TikTok oficjalnym partnerem Konferencji I ❤ marketing & technology
XV edycja Konferencji I ❤ marketing & technology rozpoczęła się 15 maja 2023, a jej głównym Partnerem został TikTok, czyli popularna aplikacja do publikowania krótkich materiałów wideo. Znana platforma rozrywkowa ma ogromny wpływ na cyfrowy i biznesowy ekosystem.
Pięć dni Konferencji
Trwająca aż pięć dni Konferencja odbywa się stacjonarnie, w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, jednak można wziąć w niej udział także online. Wystąpi na niej ponad 50 prelegentów i prelegentek – po raz pierwszy w historii tego wydarzenia. Została podzielona na kilka ścieżek tematycznych: I ❤ automation & tools, I ❤ marketing, I ❤ social media, I ❤ seo & content oraz I ❤ dev.
Wystąpienie Joanny Nowak
TikTok cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników, szczególnie z młodszego pokolenia. Aplikacja ta zmieniła postrzeganie mediów społecznościowych oraz wpłynęła na sposoby kreowania nowych trendów. We wtorek, 16 maja, Joanna Nowak – Strateżka Kreatywna TikToka w CE, poprowadziła warsztat z kreatywnej komunikacji.