Krzysztof Rosiński nowym CTO SalesTube
Do agencji SalesTube (Group One) dołączył Krzysztof Rosiński – został managing partnerem i CTO (Chief Technology Officer) firmy. Przez ostatnich 10 lat pracował w Google. Jako szef technologii będzie odpowiedzialny za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań.
Zadania nowego CTO
Nowy CTO zajmie się rozwojem usług agencji w oparciu o nowoczesne technologie, dane i chmurę oraz rozwojem możliwości inżynieryjnych i analitycznych firmy. Jego dotychczasowe doświadczenie ma pozwolić na poszerzenie oferty produktowej, wpłynąć na zwiększenie zasięgu działań operacyjnych i umożliwić dalszą ekspansję SalesTube na rynku międzynarodowym.
Doświadczenie Rosińskiego
Doświadczenie Krzysztofa Rosińskiego jest bogate. Ostatnie 10 lat spędził w Google, gdzie kierował wdrożeniami technologicznymi DoubleClick i Google Marketing Platform w regionie Centralnej Europy. W latach 2017-2020 odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii zbierania, przetwarzania oraz wykorzystania danych w celu optymalizacji procesów sprzedażowych.