Fearless Rewards – program lojalnościowy, który przynosi korzyści
Lojalność klientów to jeden z kluczowych filarów sukcesu marki modowej, o czym doskonale wie odzieżowy butik internetowy Fearless, który wdrożył do swojej oferty program lojalnościowy – Fearless Rewards. Został przygotowany przez agencję Medializer, aby przynosić korzyści zarówno konsumentkom, jak i samej marce. Celem było zaprojektowanie systemu nagradzającego za zakupy i budującego długotrwałą więź z odbiorczyniami. Jak to działa? Czym się wyróżnia? Sprawdź!
Czym jest Fearless Rewards? Jak działa?
Fearless Rewards to nowoczesny program lojalnościowy, który został stworzony przez agencję Medializer w oparciu o analizę rynku, trendów i potrzeb klientek. Jest on dostępny dla wszystkich kupujących w butiku internetowym Fearless, czyli e-sklepie z damską odzieżą premium – aby z niego skorzystać, wystarczy założyć konto, a po zalogowaniu każda użytkowniczka automatycznie bierze udział w programie (bez formalności i ukrytych kosztów). Jak dokładnie działa Fearless Rewards? Za każde zakupy firma zwraca na konto Fearless Rewards 5% wartości zamówienia w formie punktów, które zostaną aktywowane po 30 dniach od złożenia zamówienia. Zgromadzone punkty będą ważne przez 30 dni od momentu aktywacji – można je wykorzystać na dowolne zakupy w butiku Fearless, obniżając wartość kolejnych zamówień.
Najważniejsze cele programu lojalnościowego
Głównym celem programów lojalnościowych jest zatrzymanie klientów na dłużej – dzięki systemowi nagród konsumenci chętniej wracają do marki (zamiast wybierać konkurencję). Regularne zakupy stają się nawykiem, a im większe zaangażowanie, tym większe korzyści dla klienta. System procentowy (tak jak w przypadku Fearless Rewards) skłania użytkowników do składania obszerniejszych zamówień, ponieważ liczba punktów rośnie wraz z wartością wirtualnego koszyka. Warto również wiedzieć, że program lojalnościowy to nie tylko nagrody, ale także poczucie przynależności do marki – tego typu rozwiązania wzmacniają relację klient – firma.
Zobacz też: Czy warto sprzedawać na marketplace’ach?
Program lojalnościowy od Medializer – dlaczego warto?
Stworzenie programu lojalnościowego to nie tylko kwestia zaproponowania nagród, które będą atrakcyjne dla klientów i opłacalne dla sklepu internetowego, ale również zadbanie o jego estetykę i funkcjonalność. Zespół Medializer zapewnia pełną obsługę graficzną, projektując spójną wizualnie podstronę, reklamującą usługę i angażującą użytkowników. Zespół techniczny zadba o to, by cały system działał bez zarzutu, zapewniając płynność i łatwość korzystania z programu. Należy również pamiętać, że wdrożenie programu lojalnościowego w e-sklepie wiąże się z koniecznością stworzenia regulaminu, który będzie zgodny z obowiązującymi przepisami. Agencja Medializer zapewnia pełne wsparcie w tej kwestii dzięki współpracy z zaufaną kancelarią.
Krótkie podsumowanie
Programy lojalnościowe stały się nieodłącznym elementem strategii marketingowych wielu sklepów internetowych, ponieważ skutecznie zwiększają zaangażowanie klientów i pomagają w budowaniu długotrwałych relacji z marką. Fearless Rewards, wdrożony przez agencję Medializer, to jeden z przykładów takiego systemu, który oferuje realne korzyści zarówno dla klientów, jak i dla samej firmy. Wprowadź program lojalnościowy również do swojego e-sklepu!