Dzisiaj mamy: Sobota, 27 Lipiec 2024

Narzędzia e-commerce

Sprzedaż w abonamencie? Subskrypcje w e-commerce. To warto wiedzieć

Sprzedaż w abonamencie? Subskrypcje w e-commerce. To warto wiedzieć

2024.07.17
O modelu subskrypcyjnym i sprzedaży w abonamencie słyszała większość z nas – znamy je głównie z platform streamingowych, takich jak Netflix, Player, Amazon Prime czy TVP VOD. Coraz częściej mówi się o nich również w kontekście sklepów internetowych – trend ten zyskuje na popularności w świecie e-commerce. Dlaczego? Ponieważ oferuje...
Czym jest Google PLA?

Czym jest Google PLA?

2024.06.26
System reklamowy Google, czyli Google Ads, jest jednym z dwóch (obok Facebook Ads) najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych przez firmy, by promować swoje produkty. W jego ramach można używać różnorodnych formatów i tworzyć kampanie o rozmaitych celach. Dzisiaj chcielibyśmy pochylić się nad jedną z ważniejszych opcji oferowanych przez Google, a mianowicie Google...
Ads4Brands od Allegro – dla kogo i po co?

Ads4Brands od Allegro – dla kogo i po co?

2024.06.18
Allegro wprowadza nowe udogodnienia dla swoich partnerów – nowoczesne narzędzia reklamowe zostały już udostępnione właścicielom marek i producentom. Usługa Ads4Brands umożliwia promocję na platformie produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających – przy wykorzystaniu jednego panelu i jednego budżetu.
Shoper Storefront – nowość dla przedsiębiorców. Budowanie e-sklepu bez programowania

Shoper Storefront – nowość dla przedsiębiorców. Budowanie e-sklepu bez programowania

2024.06.12
Shoper wprowadza do swojego portfolio innowację – Shoper Storefront, czyli pierwszą polską technologię do kompleksowego budowania sklepów internetowych metodą no-code. Rozwiązanie pozwoli na nadanie stronie nowej warstwy wizualnej, dostosowanie do zasad UX czy zwiększenie wydajności. Co jeszcze wiemy o Storefront?
Nowe narzędzie od adQuery. Marketing internetowy wspierany przez AI

Nowe narzędzie od adQuery. Marketing internetowy wspierany przez AI

2024.06.06
adQuery – platforma technologiczna, która specjalizuje się w marketingu internetowym – wprowadza do oferty narzędzie AI Q-commerce. Dzięki nowej opcji firmy zyskają możliwość jeszcze skuteczniejszego dostosowywania swoich działań do potrzeb odbiorców. Firma przewiduje, że konwersja wzrośnie nawet o 15-20%.
Nowości w Żabka Jush. Oferta supermarketu delio

Nowości w Żabka Jush. Oferta supermarketu delio

2024.05.08
Klienci Żabki zyskali dostęp do nowej odsłony aplikacji Żabka Jush – jej użytkownicy mogą korzystać z oferty supermarketu online delio. Żabka przygotowała z tej okazji sporo promocji.
Semrush i Brand24 łączą siły

Semrush i Brand24 łączą siły

2024.05.07
Amerykańska spółka Semrush Holdings INC, platforma zajmująca się widocznością w sieci, stała się większościowym udziałowcem Brand24 SA, właściciela wyspecjalizowanych narzędzi do monitoringu Internetu. Wartość transakcji wyniosła niemal 55 mln zł.
Zmiany w Auchan. Ulepszona wersja e-sklepu i nowoczesne centrum dystrybucji

Zmiany w Auchan. Ulepszona wersja e-sklepu i nowoczesne centrum dystrybucji

2024.04.23
Znana sieć sklepów spożywczych Auchan Polska odświeża swój sklep internetowy, oferując klientom bardziej przyjazny interfejs, poszerzony asortyment (o połowę, do 40 tys. produktów!), więcej opcji dostawy czy program lojalnościowy Skarbonka. Zmiany zaczęły obowiązywać 16 kwietnia br., ale tylko w niektórych miejscach.
ChatGPT w Klarnie – jak radzi sobie wirtualny asystent? Wyniki po miesiącu

ChatGPT w Klarnie – jak radzi sobie wirtualny asystent? Wyniki po miesiącu

2024.04.16
Klarna, szwedzki fintech oferujący swoje usługi w Polsce, miesiąc temu wprowadziła do swojego portfolio usług asystenta bazującego na popularnym ChacieGPT. Teraz firma dzieli się imponującymi wynikami, które udało się osiągnąć przez ten czas – okazuje się, że współpraca z OpenAI cały czas się rozwija.
Współpraca ICEA i YouLend. Czym jest embedded finance?

