Artykuły
Allegro Smart! z nowymi funkcjami. Jeszcze więcej korzyści dla użytkowników
2025.05.15
Aż 77% internautów zwraca uwagę na możliwość otrzymywania nagród za zakupy. Allegro odpowiada na te oczekiwania, wprowadzając nowe funkcje w programie Allegro Smart! – jego użytkownicy zyskują nie tylko nielimitowane dostawy i darmowe zwroty, ale również dostęp do wyzwań – nowej formy odkrywania platformy i dodatkowego oszczędzania.
CCC nie zwalnia – plany na 2025 są ambitne
2025.05.14
Grupa CCC zamierza w tym roku otworzyć 370 nowych sklepów, co przełoży się na około 350 tys. m² dodatkowej powierzchni handlowej. Spółka podtrzymuje cel osiągnięcia 20-procentowej marży EBITDA w 2025.
Specjalne formy promocji dla wystawców Festiwalu Marketingu
2025.05.13
17-18 września odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Festiwal Marketingu. W EXPO XXI w Warszawie swoje produkty zaprezentuje ponad 140 wystawców z produktami i usługami z branży reklamowej.
Ferro Boutique: zaskoczyli rynek mody w Polsce – w kwartał powiększyli sprzedaż o 1700%! Rozmowa z założycielami marki Ferro Boutique
2025.05.09
Z pasji do piękna i potrzeby autentyczności – tak narodził się Ferro Boutique. Dziś to już nie tylko butik z kobiecą modą, ale przede wszystkim prężnie rozwijająca się marka z wyrazistą tożsamością, wierna swoim wartościom i bliska klientkom. W rozmowie z ecomersy.pl Nicola Pladzyk i Kacper Pańczyk opowiadają o początkach...
Problemy mambon.pl. Klienci się skarżą, UOKiK działa
2025.05.08
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów złożył zawiadomienie do prokuratury, podejrzewając operatora serwisu mambon.pl o dokonanie oszustwa. Decyzję podjęto w związku z licznymi skargami napływającymi od klientów firmy.
Zalando rośnie. Solidne wyniki za pierwszy kwartał 2025
2025.05.07
Zalando rozpoczęło rok finansowy 2025 z przytupem – w pierwszym kwartale firma odnotowała przyspieszenie wzrostu oraz poprawę rentowności. E-commerce’owy gigant potwierdza całoroczną prognozę i zapowiada dalsze inwestycje.
Twinkle Candle w Poznaniu! Trzeci sklep znanej influencerki
2025.05.06
Już jest! Sklep Andziaks – Twinkle Candle otwarty w Galerii Posnania. Marka popularnej influencerki zadebiutowała w stolicy Wielkopolski 28 kwietnia. To już trzeci lokal Twinkle Candle w Polsce i pierwszy poza Warszawą. Na otwarciu pojawiły się tłumy!
Amazon x InPost – ekspresowe dostawy następnego dnia
2025.05.05
Amazon.pl i InPost wprowadzają przełomową ofertę dla klientów w Polsce, która wyznacza nowy standard szybkich dostaw w e-commerce. Dzięki specjalnym warunkom współpracy zamówienia złożone na Amazon.pl do godziny 18:30 mogą być dostarczone już następnego dnia do wybranego Paczkomatu lub punktu odbioru InPost.
Dyrektywa EAA w Polsce. Zobacz, co warto o niej wiedzieć
2025.04.30
Już 28 czerwca 2025 roku wejdzie w życie ustawa wdrażająca unijną dyrektywę EAA – nowe przepisy zobowiązują firmy do zapewnienia większej dostępności swoich produktów i usług, także cyfrowych. To ważne, ponieważ około 5,4 miliona osób w Polsce może mieć trudności z elektronicznymi formami komunikacji i usług. EAA ma na celu...
Inglot pierwszym „sklepem marki”. Nowość od Allegro
2025.04.29
Allegro udostępnia markom nowe narzędzia wspierające sprzedaż i budowę wizerunku, lepiej odpowiadając na potrzeby zarówno właścicieli, jak i kupujących, którzy coraz większą wagę przywiązują do jakości i wyboru produktów. Pierwszą przestrzeń w nowym formacie udostępniła kultowa marka kosmetyczna Inglot. To zapowiedź kolejnych zmian, jakie Allegro planuje wprowadzić w najbliższych miesiącach.
Jak zwiększyć sprzedaż w kategorii Dom i Ogród? Praktyczne wskazówki, skuteczne strategie i trendy
2025.04.28
Kategoria Dom i Ogród od kilku lat należy do absolutnej czołówki w cross-border e-commerce, nie tylko ze względu na ogromne zapotrzebowanie na produkty poprawiające komfort życia, ale również dzięki rosnącemu zainteresowaniu designem, funkcjonalnością oraz samodzielną aranżacją przestrzeni. W erze home office i wzmożonego spędzania czasu w domu, konsumenci w całej...
Sprzedaż detaliczna w marcu 2025 – najważniejsze wnioski
2025.04.25
W marcu 2025 roku sprzedaż detaliczna w cenach stałych była o 0,3% niższa niż w analogicznym miesiącu poprzedniego roku (dla porównania – w marcu 2024 odnotowano wzrost o 6,1%). W ujęciu miesięcznym, czyli względem lutego 2025, sprzedaż detaliczna wzrosła o 14,3%, natomiast w okresie od stycznia do marca 2025 r...
