Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Meta bada i inwestuje w sztuczną inteligencję

2023.04.27

Meta pracuje nad ogromnym projektem mającym na celu ulepszenie infrastruktury sztucznej inteligencji. Nakłady na niego rosną o ok. 4 miliardy dolarów na kwartał. Firma publiczne przyznaje, że ma zaległości we wdrażaniu oprogramowania przyjaznego dla AI.

AI na platformie Meta

Podczas rozmowy o wynikach Meta za pierwszy kwartał 2023 roku, dyrektor generalny Mark Zuckerberg przedstawił inwestorom, kiedy i jak firma spodziewa się zintegrować generatywną sztuczną inteligencję ze swoimi produktami. Firma bada obecnie narzędzia do tworzenia wizualnego reklam i postów na Facebooku i Instagramie.

Wsparcie dla metaverse

Ogromny sukces ChatGPT od OpenAI sprawił, że większość firm rozpoczęła dyskusję o sztucznej inteligencji. Również Meta zajęła się analizą integracji tej technologii na swojej platformie. Zuckerberg twierdzi, że rekomendacje Reels oparte na AI spowodowały wzrost czasu spędzanego na Instagramie o ponad 24% Dodał również, że wierzy, iż generatywna sztuczna inteligencja będzie wsparciem dla metaverse.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...