Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Nowy przycisk „nie lubię” w aplikacji TikTok. Dotyczy reakcji na komentarze

2022.09.28

W aplikacji TikTok już niedługo pojawi się przycisk „nie lubię”, którym będzie można reagować na komentarze. Opcja ta dotyczy użytkowników z całego świata. Docelowo ma rozwiązać problemy z moderacją.

Jak działa nowa opcja?

Przycisk „nie lubię” po raz pierwszy pojawił się w kwietniu. Był wtedy w fazie testów. Dzięki takiej reakcji użytkownicy zyskali możliwość rozpoznania komentarzy uznawanych za nieodpowiednie czy nieistotne. Warto wspomnieć, że jeżeli dana osoba zdecyduje się kliknąć „nie lubię”, nie będzie to widoczne dla innych, a autor nielubianego komentarza nie zostanie o niczym powiadomiony. Inni użytkownicy nie zobaczą, ile negatywnych reakcji zebrał dany komentarz. Aby cofnąć „nie lubię”, wystarczy drugi raz nacisnąć przycisk.

Czemu służy to rozwiązanie?

TikTok tłumaczy, że jego celem jest zapewnienie użytkownikom jak najlepszych doświadczeń. Dzięki przyciskowi niechęci można łatwiej zidentyfikować spam, nieodpowiednie treści czy komentarze niezwiązane z danym filmikiem. Nie jest on jednak tożsamy ze zgłaszaniem komentarzy obraźliwych czy nienawistnych. Oprócz TikToka, taką opcję oferuje też YouTube czy Reddit. „Nie lubię” ułatwi moderacji TikToka kontrolę nad komentarzami, które użytkownicy uznają za niepożądane.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...