Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Treść

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
Google Helpful Content – co niesie ze sobą nowa aktualizacja Google dla strategii SEO?

Google Helpful Content – co niesie ze sobą nowa aktualizacja Google dla strategii SEO?

2022.09.22
Nowa aktualizacja wyszukiwarki Google sprawiła, że w branży SEO zrobiło się gorąco. Nazwana na blogu Google „aktualizacją dotyczącą przydatnej treści” w krótkim czasie wymusi konieczność zmiany strategii SEO na wszystkich zajmujących się contentem. Teksty tworzone typowo pod SEO stracą pozycję w rankingu, a wyżej punktowane będą treści niosące dla odbiorców...
Digital storytelling, czyli cyfrowe opowieści

Digital storytelling, czyli cyfrowe opowieści

2022.09.15
Nawet jeżeli pojęcie digital storytellingu jest Ci obce, bez wątpienia słyszałeś o samym storytellingu, czyli – krótko mówiąc – sztuce tworzenia opowieści. W świecie e-commerce funkcjonuje również nazwa marketingu narracyjnego. Cyfrowe historie oprócz interesującej fabuły pozwalają na wykorzystanie narzędzi oferowanych przez nowoczesne technologie – animacji, dźwięków, muzyki i innych. Zostań...
Jak tworzyć teksty, które mają wpływ na sprzedaż?

Jak tworzyć teksty, które mają wpływ na sprzedaż?

2022.08.18
Jak pisać, żeby sprzedawać? To pytanie spędza sen z powiek niejednemu copywriterowi czy niejednej osobie zajmującej się content marketingiem. Jakie cechy powinien posiadać idealny tekst? Podobno ideałów nie ma, ale przecież można spróbować zbliżyć się do doskonałości. Podpowiemy Ci, w jaki sposób tworzyć treści, które są nie tylko chętnie czytane,...
Skuteczny e – mail sprzedażowy. To musisz wiedzieć

Skuteczny e – mail sprzedażowy. To musisz wiedzieć

2022.07.26
E-maile marketingowe pozwalają na bezpośrednią komunikacja między firmą a klientami. Najczęściej wykorzystywanym narzędziem są newslettery, wysyłane regularnie do określonego grona odbiorców. Umieszcza się w nich najważniejsze informacje, utrzymując w ten sposób kontakt między firmą a klientem.
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #35: Dlaczego warto wykorzystywać język korzyści?

EcomersyBasic #35: Dlaczego warto wykorzystywać język korzyści?

2022.07.01
We współczesnym świecie największą popularnością cieszą się złe wiadomości, ale w biznesie to się nie sprawdza. Tutaj wręcz przeciwnie, należy wykorzystywać język korzyści i pozytywnie nastawiać swoich potencjalnych klientów. Dlatego w swoich narzędziach marketingowych pisz atrakcyjnie o świecie, przedstawiaj potencjalnym klientom zyski płynące z korzystania z Twojej oferty.
EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

2022.06.10
Sklep internetowy podobnie jak każdy biznes potrzebuje trafnego ruchu. Dobrze zaplanowane pozycjonowanie pozwoli na osiągnięcie zadowalających, a nawet doskonałych wyników. Odpowiedni dobór działań sprawi, że twój sklep internetowy wygeneruje wysoki poziom sprzedaży. Warto zastanowić się nad różnymi czynnikami, których być może nie ma w strategii SEO, a które w znaczący...
Z czym wiąże się kopiowanie treści ze stron internetowych?

Z czym wiąże się kopiowanie treści ze stron internetowych?

