzadziej. Czy wiesz, co właściwie oznacza? Najprościej mówiąc, jest to sztuka tworzenia treści, które są publikowane online. Powinny więc odpowiadać na potrzeby użytkowników sieci i zgadzać się z obecnie panującymi trendami. Spełniają głównie funkcję perswazyjną...
Jak przygotować dobry tekst na blog sklepu internetowego?

Jak przygotować dobry tekst na blog sklepu internetowego?

2022.12.28
Blog w sklepie internetowym staje się w ostatnim czasie podstawowym narzędziem marketingowym. Jednak sposób jego prowadzenia ma ogromne znaczenie dla powodzenia tego przedsięwzięcia. Oto kilka wskazówek, dzięki którym stworzysz dobry tekst na bloga w Twoim sklepie internetowym.
Czym jest automatyzacja pozycjonowania?

Czym jest automatyzacja pozycjonowania?

2022.11.10
Dzięki nowoczesnym technologiom coraz więcej czynności w sklepie internetowym możemy poddać automatyzacji. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoszczędzić sporo czasu i zaangażować się w inne czynności, które musimy wykonać sami, a przy tym zwiększyć efektywność. Jeżeli chodzi o pozycjonowanie, wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z innowacyjnych narzędzi do automatyzacji...
#EcomersyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomersyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
Google Helpful Content – co niesie ze sobą nowa aktualizacja Google dla strategii SEO?

Google Helpful Content – co niesie ze sobą nowa aktualizacja Google dla strategii SEO?

2022.09.22
Nowa aktualizacja wyszukiwarki Google sprawiła, że w branży SEO zrobiło się gorąco. Nazwana na blogu Google „aktualizacją dotyczącą przydatnej treści” w krótkim czasie wymusi konieczność zmiany strategii SEO na wszystkich zajmujących się contentem. Teksty tworzone typowo pod SEO stracą pozycję w rankingu, a wyżej punktowane będą treści niosące dla odbiorców...
Digital storytelling, czyli cyfrowe opowieści

Digital storytelling, czyli cyfrowe opowieści

2022.09.15
Nawet jeżeli pojęcie digital storytellingu jest Ci obce, bez wątpienia słyszałeś o samym storytellingu, czyli – krótko mówiąc – sztuce tworzenia opowieści. W świecie e-commerce funkcjonuje również nazwa marketingu narracyjnego. Cyfrowe historie oprócz interesującej fabuły pozwalają na wykorzystanie narzędzi oferowanych przez nowoczesne technologie – animacji, dźwięków, muzyki i innych. Zostań...
Jak tworzyć teksty, które mają wpływ na sprzedaż?

Jak tworzyć teksty, które mają wpływ na sprzedaż?

2022.08.18
Jak pisać, żeby sprzedawać? To pytanie spędza sen z powiek niejednemu copywriterowi czy niejednej osobie zajmującej się content marketingiem. Jakie cechy powinien posiadać idealny tekst? Podobno ideałów nie ma, ale przecież można spróbować zbliżyć się do doskonałości. Podpowiemy Ci, w jaki sposób tworzyć treści, które są nie tylko chętnie czytane,...
Skuteczny e–mail sprzedażowy. To musisz wiedzieć

Skuteczny e–mail sprzedażowy. To musisz wiedzieć

2022.07.26
E-maile marketingowe pozwalają na bezpośrednią komunikacja między firmą a klientami. Najczęściej wykorzystywanym narzędziem są newslettery, wysyłane regularnie do określonego grona odbiorców. Umieszcza się w nich najważniejsze informacje, utrzymując w ten sposób kontakt między firmą a klientem.
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #35: Dlaczego warto wykorzystywać język korzyści?

EcomersyBasic #35: Dlaczego warto wykorzystywać język korzyści?

