Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Nowe technologie AI opracowane przez Amazon

2023.04.17

Dział przetwarzania w chmurze Amazon.com Inc (AMZN.O) w czwartek (13.04) udostępnił zestaw technologii, które mają pomóc innym firmom w opracowaniu własnych chatbotów i usług generowania obrazów wspieranych przez sztuczną inteligencję. Oznacza to zwiększenie konkurencji dla Microsoftu.

Usługa Bedrock

Amazon Web Services (AWS) to największy na świecie dostawca usług w chmurze. Zaoferuje on usługę o nazwie Bedrock, która pozwoli firmom dostosować tak zwane modele podstawowe, czyli podstawowe technologie AI, które odpowiadają na pytania użytkowników czy generują obrazy, za pomocą własnych danych w celu stworzenia unikalnego modelu.

Więcej szczegółów

Usługa Bedrock pozwoli klientom pracować z własnymi, zastrzeżonymi modelami fundamentów Amazona o nazwie Amazon Titan, ale będzie też oferować menu modeli proponowanych przez inne firmy. Pierwsze opcje stron trzecich będą pochodzić od startupów AI21 Labs, Anthropic i Stability AI wraz z własnymi modelami Amazon.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...