Problemy z eobuwie – kupujący skarżą się na brak przesyłek i słaby kontakt
2025.04.24
Zamówienia, które nie są rejestrowane przez system, brak kontaktu mailowego i telefonicznego, a także wyłączone komentarze pod postami w mediach społecznościowych – to tylko niektóre z problemów, z jakimi mierzą się klienci eobuwie.pl. Co się dzieje z popularną siecią? Firma tłumaczy się wdrażaniem nowego programu lojalnościowego.
Nowa funkcja w płatnościach odroczonych – 3 raty od Twisto
2025.04.23
Twisto wprowadziło usługę „Zapłać za 30 dni lub podziel na 3”, która automatycznie rozkłada na raty zakupy niespłacone w terminie. Jak podkreśla firma, Polska jest pierwszym krajem, w którym wdrożono to nowe rozwiązanie BNPL.
Marka Sinsay pojawiła się w Albanii. Będzie więcej salonów
2025.04.22
Sinsay, którego właścicielem jest LPP, zadebiutował na rynku albańskim. W pierwszej połowie kwietnia otwarto dwa sklepy – w Durres i Tiranie – a do końca roku polska spółka odzieżowa zamierza uruchomić ponad dziesięć kolejnych lokalizacji w Albanii. Na 2025 rok planowane jest również uruchomienie sprzedaży internetowej na tym rynku.
InPost z ponad 90% udziałów w Yodel. Firma umacnia pozycję w UK
2025.04.18
InPost sfinalizował przejęcie Yodel, jednego z największych operatorów kurierskich działających na Wyspach Brytyjskich. Transakcja ta pozwala umocnić pozycję firmy jako trzeciego niezależnego dostawcę usług logistycznych w Zjednoczonym Królestwie.
Zabezpieczenia Meta: jak z nich korzystać?
2025.04.16
Ochrona konta firmowego w Meta Business Suite to dziś już nie tylko kwestia ostrożności, ale realna konieczność. Liczba zagrożeń cały czas się zwiększa, a ataki cyberprzestępców stają się coraz bardziej podstępne i trudniejsze do rozpoznania. Na szczęście Meta oferuje konkretne narzędzia i funkcje, które pozwalają zabezpieczyć konto. Chcesz poznać najważniejsze...
Znana marka odzieżowa przejęta przez chińską firmę
2025.04.16
Jack Wolfskin, jedna z kultowych marek outdoorowych, została przejęta przez chińską grupę Anta Sports. Dotychczasowy właściciel uznał, że nowy nabywca zapewni marce dalszy rozwój i stabilność.
Marcowy boom w e-commerce – sprzedaż przyspiesza
2025.04.15
W marcu 2025 roku wskaźnik kondycji polskiego e-commerce – BaseLinker Index – osiągnął 153 pkt, notując wyraźny wzrost wobec lutego br. (120 pkt). Indeks opracowany przez analityków platformy BaseLinker bazuje na danych sprzedażowych 3 tys. firm działających online. Wartość bazowa (100 pkt) została ustalona na podstawie wyników ze stycznia 2022.
InPost Pay pojawi się w najważniejszych sklepach Grupy CCC
2025.04.14
Grupa CCC podjęła decyzję o wdrożeniu usługi InPost Pay w sklepach MODIVO, CCC i eobuwie w trzecim kwartale 2025. Uruchomienie tej funkcji poprzedzał pilotaż, który przebiegł pomyślnie.
Wirtualne modelki i modele w kampaniach H&M
2025.04.11
Szwedzka marka odzieżowa H&M będzie wykorzystywać sztuczną inteligencji do tworzenia wirtualnych wersji wybranych modelek i modeli. „Cyfrowi bliźniacy” mają brać udział w kampaniach marketingowych, głównie kierowanych do social mediów, zastępując rzeczywistych ludzi.
Metale ciężkie na ubraniach z Shein? Alarmujące wyniki badań
2025.04.10
Eksperci z Laboratorium Nawozów i Wyrobów Chemicznych, które jest związane z Polskim Centrum Badań i Certyfikacji, przeanalizowali 29 produktów kupionych na popularnych azjatyckich platformach sprzedażowych. W ponad połowie losowo wybranych ubrań, butów i akcesoriów wykryto obecność metali ciężkich – takich jak chrom, nikiel, ołów czy kobalt – w stężeniach, które...
Czym jest SPIM? Influencer marketing w Polsce się rozwija
2025.04.09
Nowa organizacja branżowa, czyli SPIM – Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu – to wspólna inicjatywa agencji, managementów twórców, ekspertów branży oraz samych influencerów. Jej głównym celem jest tworzenie standardów i rozwijanie profesjonalnego ekosystemu influencer marketingu w Polsce.
Answear w I kwartale 2025 – spółka dzieli się sukcesami
2025.04.06
Spółka Answear wstępnie szacuje, że jej przychody ze sprzedaży według standardów MSSF zwiększyły się w I kwartale 2025 roku o 22% rdr., osiągając poziom 351,9 mln zł. Przychody ze sprzedaży online wyniosły w tym okresie 332,5 mln zł, co oznacza niemal 19-procentowy wzrost w ujęciu rocznym.