Dzisiaj mamy: Sobota, 4 Październik 2025

Butik online ByJoannka jako marka osobista. Jak Instagram może pomóc w budowaniu rozpoznawalności i autentycznego wizerunku?

2025.08.19

Butik online ByJoannka to wyjątkowe miejsce dla miłośniczek mody, które cenią sobie połączenie świetnego wyglądu, mody i komfortu. Sklep ten zyskał ogromną popularność w dużej mierze dzięki obecności w social mediach. Jak Instagram może pomóc w budowaniu i rozwoju tego typu biznesu?

Jakie działania na Instagramie przynoszą najlepsze efekty?

Instagram to platforma, która otwiera przed każdym biznesem wiele możliwości, jednak kluczowy jest dobór odpowiednich metod. Dlatego działania e-butiku ByJoannka skupiają się na konsekwentnym budowaniu marki osobistej właścicielki. Tworzenie ciekawych i angażujących dla odbiorczyń treści przyciąga obserwujących, a jednocześnie zaprasza je do interakcji. Zdjęcia nowych kolekcji, najważniejsze informacje, a także atrakcyjne prezentowanie oferty butiku sprawiają, że wiele osób interesuje się tą wyjątkową marką osobistą.

Co przesądza o sukcesie na Instagramie?

Bardzo ważnym elementem budowania marki osobistej na Instagramie jest autentyczność, której nie brakuje marce ByJoannka. Świetne zdjęcia wykonane w niewymuszony sposób niosą ze sobą dużą dozę pozytywnej energii, która przemawia do klientek. Jest to sposób na podkreślenie wygody tych ubrań oraz pokazanie zarazem ich niepowtarzalnego stylu. Bardzo ważne jest również tworzenie zróżnicowanych form przekazu, takich jak zdjęcia, filmy, Stories, Reels i transmisje na żywo, co nie tylko pozwala utrzymać na dłużej uwagę odbiorczyń, ale też przyciąga szersze grono potencjalnych klientek.

Personalizacja i user-generated kontent

Nic nie przekonuje bardziej, niż rekomendacje prawdziwych użytkowniczek. Dlatego na profilu ByJoannka na Instagramie można znaleźć wyróżnione relacje ze zdjęciami od zadowolonych klientek, które prezentują zakupione w butiku ubrania. To świetny sposób, aby jeszcze mocniej uwiarygodnić swoją markę i pokazać, jak proponowana odzież wygląda w rzeczywistości. Bardzo ważne jest również stosowanie spersonalizowanych i unikalnych hashtagów, co ułatwia precyzyjne dotarcie do właściwej grupy docelowej.

Dla mnie Instagram to nie tylko kanał sprzedaży, ale przede wszystkim miejsce spotkań z moimi klientkami. Stawiam na autentyczność i szczerość w ByJoannka, a Instagram umożliwia mi komunikowanie się z nimi bezpośrednio, w bliskiej i przyjaznej atmosferze. Tam też mogę pokazać kulisy pracy, nowe ubrania z naszych kolekcji, a przede wszystkim pozostać sobą. A według mnie właśnie to jest fundamentem mojej marki osobistej – mówi Joanna Wyciślik, założycielka i właścicielka butiku ByJoannka.

Materiał sponsorowany

Polecamy