Współpraca ICEA i YouLend. Czym jest embedded finance?

2024.04.16
YouLend, czołowy przedstawiciel sektora embedded finance, zdecydował się na współpracę ze spółką ICEA S.A. – dostawcą kompleksowych usług z zakresu digital marketingu. Partnerstwo obu firm ma na celu dostarczenie klientom ICEA unikalnych rozwiązań finansowych i marketingowych, które będą wspierać ich w efektywniejszym rozwijaniu działalności biznesowej.
Optymalizacja konwersji w e-commerce. Know-how

Optymalizacja konwersji w e-commerce. Know-how

2024.04.10
Każdemu właścicielowi sklepu internetowego zależy na tym, by klienci podejmowali konkretne działania na stronie. Czasami jest to cały zbiór pożądanych akcji, czasami jedno, ale duże przedsięwzięcie. W dzisiejszym artykule chcielibyśmy się skupić na jednym, zazwyczaj najważniejszym celu, czyli zwiększeniu sprzedaży. Poruszymy temat optymalizacji konwersji właśnie w tym kontekście – zostań...
Dlaczego trzeba dbać o prawidłowe stany magazynowe w sklepie internetowym?

Dlaczego trzeba dbać o prawidłowe stany magazynowe w sklepie internetowym?

2024.03.19
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, należy zadbać o każdy element niezbędny do jego prawidłowego funkcjonowania. Jednym z nich jest oczywiście magazynowanie produktów, które wymaga odpowiednio zintegrowanego systemu logistycznego. Jeżeli nie zatroszczysz się o tę kwestię, Twój biznes może nie rozwijać się tak, jak byś tego chciał....
Uwaga! To już ostatnie dni na wprowadzenie Google Consent Mode v2

Uwaga! To już ostatnie dni na wprowadzenie Google Consent Mode v2

2024.02.29
Jeżeli aktywnie działasz w sieci i korzystasz z systemu reklamowego i analitycznego Google, powinieneś wiedzieć, że zmiany zbliżają się wielkimi krokami. Tryb uzyskiwania zgody trzeba wdrożyć na początku marca, w przeciwnym wypadku napotkasz problemy z reklamami personalizowanymi w Google Ads. Dowiedz się, czym właściwie jest Google Consent Mode v2 i...
Cyberprzestępstwa w Europie i na świecie. Raport IBM

Cyberprzestępstwa w Europie i na świecie. Raport IBM

2024.02.28
IBM opublikował raport „X-Force Threat Intelligence Index2024”, w którym możemy znaleźć potwierdzenie, że kradzież tożsamości to globalny problem. Obecnie cyberprzestępcy dwukrotnie częściej wykorzystują tożsamość użytkowników w celu ataków na przedsiębiorstwa. Jakie są najważniejsze wnioski płynące z badania?
Nowości w Instagram Creator Marketplace. Na razie w USA

Nowości w Instagram Creator Marketplace. Na razie w USA

2024.02.27
W Instagram Creator Marketplace pojawiły się nowe funkcje, które mają ułatwić współpracę między markami a twórcami. Dzięki sztucznej inteligencji wyszukiwanie influencerów pasujących do konkretnych kampanii reklamowych stanie się prostsze.
Klarna x PayU. Na początku Polska

Klarna x PayU. Na początku Polska

2024.02.26
Szwedzki fintech Klarna rozpoczął współpracę ze znanym operatorem płatności PayU. Oznacza to, że usługi Klarny będą dostępne w kolejnych sklepach internetowych, a początkowe partnerstwo obejmie polski rynek.
Miejsce silversów w m-commerce. Badanie Efigence

Miejsce silversów w m-commerce. Badanie Efigence

2024.02.26
Firma Efigence przygotowała badanie na temat preferencji i zachowań pokolenia silversów w zakresie używania aplikacji mobilnych – z raportu SilversTech Navigators Research możemy się dowiedzieć, że starsze osoby aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych – prawie 70 proc. spędza ze smartfonem w ręce więcej niż godzinę dziennie, 69% używa aplikacji bankowych...
ChatGPT w sklepie internetowym. Jak go wykorzystać?