2022.05.17
Plagiat jest pojęciem, które bardzo często pojawia się w kontekście literatury czy prac naukowych. Wiedzę na jego temat powinny posiadać też osoby zajmujące się tworzeniem treści na strony internetowe czy blogi, szczególnie że content marketing to sprawdzony sposób na promocję e-biznesu. Jakie informacje warto zdobyć na temat kopiowania tekstów z...
Analiza SWOT – poznaj mocne i słabe strony e-sklepu

Analiza SWOT – poznaj mocne i słabe strony e-sklepu

2022.04.20
Czym jest analiza SWOT? Skrót ten pochodzi od słów Strengths, Weaknesses, Opportunities i Threats, które oznaczają: mocne strony, słabe strony, szanse oraz zagrożenia. Dzięki niej można przeprowadzić wewnętrzne badanie danego przedsiębiorstwa i ocenić jego działania pod kątem ogólnej efektywności. Znając wynik, warto poddać optymalizacji strategię prowadzenia firmy albo opracować całkiem...
Ecomersy Basic #24: Czym jest audyt e-commerce?

Ecomersy Basic #24: Czym jest audyt e-commerce?

2022.04.15
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z wieloma wyzwaniami. Przede wszystkim, rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, w branży stale pojawiają się nowe rozwiązania, a stare stają się nieaktualne. W jaki sposób można zweryfikować, czy wszystko idzie po Twojej myśli? Jak sprawdzić, co dokładnie warto zmienić? W tym celu możesz przeprowadzić audyt...
Znaczenie danych liczbowych w content marketingu

Znaczenie danych liczbowych w content marketingu

2022.04.06
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy czy agencję reklamową, na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważną rolę w prowadzeniu e-biznesu odgrywa content marketing. Wspominaliśmy o tym wielokrotnie, jednak dzisiaj chcielibyśmy skupić się na konkretnym jego aspekcie, czyli analizach liczbowych. Udowodnimy Ci też, dlaczego warto publikować wysokiej jakości treści na...
Ecomersy Basic #14: Meta description. Co to jest? Jak je przygotować?

Ecomersy Basic #14: Meta description. Co to jest? Jak je przygotować?

2022.02.04
Meta description to krótkie podsumowanie zawartości strony, pojawiające się w wynikach wyszukiwania Google. Zwykle zawiera dwie linijki tekstu (140-160 znaków). Jeśli jest dłuższy, wyszukiwarka zastąpi dalszą jego część wielokropkiem. Dlaczego meta description ma znaczenie? Sprawdź kolejny artykuł z serii Ecomersy Basic.
Ecomersy Basic #13: Jak tworzyć atrakcyjne posty na Facebooka?

Ecomersy Basic #13: Jak tworzyć atrakcyjne posty na Facebooka?

2022.01.28
Posty w mediach społecznościowych (przede wszystkim na Facebooku oraz Instagramie) mogą znacząco wpływać na rozwój Twojej marki. Pomagają budować komunikację z klientami i zmniejszać dystans. Nie wszyscy jednak wiedzą, w jaki sposób je pisać, by były skuteczne. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka praktycznych rad – warto z nich skorzystać, aby rozwijać...
Jak tworzyć opisy produktów i kategorii?

Jak tworzyć opisy produktów i kategorii?

2022.01.27
Zajmujesz się content marketingiem i zastanawiasz się, ile znaków powinny mieć teksty? Warto zastanowić się nad optymalną długością opisów – zarówno kategorii, jak i produktów. Są to jedne z ważniejszych form, ponieważ znacząco wpływają na optymalizację, a co za tym idzie – widoczność witryny. Poznaj konkrety!
Ecomersy Basic #10: Co to jest SEO w sklepie internetowym?

Ecomersy Basic #10: Co to jest SEO w sklepie internetowym?

2021.12.31
Prowadzisz własny e-sklep i zastanawiasz się, jak zdobyć nowych klientów? Kluczem do sukcesu jest odpowiednia optymalizacja, która pozwoli na zwiększenie widoczności w sieci. Ten cel można osiągnąć za pomocą SEO, czyli pozycjonowania. Sprawdź, co dokładnie mamy na myśli.
Content w e-sklepie – wyjaśniamy najważniejsze pojęcia

Content w e-sklepie – wyjaśniamy najważniejsze pojęcia

2021.12.28
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak powinien wyglądać Twój content marketing? Gubisz się w gąszczu pojęć i porad, które znajdujesz w sieci? Chcielibyśmy Ci pomóc i uporządkować najważniejszą wiedzę. Zebraliśmy więc w jedno miejsce kluczowe pojęcia związane z tworzeniem treści. Przekonaj się, że to nie takie trudne!
Słowa kluczowe i optymalizacja – tych błędów nie chcesz popełnić

