Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

SEO

Google Helpful Content – co niesie ze sobą nowa aktualizacja Google dla strategii SEO?

Google Helpful Content – co niesie ze sobą nowa aktualizacja Google dla strategii SEO?

2022.09.22
Nowa aktualizacja wyszukiwarki Google sprawiła, że w branży SEO zrobiło się gorąco. Nazwana na blogu Google „aktualizacją dotyczącą przydatnej treści” w krótkim czasie wymusi konieczność zmiany strategii SEO na wszystkich zajmujących się contentem. Teksty tworzone typowo pod SEO stracą pozycję w rankingu, a wyżej punktowane będą treści niosące dla odbiorców...
Jak tworzyć teksty, które mają wpływ na sprzedaż?

Jak tworzyć teksty, które mają wpływ na sprzedaż?

2022.08.18
Jak pisać, żeby sprzedawać? To pytanie spędza sen z powiek niejednemu copywriterowi czy niejednej osobie zajmującej się content marketingiem. Jakie cechy powinien posiadać idealny tekst? Podobno ideałów nie ma, ale przecież można spróbować zbliżyć się do doskonałości. Podpowiemy Ci, w jaki sposób tworzyć treści, które są nie tylko chętnie czytane,...
Skuteczny e – mail sprzedażowy. To musisz wiedzieć

Skuteczny e – mail sprzedażowy. To musisz wiedzieć

2022.07.26
E-maile marketingowe pozwalają na bezpośrednią komunikacja między firmą a klientami. Najczęściej wykorzystywanym narzędziem są newslettery, wysyłane regularnie do określonego grona odbiorców. Umieszcza się w nich najważniejsze informacje, utrzymując w ten sposób kontakt między firmą a klientem.
EcomersyBasic #35: Dlaczego warto wykorzystywać język korzyści?

EcomersyBasic #35: Dlaczego warto wykorzystywać język korzyści?

2022.07.01
We współczesnym świecie największą popularnością cieszą się złe wiadomości, ale w biznesie to się nie sprawdza. Tutaj wręcz przeciwnie, należy wykorzystywać język korzyści i pozytywnie nastawiać swoich potencjalnych klientów. Dlatego w swoich narzędziach marketingowych pisz atrakcyjnie o świecie, przedstawiaj potencjalnym klientom zyski płynące z korzystania z Twojej oferty.
EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

2022.06.10
Sklep internetowy podobnie jak każdy biznes potrzebuje trafnego ruchu. Dobrze zaplanowane pozycjonowanie pozwoli na osiągnięcie zadowalających, a nawet doskonałych wyników. Odpowiedni dobór działań sprawi, że twój sklep internetowy wygeneruje wysoki poziom sprzedaży. Warto zastanowić się nad różnymi czynnikami, których być może nie ma w strategii SEO, a które w znaczący...
Z czym wiąże się kopiowanie treści ze stron internetowych?

Z czym wiąże się kopiowanie treści ze stron internetowych?

2022.05.17
Plagiat jest pojęciem, które bardzo często pojawia się w kontekście literatury czy prac naukowych. Wiedzę na jego temat powinny posiadać też osoby zajmujące się tworzeniem treści na strony internetowe czy blogi, szczególnie że content marketing to sprawdzony sposób na promocję e-biznesu. Jakie informacje warto zdobyć na temat kopiowania tekstów z...
Ecomersy Basic #24: Czym jest audyt e-commerce?

Ecomersy Basic #24: Czym jest audyt e-commerce?

2022.04.15
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z wieloma wyzwaniami. Przede wszystkim, rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, w branży stale pojawiają się nowe rozwiązania, a stare stają się nieaktualne. W jaki sposób można zweryfikować, czy wszystko idzie po Twojej myśli? Jak sprawdzić, co dokładnie warto zmienić? W tym celu możesz przeprowadzić audyt...
Znaczenie danych liczbowych w content marketingu

Znaczenie danych liczbowych w content marketingu

2022.04.06
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy czy agencję reklamową, na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważną rolę w prowadzeniu e-biznesu odgrywa content marketing. Wspominaliśmy o tym wielokrotnie, jednak dzisiaj chcielibyśmy skupić się na konkretnym jego aspekcie, czyli analizach liczbowych. Udowodnimy Ci też, dlaczego warto publikować wysokiej jakości treści na...
Dlaczego link building ma znaczenie?

