Dzisiaj mamy: Środa, 24 Grudzień 2025

Social Media

Świąteczna reklama Intermarché podbija Internet

Świąteczna reklama Intermarché podbija Internet

2025.12.23
Nowa reklama francuskiej sieci Intermarché stała się globalnym hitem – animowany spot o samotnym wilku, który próbuje zyskać akceptację i przyjaźń, zdobył ponad milion wyświetleń na YouTube i poruszył widzów ciepłym, uniwersalnym przesłaniem.
Polskie kampanie triumfują na TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE

Polskie kampanie triumfują na TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE

2025.12.18
Podczas gali TikTok Ad Awards 2025, która odbyła się 10 grudnia w Warszawie, ogłoszono laureatów konkursu wyróżniającego najlepsze kampanie reklamowe na TikToku w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Aż cztery z pięciu nagrodzonych projektów zostały zrealizowane przez firmy z Polski, potwierdzając silną pozycję lokalnych marek i agencji na tle regionu.
Najciekawsze kampanie świąteczne 2025 – co pokazały marki?

Najciekawsze kampanie świąteczne 2025 – co pokazały marki?

2025.12.12
Sezon świąteczny 2025 przyniósł sporo kreatywnych, emocjonalnych i… trochę kontrowersyjnych kampanii. Pokazał też, że marki, które postawiły na opowieść, nostalgiczne skojarzenia albo wielokanałową strategię przyciągnęły jeszcze większą uwagę i zbudowały realne zaangażowanie. Poniżej kilka najciekawszych przykładów.
McDonald’s w ogniu krytyki. Świąteczna reklama wygenerowana przez AI znika z YT

McDonald’s w ogniu krytyki. Świąteczna reklama wygenerowana przez AI znika z YT

2025.12.11
Najnowsza reklama McDonald’s, która została stworzona za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji, okazała się jedną z największych marketingowych wpadek sezonu. Po lawinie negatywnych komentarzy świąteczny spot został usunięty z YouTube’a, a jego kopie nadal krążą po sieci.
TikTok uruchamia Nearby Feed. Treści bliższe użytkownikom?

TikTok uruchamia Nearby Feed. Treści bliższe użytkownikom?

2025.12.10
TikTok wdraża w Europie Zachodniej funkcję Nearby Feed, która ma zwiększyć widoczność lokalnych treści, firm i twórców. Nowy kanał pojawi się we Francji, Niemczech, Włoszech i Wielkiej Brytanii.
Co pokazuje najnowszy Digital Report — i co to oznacza dla e-commerce?

Co pokazuje najnowszy Digital Report — i co to oznacza dla e-commerce?

2025.12.04
Najnowszy „Digital 2026 Global Overview”, przygotowany przez Meltwater i We Are Social, pokazuje, że świat online rośnie szybciej niż kiedykolwiek. Liczba internautów przekroczyła już 6 miliardów, co oznacza, że z internetu korzysta ponad 73% globalnej populacji.
Black Friday 2025. Jak przygotować sklep, by nie zginąć w sprzedażowym chaosie? Eksperci Medializera komentują

Black Friday 2025. Jak przygotować sklep, by nie zginąć w sprzedażowym chaosie? Eksperci Medializera komentują

2025.11.21
W e-commerce listopad nie jest zwykłym miesiącem, a bardzo dużym wyzwaniem – kampanie przyspieszają, koszyki wypełniają się szybciej niż zwykle, a marki walczą o uwagę klienta w otoczeniu tysięcy podobnych komunikatów. Agencja Medializer przekonuje jednak, że Black Friday nie musi być źródłem stresu: przemyślana, przygotowana z wyprzedzeniem strategia zmienia go...
Butik online ByJoannka jako marka osobista. Jak Instagram może pomóc w budowaniu rozpoznawalności i autentycznego wizerunku?

Butik online ByJoannka jako marka osobista. Jak Instagram może pomóc w budowaniu rozpoznawalności i autentycznego wizerunku?