Słowa kluczowe i optymalizacja – tych błędów nie chcesz popełnić

2021.11.25
Optymalizacja pod SEO jest procesem bardzo ważnym, a jednocześnie niełatwym. Polega na odpowiednim doborze słów kluczowych, co wielu osobom może sprawiać kłopot. Jeżeli keywordsy nie zostaną dopasowane w sposób adekwatny, nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. Jakich błędów należy unikać? Podpowiadamy!
Ecomersy Basic #4: Jak działa content marketing w e-commerce?

Ecomersy Basic #4: Jak działa content marketing w e-commerce?

2021.11.19
Każde działanie marketingowe ostatecznie ma prowadzić do zwiększenia konwersji. Także content marketing – różni się on jednak znacząco od typowych kampanii reklamowych. Content marketing (marketing treści) jest strategią długofalową – zaczyna przynosić efekty dopiero w dłuższej perspektywie. Stoi to w kontrze do kampanii reklamowych, jest jednak równie potrzebny. Kampania zwiększa...
Co warto wiedzieć o content marketingu?

Co warto wiedzieć o content marketingu?

2021.11.16
Już sama nazwa wskazuje, że content marketing to narzędzie służące do promowania produktów i nakłaniania klientów do ich zakupu. Chodzi jednak o coś więcej niż po prostu teksty reklamowe, treści SEO czy slogany. Czym jest content marketing (inaczej marketing treści) i dlaczego pełni tak istotną rolę w branży e-commerce? Czym...
LanguageTool – darmowe narzędzie, dzięki któremu wyeliminujesz błędy

LanguageTool – darmowe narzędzie, dzięki któremu wyeliminujesz błędy

2021.09.03
Każdy z nas popełnia błędy podczas pisania. Niezależnie od tego, czy pracujesz ze słowem zawodowo, czy też piszesz okazjonalnie, lepiej upewnić się, czy do tekstu nie wkradły się jakieś usterki. Możesz sprawdzać wszystko ze słownikiem, zlecić korektę i redakcję profesjonaliście lub skorzystać z dostępnych online narzędzi do sprawdzania pisowni i...
Content marketing a prawa autorskie – podstawy zasad rządzących treściami w sieci

Content marketing a prawa autorskie – podstawy zasad rządzących treściami w sieci

2021.08.31
Bardzo istotną kwestią w content marketingu jest przeniesienie praw autorskich. Większość osób o tym słyszało, ale nie wszyscy orientują się, o co dokładnie chodzi. Może to sprawiać pewien problem właścicielom i pracownikom agencji reklamowych. Warto zdobyć dodatkowe informacje. Jakie? Podstawy działania branży Kiedy agencja podpisuje z klientem umowę, która obejmuje...
Marketing treści zyskał na sile w dobie pandemii

Marketing treści zyskał na sile w dobie pandemii

2021.08.13
Branża content-marketingowa rośnie w siłę, i to nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Pandemia w niczym jej nie zaszkodziła, a wręcz przeciwnie – można powiedzieć, że nawet pomogła. Jak to się stało? Chodzi o wzrost liczby użytkowników social mediów. Co mówią statystyki? Z raportu TechNavio jasno wynika, że...
Content w butiku odzieżowym, czyli jak zadbać o treści w e-sklepie

Content w butiku odzieżowym, czyli jak zadbać o treści w e-sklepie

2021.07.16
Treści w sklepie internetowym to potężne narzędzie marketingowe. Można dzięki nim kształtować wizerunek marki, budować relacje z klientami i promować produkty. To także dobry sposób na poprawę wyszukiwalności witryny w Google. Czy wiesz, jakich tekstów potrzebuje Twój butik internetowy? Oto krótki przegląd zagadnień, którym powinieneś przyjrzeć się bliżej. Treści na...