TikTok Shop pojawi się w Polsce? Rewolucja w zakupach na żywo
TikTok szykuje się do uruchomienia w Polsce nowej usługi – chodzi o platformę e-commerce zintegrowaną bezpośrednio z główną aplikacją mobilną. Funkcja o nazwie Shop umożliwi twórcom internetowym sprzedaż różnorodnych produktów podczas transmisji na żywo.
Sprzedaż na TikToku – wiemy, kiedy
TikTok Shop ma zadebiutować w Polsce już w pierwszej połowie przyszłego roku. Obecnie usługa dostępna jest jedynie na wybranych rynkach, gdzie zyskała dużą popularność. Platforma została zintegrowana z główną aplikacją i pozwala na sprzedaż oraz zakup produktów zarówno w trakcie transmisji na żywo, jak i podczas oglądania standardowych filmików. Jak dokładnie działa to rozwiązanie?
Live commerce zyska na popularności?
Podczas transmisji na żywo twórcy będą mogli sprzedawać produkty w czasie rzeczywistym. Na przykład podczas live’a makijażowego pojawią się linki prowadzące do konkretnych modeli, takich jak tusz do rzęs czy pomadka. Wykorzystanie sprzedażowego potencjału transmisji na żywo może okazać się w Polsce strzałem w dziesiątkę – widzowie, rozmawiając ze swoimi ulubionymi twórcami, będą od razu zamawiać polecane przez nich produkty.