TikTok
What`s Next – TikTok podsumowuje 2022 i wskazuje trendy
2022.12.21
TikTok opublikował trzecią edycję raportu „What’s Next”, w którym pokazuje popularne w 2022 roku trendy i prognozuje, jak zmienią się potrzeby użytkowników w kolejnym roku. Wyniki zostały podzielone na trzy segmenty, które składają się z głównych tendencji i przypisanych do nich „sygnałów”, pokazujących zachowania oraz zainteresowania odbiorców. W badaniu uwzględnia...
Nowy przycisk „nie lubię” w aplikacji TikTok. Dotyczy reakcji na komentarze
2022.09.28
W aplikacji TikTok już niedługo pojawi się przycisk „nie lubię”, którym będzie można reagować na komentarze. Opcja ta dotyczy użytkowników z całego świata. Docelowo ma rozwiązać problemy z moderacją.
TikTok pozwala kontom firmowym na szybki rozwój
2022.08.23
TikTok jest obecnie serwisem społecznościowym, który generuje najszybsze wzrosty wśród obserwujących poszczególne konta. Dotyczy to również profili firmowych – na pierwszym miejscu znajduje się TikTok Polska, a na drugim Xiaomi.
Zamawianie produktów spożywczych przez TikToka dostępne dla użytkowników z Wielkiej Brytanii
2022.08.05
TikTok wprowadza nową opcję dla użytkowników z Wielkiej Brytanii – będą mogli zamawiać przez aplikację produkty spożywcze. Patrick Nommensen z działu e-commerce twierdzi, że to „logiczne posunięcie”, jako że na TikToku jest mnóstwo miłośników jedzenia.