2022.07.01
We współczesnym świecie największą popularnością cieszą się złe wiadomości, ale w biznesie to się nie sprawdza. Tutaj wręcz przeciwnie, należy wykorzystywać język korzyści i pozytywnie nastawiać swoich potencjalnych klientów. Dlatego w swoich narzędziach marketingowych pisz atrakcyjnie o świecie, przedstawiaj potencjalnym klientom zyski płynące z korzystania z Twojej oferty.
EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

2022.06.10
Sklep internetowy podobnie jak każdy biznes potrzebuje trafnego ruchu. Dobrze zaplanowane pozycjonowanie pozwoli na osiągnięcie zadowalających, a nawet doskonałych wyników. Odpowiedni dobór działań sprawi, że twój sklep internetowy wygeneruje wysoki poziom sprzedaży. Warto zastanowić się nad różnymi czynnikami, których być może nie ma w strategii SEO, a które w znaczący...
Z czym wiąże się kopiowanie treści ze stron internetowych?

Z czym wiąże się kopiowanie treści ze stron internetowych?

2022.05.17
Plagiat jest pojęciem, które bardzo często pojawia się w kontekście literatury czy prac naukowych. Wiedzę na jego temat powinny posiadać też osoby zajmujące się tworzeniem treści na strony internetowe czy blogi, szczególnie że content marketing to sprawdzony sposób na promocję e-biznesu. Jakie informacje warto zdobyć na temat kopiowania tekstów z...
Analiza SWOT – poznaj mocne i słabe strony e-sklepu

Analiza SWOT – poznaj mocne i słabe strony e-sklepu

2022.04.20
Czym jest analiza SWOT? Skrót ten pochodzi od słów Strengths, Weaknesses, Opportunities i Threats, które oznaczają: mocne strony, słabe strony, szanse oraz zagrożenia. Dzięki niej można przeprowadzić wewnętrzne badanie danego przedsiębiorstwa i ocenić jego działania pod kątem ogólnej efektywności. Znając wynik, warto poddać optymalizacji strategię prowadzenia firmy albo opracować całkiem...
Ecomersy Basic #24: Czym jest audyt e-commerce?

Ecomersy Basic #24: Czym jest audyt e-commerce?

2022.04.15
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z wieloma wyzwaniami. Przede wszystkim, rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, w branży stale pojawiają się nowe rozwiązania, a stare stają się nieaktualne. W jaki sposób można zweryfikować, czy wszystko idzie po Twojej myśli? Jak sprawdzić, co dokładnie warto zmienić? W tym celu możesz przeprowadzić audyt...
Znaczenie danych liczbowych w content marketingu

Znaczenie danych liczbowych w content marketingu

2022.04.06
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy czy agencję reklamową, na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważną rolę w prowadzeniu e-biznesu odgrywa content marketing. Wspominaliśmy o tym wielokrotnie, jednak dzisiaj chcielibyśmy skupić się na konkretnym jego aspekcie, czyli analizach liczbowych. Udowodnimy Ci też, dlaczego warto publikować wysokiej jakości treści na...
Ecomersy Basic #14: Meta description. Co to jest? Jak je przygotować?

Ecomersy Basic #14: Meta description. Co to jest? Jak je przygotować?

2022.02.04
Meta description to krótkie podsumowanie zawartości strony, pojawiające się w wynikach wyszukiwania Google. Zwykle zawiera dwie linijki tekstu (140-160 znaków). Jeśli jest dłuższy, wyszukiwarka zastąpi dalszą jego część wielokropkiem. Dlaczego meta description ma znaczenie? Sprawdź kolejny artykuł z serii Ecomersy Basic.
Ecomersy Basic #13: Jak tworzyć atrakcyjne posty na Facebooka?

Ecomersy Basic #13: Jak tworzyć atrakcyjne posty na Facebooka?

2022.01.28
Posty w mediach społecznościowych (przede wszystkim na Facebooku oraz Instagramie) mogą znacząco wpływać na rozwój Twojej marki. Pomagają budować komunikację z klientami i zmniejszać dystans. Nie wszyscy jednak wiedzą, w jaki sposób je pisać, by były skuteczne. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka praktycznych rad – warto z nich skorzystać, aby rozwijać...
Jak tworzyć opisy produktów i kategorii?

Jak tworzyć opisy produktów i kategorii?

2022.01.27
Zajmujesz się content marketingiem i zastanawiasz się, ile znaków powinny mieć teksty? Warto zastanowić się nad optymalną długością opisów – zarówno kategorii, jak i produktów. Są to jedne z ważniejszych form, ponieważ znacząco wpływają na optymalizację, a co za tym idzie – widoczność witryny. Poznaj konkrety!