Globalna biblioteka muzyczna na Tik-Toku. Ponad milion nowych utworów
Tik-Tokowi twórcy będą mogli korzystać z globalnej biblioteki muzycznej, która obejmie ponad milion utworów z całego świata. Pozwoli to na wzbogacenie publikowanych treści, zwiększanie zasięgów oraz kreowanie nowych trendów.
Piosenki w komercyjnych filmikach
Muzyka jest bardzo istotnym elementem filmików tworzonych z myślą o Tik-Toku. Dzięki niej pobudzana jest kreatywność, a odbiorcy chętniej oglądają po materiały z podkładem muzycznym. Mogą na tym zyskać różne marki – ulubione utwory w tle zwiększają szansę na zapamiętanie danego brandu. W aplikacji pojawi się niebawem Commercial Music Library (CML) z bardzo dużą liczbą znanych piosenek.
Artist Impact Program
W ramach CML ogłoszono Artist Impact Program – to właśnie dzięki niemu w serwisie znajdą się utwory najpopularniejszych wykonawców (takich jak Akon czy Ciara). Tik-Tok stanie się dla artystów kolejnym źródłem dochodu – otrzymają oni pieniądze z budżetów reklamowych firm, które wykorzystają ich utwór w swoim filmiku. Dzięki temu skorzysta zarówno firma, jak i wykonawca. CML składa się z globalnej sieci dystrybutorów, wytwórni i wydawców.