2025.08.19
Butik online ByJoannka to wyjątkowe miejsce dla miłośniczek mody, które cenią sobie połączenie świetnego wyglądu, mody i komfortu. Sklep ten zyskał ogromną popularność w dużej mierze dzięki obecności w social mediach. Jak Instagram może pomóc w budowaniu i rozwoju tego typu biznesu?
Instagram w wynikach wyszukiwania: nowa era widoczności

Instagram w wynikach wyszukiwania: nowa era widoczności

2025.07.15
Od 10 lipca 2025 roku wyszukiwarka Google zaczęła indeksować publiczne posty z profesjonalnych kont na Instagramie – zdjęcia, wideo oraz rolki. Można powiedzieć, że jest to przełomowa integracja treści z mediów społecznościowych z wynikami wyszukiwania, która może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki marki budują swoją widoczność organiczną.
Meta inwestuje w EssilorLuxottica. Inteligentne okulary napędzają wzrosty

Meta inwestuje w EssilorLuxottica. Inteligentne okulary napędzają wzrosty

2025.07.14
We wtorek 8 lipca br. akcje francusko-włoskiego giganta branży optycznej EssilorLuxottica podrożały o ponad 5%, osiągając poziom 251,70 euro. Wzrost ten nastąpił po doniesieniach, że Meta Platforms zakupiła blisko 3% udziałów w spółce, co odpowiada wartości około 3 miliardów euro (3,5 miliarda dolarów).
Weryfikacja wieku w sieci. UE chce lepiej chronić nieletnich

Weryfikacja wieku w sieci. UE chce lepiej chronić nieletnich

2025.06.12
1 lipca 2025 roku Unia Europejska wprowadzi nowe rozwiązanie, które ma ograniczyć dostęp nieletnich do szkodliwych treści w sieci. Bez zainstalowania aplikacji do weryfikacji wieku użytkownicy Internetu i mediów społecznościowych mogą napotkać trudności z dostępem do popularnych serwisów.
Aktualizacja zasad prywatności Meta – już za kilka dni

Aktualizacja zasad prywatności Meta – już za kilka dni

2025.06.10
Meta zmienia sposób przetwarzania danych użytkowników. Od 16 czerwca Twoje publiczne treści mogą być wykorzystywane do trenowania sztucznej inteligencji, a dane – analizowane bez Twojej zgody. Co warto wiedzieć i jak się zabezpieczyć?
TikTok Shop pojawi się w Polsce? Rewolucja w zakupach na żywo

TikTok Shop pojawi się w Polsce? Rewolucja w zakupach na żywo

2025.05.30
TikTok szykuje się do uruchomienia w Polsce nowej usługi – chodzi o platformę e-commerce zintegrowaną bezpośrednio z główną aplikacją mobilną. Funkcja o nazwie Shop umożliwi twórcom internetowym sprzedaż różnorodnych produktów podczas transmisji na żywo.
Medializer rekrutuje: CEO Assistant, Meta & TikTok Ads Specialist, Project Support Specialist

Medializer rekrutuje: CEO Assistant, Meta & TikTok Ads Specialist, Project Support Specialist

2025.05.23
Chcesz zacząć nowy rozdział w swoim życiu zawodowym i mieć realny wpływ na rozwój marki? Doskonale się składa – w Medializer szukamy świeżych talentów! Jeśli masz smykałkę do organizacji i kochasz działać na pełnych obrotach, sprawdź ofertę na CEO Assistant. Jeżeli świat kampanii reklamowych w social mediach nie ma przed...
Twinkle Candle w Poznaniu! Trzeci sklep znanej influencerki

Twinkle Candle w Poznaniu! Trzeci sklep znanej influencerki

2025.05.06
Już jest! Sklep Andziaks – Twinkle Candle otwarty w Galerii Posnania. Marka popularnej influencerki zadebiutowała w stolicy Wielkopolski 28 kwietnia. To już trzeci lokal Twinkle Candle w Polsce i pierwszy poza Warszawą. Na otwarciu pojawiły się tłumy!
Zabezpieczenia Meta: jak z nich korzystać?

Zabezpieczenia Meta: jak z nich korzystać?