ChatGPT w sklepie internetowym. Jak go wykorzystać?

2024.01.30
W 2024 roku trudno wyobrazić sobie prowadzenie sklepu internetowego bez innowacyjnych, opartych o najnowszą technologię rozwiązań. Wiele z nich może znacznie ułatwić pracę wielu przedsiębiorców – takim narzędziem jest właśnie ChatGPT. Co warto o nim wiedzieć i jak go wykorzystać, żeby usprawnić działanie własnego biznesu i poprawić doświadczenie zakupowe klientów?...
Kompleksowy raport Sempai. Polskie e-sklepy a Google Analytics 4

Kompleksowy raport Sempai. Polskie e-sklepy a Google Analytics 4

2024.01.25
Agencja Sempai przez ostatnie pół roku zbierała informacje, analizowała dane i weryfikowała fakty na temat wdrożenia Google Analytics 4 przez polskie e-sklepy. Efektem badań ex-ante i ex-post jest 89-stronicowy raport, który opiera się na próbie 1265 e-commerce’ów. Możemy w nim znaleźć również komentarze ekspertów. Jakie są najważniejsze wnioski?
Nasza Stokrotka coraz popularniejsza. Klienci zbierają Płatki i Znaczki

Nasza Stokrotka coraz popularniejsza. Klienci zbierają Płatki i Znaczki

2024.01.18
Z aplikacji mobilnej Nasza Stokrotka korzystają już ponad 2 miliony użytkowników! Narzędzie to daje dostęp do atrakcyjnych ofert, promocji i akcji specjalnych, a sklepy sieci Stokrotka są chętnie wybierane na miejsce codziennych zakupów.
Co warto wiedzieć o kampaniach Performance Max?

Co warto wiedzieć o kampaniach Performance Max?

2024.01.17
Na pewno wiesz, że skuteczne kampanie reklamowe stanowią kluczowy element strategii biznesowej każdej firmy. W miarę rozwoju technologii i zmieniających się preferencji konsumentów pojawiają się nowe narzędzia, które umożliwiają jeszcze bardziej precyzyjne i efektywne dotarcie do docelowej grupy odbiorców. Jednym z innowacyjnych rozwiązań, które zyskuje coraz większą popularność w świecie...
Nowości od Amazona. Konferencja re:Invent 2023

Nowości od Amazona. Konferencja re:Invent 2023

2023.12.04
AWS (Amazon Web Services) ogłosił szereg nowości z zakresu sztucznej inteligencji na konferencji re:Invent 2023, jednym z największych wydarzeń technologicznych na świecie. Firma mówiła m.in. o Amazonie Q (asystencie biznesowym AI), nowych procesorach, rozszerzeniu współpracy z NVIDIA i Anthropic czy usłudze uwierzytelniania tożsamości.
Allegro ma konkurencję? Erli.pl depcze mu po piętach

Allegro ma konkurencję? Erli.pl depcze mu po piętach

2023.10.24
Czy wschodząca platforma marketplace Erli.pl okaże się zagrożeniem dla Allegro? Na razie skala działania obu serwisów jest nieporównywalna, jednak Erli zdecydowało się na wsparcie niedocenianych przez Allegro sprzedawców, dzięki czemu firma rokrocznie zwielokrotnia swoje przychody.
Konto klienta. Logowanie za pośrednictwem konta Meta lub Google. Czy warto?

Konto klienta. Logowanie za pośrednictwem konta Meta lub Google. Czy warto?

2023.10.17
Większość sklepów internetowych oferuje swoim klientom możliwość założenia konta. Opcja ta wiąże się z wieloma korzyściami dla obu stron – użytkownik nie musi wprowadzać swoich danych za każdym razem, gdy coś kupuje, a firma może zyskać stałego konsumenta. W dzisiejszym artykule chcielibyśmy mówić jeden konkretny sposób logowania – za pośrednictwem...