Dlaczego link building ma znaczenie?

2022.02.10
Link building, czyli inaczej linkowanie, to ważna część pozycjonowania. Polega na umieszczaniu w swoich treściach odnośników do innych witryn. Po kliknięciu w odnośnik zostaniemy przeniesieni w inne miejsce – albo w obrębie tej samej strony, albo na odmienną. Dlaczego link building jest tak ważny, jeżeli chodzi o zwiększanie widoczności w...
Ecomersy Basic #14: Meta description. Co to jest? Jak je przygotować?

Ecomersy Basic #14: Meta description. Co to jest? Jak je przygotować?

2022.02.04
Meta description to krótkie podsumowanie zawartości strony, pojawiające się w wynikach wyszukiwania Google. Zwykle zawiera dwie linijki tekstu (140-160 znaków). Jeśli jest dłuższy, wyszukiwarka zastąpi dalszą jego część wielokropkiem. Dlaczego meta description ma znaczenie? Sprawdź kolejny artykuł z serii Ecomersy Basic.
Jak tworzyć opisy produktów i kategorii?

Jak tworzyć opisy produktów i kategorii?

2022.01.27
Zajmujesz się content marketingiem i zastanawiasz się, ile znaków powinny mieć teksty? Warto zastanowić się nad optymalną długością opisów – zarówno kategorii, jak i produktów. Są to jedne z ważniejszych form, ponieważ znacząco wpływają na optymalizację, a co za tym idzie – widoczność witryny. Poznaj konkrety!
Ecomersy Basic #10: Co to jest SEO w sklepie internetowym?

Ecomersy Basic #10: Co to jest SEO w sklepie internetowym?

2021.12.31
Prowadzisz własny e-sklep i zastanawiasz się, jak zdobyć nowych klientów? Kluczem do sukcesu jest odpowiednia optymalizacja, która pozwoli na zwiększenie widoczności w sieci. Ten cel można osiągnąć za pomocą SEO, czyli pozycjonowania. Sprawdź, co dokładnie mamy na myśli.
Content w e-sklepie – wyjaśniamy najważniejsze pojęcia

Content w e-sklepie – wyjaśniamy najważniejsze pojęcia

2021.12.28
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak powinien wyglądać Twój content marketing? Gubisz się w gąszczu pojęć i porad, które znajdujesz w sieci? Chcielibyśmy Ci pomóc i uporządkować najważniejszą wiedzę. Zebraliśmy więc w jedno miejsce kluczowe pojęcia związane z tworzeniem treści. Przekonaj się, że to nie takie trudne!
Ecomersy Basic #9: Co to jest Google Ads?

Ecomersy Basic #9: Co to jest Google Ads?

2021.12.24
Podstawą sprzedaży w internecie jest dobra widoczność e-sklepu. Google Ads to – obok Facebook Ads – najpopularniejszy system umożliwiający działania reklamowe w Internecie. W dzisiejszym artykule z serii Ecomersy Basic chcielibyśmy przeprowadzić Cię przez podstawowe założenia tego systemu, pokazać, jak z niego korzystać i doradzić, czy warto. Sprawdź, na czym...
SSL a SEO. Czy certyfikat SSL ma wpływ na pozycjonowanie?

SSL a SEO. Czy certyfikat SSL ma wpływ na pozycjonowanie?

2021.12.14
Dziś certyfikat SSL jest niekwestionowanym standardem zabezpieczeń stosowanych na stronach internetowych. Szczególne znaczenie ma wszędzie tam, gdzie przepływają wszelkie dane użytkowników, z bankami i ze sklepami internetowymi na czele. Dlaczego jest tak ważny? Zastanawiasz się, czy warto zainstalować certyfikat SSL na swojej witrynie i jaki wpływ będzie miał na pozycjonowanie...
Słowa kluczowe i optymalizacja – tych błędów nie chcesz popełnić

Słowa kluczowe i optymalizacja – tych błędów nie chcesz popełnić

2021.11.25
Optymalizacja pod SEO jest procesem bardzo ważnym, a jednocześnie niełatwym. Polega na odpowiednim doborze słów kluczowych, co wielu osobom może sprawiać kłopot. Jeżeli keywordsy nie zostaną dopasowane w sposób adekwatny, nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. Jakich błędów należy unikać? Podpowiadamy!
Zaczynasz korzystanie z Google Analytics? Zadbaj o prawidłową konfigurację!