2025.04.16
Ochrona konta firmowego w Meta Business Suite to dziś już nie tylko kwestia ostrożności, ale realna konieczność. Liczba zagrożeń cały czas się zwiększa, a ataki cyberprzestępców stają się coraz bardziej podstępne i trudniejsze do rozpoznania. Na szczęście Meta oferuje konkretne narzędzia i funkcje, które pozwalają zabezpieczyć konto. Chcesz poznać najważniejsze...
Wirtualne modelki i modele w kampaniach H&M

Wirtualne modelki i modele w kampaniach H&M

2025.04.11
Szwedzka marka odzieżowa H&M będzie wykorzystywać sztuczną inteligencji do tworzenia wirtualnych wersji wybranych modelek i modeli. „Cyfrowi bliźniacy” mają brać udział w kampaniach marketingowych, głównie kierowanych do social mediów, zastępując rzeczywistych ludzi.
Kampanie likepage`owe. Czy i kiedy warto zbierać fanów?

Kampanie likepage`owe. Czy i kiedy warto zbierać fanów?

2025.04.03
Czy liczba fanów na Facebooku nadal ma znaczenie? Kiedyś panowało przekonanie, że im więcej polubień, tym większy sukces marki w social mediach. Dziś jednak algorytmy zmieniają zasady gry, a przedsiębiorcy coraz częściej zastanawiają się, czy warto inwestować w kampanie likepage’owe i czy zdobywanie fanów to nadal skuteczna strategia marketingowa. Sprawdźmy,...
TikTok vs USA – rozwiązanie sporu już za kilka dni?

TikTok vs USA – rozwiązanie sporu już za kilka dni?

2025.04.02
Donald Trump ogłosił, że umowa na sprzedaż TikToka przez jego chińskiego właściciela, firmę ByteDance, zostanie sfinalizowana przed 5 kwietnia. Aplikacja liczy 170 milionów użytkowników w USA.
Praktyczny poradnik: jak prowadzić profil sklepu internetowego na Facebooku?

Praktyczny poradnik: jak prowadzić profil sklepu internetowego na Facebooku?

2025.03.21
Mimo rosnącej popularności innych platform Facebook wciąż pozostaje najważniejszym portalem społecznościowym w Polsce. W 2025 roku trudno wyobrazić sobie prowadzenie sklepu internetowego bez aktywnego profilu w social mediach – nie każdy jednak wie, jakimi zasadami należy się kierować, rozwijając konto firmowe. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik, dzięki któremu poznasz dobre...
Globalna awaria X. Co było przyczyną?

Globalna awaria X. Co było przyczyną?

2025.03.11
W poniedziałek 10 marca br. użytkownicy na całym świecie doświadczyli globalnej awarii platformy X, wcześniej znanej jako Twitter. Serwis należący do Elona Muska przestał działać zarówno w przeglądarkach internetowych, jak i w aplikacji mobilnej. Tysiące użytkowników z Polski i innych krajów zgłosiło problemy z dostępem. Na sytuację zareagował sam Musk,...
Lidl wprowadza sprzedaż na TikToku

Lidl wprowadza sprzedaż na TikToku

2025.02.25
Lidl, znana sieć dyskontów, rozpoczęła sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem platformy TikTok Shop w Wielkiej Brytanii. Debiut miał miejsce 20 lutego 2025 roku, kiedy to oferowano specjalny zestaw wysokobiałkowych produktów dla osób aktywnych fizycznie. Zestaw, o wartości rynkowej 30 funtów, był dostępny w promocyjnej cenie 5 funtów. Pierwsza partia 3000...
Uwaga! Nowa metoda oszustwa – fałszywy support Meta

Uwaga! Nowa metoda oszustwa – fałszywy support Meta

2025.02.13
W sieci cały czas trzeba być ostrożnym – hakerzy mają coraz to nowe sposoby na wyłudzanie danych i pieniędzy. Mogą podszywać się pod autorytety, portale czy firmy, aby zdobyć zaufanie użytkowników. Przedstawiamy nową formę oszustwa, na którą warto uważać.
Nowa kampania marki IKEA – nawiązania do kultowych virali

Nowa kampania marki IKEA – nawiązania do kultowych virali

2025.02.10
W Szwecji IKEA Family wprowadziło system punktowy, ale marka postanowiła z przymrużeniem oka podejść do faktu, że zrobiła to dopiero teraz. Aby podkreślić dystans do tej sytuacji, sięgnęła po virale sprzed dekady. W reklamach pojawiają się m.in. Harlem Shake i Mannequin Challenge, a towarzyszy im hasło „better late than never”...