Reklamy najbardziej znanych marek na stronach porno? Google przyjrzy się sprawie
2023.12.05
Reklamy znanych marek, takich ja Apple, Amazon, Meta czy Samsung, a także różnych organizacji pozarządowych, zaczęły się pojawiać na stronach pornograficznych – teraz firmy i podmioty, których te reklamy dotyczyły, domagają się wyjaśnień od Google.
Zmiany w wyszukiwarce Google i nowa funkcja – Notatki
2023.11.27
Google zapowiada spore zmiany w działaniach wyszukiwarki i wyświetlaniu wyników, ale na razie nie znamy żadnych szczegółów. Wiadomo jednak, że mają one dotyczyć nieprzydatnych treści na stronach internetowych i wątpliwych praktyk SEO.
Większe przychody z reklam w Google, Meta i Snap. Wszystko dzięki AI
2023.10.27
Odbicie w dziale reklamowym Google, Meta i Snap pokazuje, że coraz bardziej powszechne wykorzystywanie sztucznej inteligencji przyciąga marketerów do platform cyfrowych – nawet w obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej.
Rozmowy UOKiK z największymi platformami społecznościowymi. Chodzi o nielegalne reklamy
2023.10.26
Prezes UOKiK wraz z czterema państwowymi instytucjami rozmawiał m.in. z przedstawicielami trzech najważniejszych platform społecznościowych – Metą, Google i TikTokiem – na temat eliminacji niezgodnych z prawem reklam. Spotkanie zostało przeprowadzone w poniedziałek 23 października br. w siedzibie UOKiK.
Krzysztof Rosiński nowym CTO SalesTube
2023.08.08
Do agencji SalesTube (Group One) dołączył Krzysztof Rosiński – został managing partnerem i CTO (Chief Technology Officer) firmy. Przez ostatnich 10 lat pracował w Google. Jako szef technologii będzie odpowiedzialny za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań.
Już jest – Google Analytics 4 weszło w życie
2023.07.03
Wraz z początkiem lipca br. Google wycofało wcześniejszą wersję Analytics (UA) i wprowadziło nową – Analytics 4 (GA4). Oznacza to, że marketingowcy będą pracować z nowym narzędziem i nowymi funkcjami. Google Analytics służy do analizy serwisów internetowych.