Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 6 Maj 2024

Nowe narzędzie dla reklamodawców na TikToku – Search Ads Toogle

2023.10.18

Na TikToku można już udostępniać treści reklamowe – wszystko dzięki nowemu narzędziu, Search Ads Toogle. Pozwala ono na rozszerzenie zasięgów kampanii marketingowych na kolejnych użytkowników, dając pole do popisu reklamodawcom w tym serwisie.

Czym jest Search Ads Toogle?

Najnowsza funkcja w TikTok Ads Manager, Search Ads Toogle, pozwala na wyświetlanie kreacji wśród wyników wyszukiwania. Po jej włączeniu reklamy są generowane automatycznie, wykorzystując istniejące kreacje In-Feed Ads, i wyświetlane jako wyniki wyszukiwania wraz z organicznymi treściami. Search Ads Toogle można włączyć na etapie tworzenia kampanii lub już w trakcie jej trwania. Dzięki temu narzędziu można rozszerzyć zasięg kampanii na konkretnych użytkowników ze sprecyzowanymi zainteresowaniami.

Jak działa Search Ads Toogle?

Po włączeniu Search Ads Toogle reklamy są oznaczane jako treści sponsorowane i pojawiają się na różnych pozycjach w wynikach wyszukiwania – w zależności od trafności, intencji użytkownika i szerszej analizie zachowań innych użytkowników. Search Ads Toogle jest automatycznie uruchamiany w momencie konfigurowania kampanii In-Feed Ads. Dzięki temu reklamy w wynikach wyszukiwania są automatycznie tworzone w oparciu o już istniejące treści reklamowe In-Feed oraz targetowanie.

Polecamy