Dzisiaj mamy: Wtorek, 23 Kwiecień 2024

Santander Consumer Bank

Popularność marketplace’ów wśród Polaków – nowe badanie Santander Consumer Bank

Popularność marketplace’ów wśród Polaków – nowe badanie Santander Consumer Bank

2024.04.10
Z najnowszego raportu pt. „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci” przygotowanego przez Santander Consumer Bank wynika, że 86% osób kupuje na platformach typu marketplace. Dotyczy to wszystkich grup wiekowych, jednak najczęściej robią to najmłodsi i pięćdziesięciolatkowie (91%), a najrzadziej najstarsi z przebadanej grupy (74%).
Na co Polacy poświęcają czas spędzany w sieci?

Na co Polacy poświęcają czas spędzany w sieci?

2024.03.29
Z najnowszego raportu Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci” wynika, że aż 75% Polaków spędza 1-4 godziny dziennie swojego wolnego czasu w sieci. Co najczęściej robią w Internecie?
Prawie 90% Polaków kupuje online. Co najczęściej wybierają?

Prawie 90% Polaków kupuje online. Co najczęściej wybierają?

2024.03.18
Zgodnie z najnowszym raportem Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci” już 88% Polaków robi zakupy w Internecie. Ponad połowa ankietowanych z grupy, która kupuje online (59%) najczęściej zamawia w sieci odzież i obuwie. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z raportu?
AI coraz popularniejsze w e-commerce. Jakie trendy będą dominować w 2024 roku?

AI coraz popularniejsze w e-commerce. Jakie trendy będą dominować w 2024 roku?

2024.01.25
Sztuczna inteligencja wywiera coraz większy wpływ na branżę e-commerce – tak wynika m.in. z analizy Salesforce, która została przeprowadzona na podstawie aktywności cyfrowej 1,5 mld kupujących. Co czeka e-handel w najbliższych miesiącach? Santander Consumer Bank odpowiada.
Live commerce niezbyt popularny wśród Polaków. Badanie Santander Consumer Bank

Live commerce niezbyt popularny wśród Polaków. Badanie Santander Consumer Bank

2023.12.27
Zgodnie z nowym raportem Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” 17% polskich konsumentów korzystało z live commerce, czyli zakupów podczas internetowej transmisji na żywo, z kolei aż 75% respondentów nigdy nie kupowało w ten sposób.
Dlaczego Polacy zwracają produkty zamówione online? Czy można temu zapobiec?

Dlaczego Polacy zwracają produkty zamówione online? Czy można temu zapobiec?

2023.12.15
Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” możemy się dowiedzieć, że niemal 60% Polaków zdarzyło się zwrócić produkt zamówiony online przynajmniej raz, a ¾ z tej grupy oddało taki towar w ciągu ostatniego roku. Jako przyczyny ankietowani najczęściej wskazują na niewłaściwy rozmiar albo wymiary produktu (64%).
Czy Polacy chętnie korzystają z portali subskrypcyjnych? Nowe badanie Santander Consumer Bank

Czy Polacy chętnie korzystają z portali subskrypcyjnych? Nowe badanie Santander Consumer Bank

2023.12.08
Zgodnie z wynikami najnowszego badania Santander Consumer Bank „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” już ponad 60% polskich e-konsumentów korzysta z wirtualnych usług subskrypcyjnych, takich ja Netflix. Jest wśród nich najwięcej osób w wieku od 18 do 29 lat. Ankietowani zostali również zapytani, czy korzystaliby z mediów społecznościowych w modelu...
Czy dla Polaków ważna jest ekologia i personalizacja? Co wiedzą o metaverse? Nowe badanie Santander Consumer Banku

Czy dla Polaków ważna jest ekologia i personalizacja? Co wiedzą o metaverse? Nowe badanie Santander Consumer Banku

2023.11.30
Zgodnie z wynikami raportu Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” o możliwości robienia zakupów w metaverse słyszał już co trzeci polski e-konsument (31%). W zeszłym roku odsetek ten wynosił 18%. Wśród osób, które wiedzą o tym zjawisku, najwięcej jest mężczyzn (42% w porównaniu do 22% kobiet) i...
Dlaczego Polacy korzystają z aplikacji mobilnych e-sklepów? Nowe badanie Santandera

Dlaczego Polacy korzystają z aplikacji mobilnych e-sklepów? Nowe badanie Santandera

2023.11.22
Z badania „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” Santander Consumer Banku wynika, że 21% polskich e-konsumentów używa aplikacji mobilnych sklepów internetowych kilka razy w tygodniu. Najczęściej robią to w celu sprawdzenia dostępności konkretnego produktu. Raport pokazuje także, jakie są największe udogodnienia dotyczące korzystania z takich aplikacji.