Zaczynasz korzystanie z Google Analytics? Zadbaj o prawidłową konfigurację!

2021.11.18
Google Analytics to jedno z najpotrzebniejszych narzędzi w marketingu e-commerce. Pozwala śledzić zachowania użytkowników na stronie internetowej. Nie wystarczy jednak podpiąć kodu śledzenia, by w pełni wykorzystać jego możliwości. Kluczem jest odpowiednia konfiguracja.
Co to jest SEM?

Co to jest SEM?

2021.09.15
Nie da się ukryć – dziś skuteczną reklamę robi się przede wszystkim w Internecie. Zdecydowana większość firm (a z pewnością niemal wszystkie biznesy e-commerce) stara się zaistnieć w sieci za pomocą rozmaitych sposobów: profili w mediach społecznościowych, kampanii reklamowych, pozycjonowania i tym podobnych. Jakie działania warto podejmować, by ich skuteczność...
Jaka liczba słów kluczowych najlepiej wpływa na SEO?

Jaka liczba słów kluczowych najlepiej wpływa na SEO?

2021.08.26
Pozycjonowanie jest niezwykle istotną kwestią, jeżeli chcesz, by klienci łatwiej mogli odnaleźć stronę Twojej firmy. Wiele osób zadaje sobie jednak pytanie, jak osiągnąć ten cel. Odpowiedź brzmi: frazy kluczowe. Na ile słów warto pozycjonować stronę? Dużo czy wręcz przeciwnie, kilka? Podpowiadamy, jakie strategie wybrać, by wypromować swoją witrynę w Google...
Jak działają algorytmy Google?

Jak działają algorytmy Google?

2021.08.17
Algorytmy Google przez cały czas nie przestają analizować konkretnych witryn pod kątem jakości treści. Są one bez przerwy ulepszane, tak aby coraz łatwiejsze stawało się wyszukiwanie fraz kluczowych. W tym pomagają popularne wyszukiwarki internetowe. Działanie wyszukiwarki Google Statystyki mówią, że w 2020 roku z Internetu korzystało ponad 4,5 miliarda ludzi,...
Marketing treści zyskał na sile w dobie pandemii

Marketing treści zyskał na sile w dobie pandemii

2021.08.13
Branża content-marketingowa rośnie w siłę, i to nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Pandemia w niczym jej nie zaszkodziła, a wręcz przeciwnie – można powiedzieć, że nawet pomogła. Jak to się stało? Chodzi o wzrost liczby użytkowników social mediów. Co mówią statystyki? Z raportu TechNavio jasno wynika, że...
Social media i pozycjonowanie a sprzedaż

Social media i pozycjonowanie a sprzedaż

2021.08.05
Media społecznościowe to nie tylko miejsce dla prywatnych użytkowników, ale również dla firm. Coraz więcej przedsiębiorstw oferuje swoje usługi oraz produkty na Facebooku, Instagramie czy popularnym TikToku. Potencjalni klienci mogą sprawdzać oferty w łatwy i przystępny sposób, na bieżąco dowiadywać się o promocjach czy rabatach. Warto wspomnieć również o związku...
Podstawy Yoast SEO dla Wordpress

Podstawy Yoast SEO dla Wordpress

2021.08.02
Na Wordpressie pracuje dziś niemal połowa stron internetowych. To doskonały CMS do zarządzania treścią, jednak dopiero w połączeniu z dostępnymi wtyczkami zmienia się we wszechstronny, potężny kombajn o niemal nieograniczonych możliwościach.  Jedną z najlepszych wtyczek wordpressowych jest Yoast SEO – dzięki niej zoptymalizujesz swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych, zyskując...
Content w butiku odzieżowym, czyli jak zadbać o treści w e-sklepie

Content w butiku odzieżowym, czyli jak zadbać o treści w e-sklepie

2021.07.16
Treści w sklepie internetowym to potężne narzędzie marketingowe. Można dzięki nim kształtować wizerunek marki, budować relacje z klientami i promować produkty. To także dobry sposób na poprawę wyszukiwalności witryny w Google. Czy wiesz, jakich tekstów potrzebuje Twój butik internetowy? Oto krótki przegląd zagadnień, którym powinieneś przyjrzeć się bliżej. Treści na...