PayPo
„PayPo? Spoko”. Ruszyła największa kampania polskiego fintechu
2024.05.10
Największa kampania wizerunkowa PayPo już wystartowała – towarzyszy jej hasło reklamowe „PayPo? Spoko”. Jest to pierwsza tak duża akcja marketingowa fintechu, która będzie emitowana online i w przestrzeni publicznej kilku dużych polskich miast.
Meet Commerce Poland już w poniedziałek
2024.04.12
W najbliższy poniedziałek, 15 kwietnia, odbędzie się ważne wydarzenie w świecie handlu online – Meet Commerce Poland. Konferencja będzie miała miejsce w Airport Hotel Okęcie w Warszawie, a jej organizatorami są Snowdog i MAGO SA.
PayPo stawia na sport i wspiera Polską Siatkówkę
2024.03.15
PayPo, lider płatności odroczonych w Polsce, został oficjalnym sponsorem Polskiej Siatkówki. Fintech wesprze jej rozwój i będzie widoczny oraz obecny na największych wydarzeniach tego sezonu siatkarskiego w Polsce, w tym na finałach Siatkarskiej Ligi Narodów, które odbędą się w Łodzi pod koniec czerwca.
PayPo zwiększa limit płatności odroczonych, ale tylko dla wybranych
2024.03.07
PayPo, operator płatności odroczonych, podwyższył limit zakupowy dla swoich klientów. Oznacza to, że maksymalna kwota zwiększyła się z 3 tys. do 5 tys. Z większego limitu będą mogły korzystać osoby, które regularnie kupują za pośrednictwem tego rozwiązania i terminowo spłacają swoje zobowiązania.
Współpraca PayPo i Kuboty. Nowa forma płatności w e-sklepie znanej marki
2024.02.23
Znana polska marka Kubota rozpoczęła współpracę z operatorem płatności odroczonych – PayPo. Jest to duży krok w stronę klientów, ponieważ z raportu opublikowanego przez fintech wynika, że aż 69% osób korzystających z BNPL wskazuje, że zdarzyło im się porzucić koszyk zakupowy, kiedy nie mogło skorzystać z tej metody płatności.
BNPL w Polsce. Płatności odroczone w 2023 roku – raport PayPo
2023.11.09
Zgodnie z raportem „Płatności odroczone w Polsce 2023” przygotowanym przez PayPo aż 69% klientów BNPL rezygnuje z zakupów w e-sklepie, który nie oferuje płatności odroczonych. Badanie pokazuje, jak dużą popularnością w Polsce cieszy się usługa BNPL.
Współpraca Tpay i PayPo – BNPL dla nowych klientów
2023.10.09
Znany operator płatności Tpay nawiązał partnerstwo z PayPo – fintechem specjalizującym się w płatnościach odroczonych. Współpracujące z nim sklepy internetowe będą mogły korzystać z rozszerzonej oferty usługi BNPL.
Kampania PayPo i Decathlonu zakończona sukcesem
2023.09.29
PayPo i Decathlon stworzyły wspólną kampanię marketingową, która trwała dwa tygodnie. W tym czasie osoby nigdy wcześniej nie korzystające z usług PayPo mogły otrzymać specjalny kod promocyjny na zamówienie w Decathlonie opłacone tą metodą.
Płatności odroczone PayPo w Calzedonia Group
2023.08.23
PayPo jest już dostępne w sklepach internetowych Calzedonia Group – klienci Calzedonii, Intimissimi, Tezenis i Falconeri mogą już płacić metodą BNPL. Jest to kolejna duża współpraca ogłoszona przez polski fintech.
Dlaczego Polacy oddają produkty zamówione online?
2023.08.01
Z badania przeprowadzonego przez PayPo wynika, że większość Polaków (aż 94%) wie, że może zwrócić zakupiony przez Internet produkt w ciągu 14 dni. Dlaczego konsumenci najczęściej odstępują od umowy?
PayPoki – nowi bohaterowie spotów reklamowych PayPo
2022.11.17
Firma PayPo przygotowała kampanię reklamową, której głównymi bohaterami są tzw. PayPoki, czyli brand heroes. To właśnie oni stali się motywem przewodnim w komunikacji marki. Pomysł ten został wprowadzony właśnie teraz ze względu na nadchodzące Black Friday i Cyber Monday.
Aplikacja mobilna PayPo dostępna dla wszystkich użytkowników
2022.10.06
Klienci PayPo mogą już korzystać z aplikacji mobilnej! Fintech udostępnił użytkownikom takie opcje, jak potwierdzanie transakcji, sprawdzanie dostępnego limitu zakupowego, robienie zakupów w sklepach stacjonarnych czy spłacanie rat. Aplikację można pobrać w Google Play, App Store i Huawei AppGallery. Od jej komercyjnego startu minął miesiąc, a została pobrana już ponad...
PayPo z płatnościami odroczonymi w Rumunii
2022.09.28
PayPo wchodzi na rumuński rynek, udostępniając tamtejszym klientom usługę BNPL. Jest to pierwszy krok w stronę ekspansji międzynarodowej. E-commerce w Rumunii bardzo szybko się rozwija, a polski fintech zamierza to wykorzystać.
Współpraca PayPo z ING. Płatności odroczone dostępne dla klientów imoje
2022.08.02
PayPo podejmuje współpracę z ING Bankiem Śląskim. Jego nowym partnerem zostaje bramka płatnicza imoje. Wszystkie sklepy internetowe, które korzystają z płatności online oferowanych przez ING, mogą teraz udostępnić swoim klientom usługi PayPo. Oznacza to opcję odroczenia płatności o 30 dni.
Medializer przedłuża współpracę z ING. Twisto i PayPo dostępni dla klientów platformy
2022.06.21
Bezpieczne płatności cenią klienci i sprzedawcy. Ważne, by były dostępne w sklepie. Medializer przedłuża współpracę z ING. Klienci platformy nadal będą mieli dostęp do bramki imoje, a także do systemów BN:PL – Twisto oraz PayPo.
Sprawdź, z jakimi systemami BN:PL możesz zintegrować swój sklep internetowy
2022.05.18
Skrót BNPL pochodzi od wyrażenia Buy Now, Pay Later, które oznacza metodę płatności odroczonych stosowaną w e-commerce. W ostatnim czasie staje się coraz bardziej popularna, ponieważ pozwala klientom na uregulowanie należności po – najczęściej – 30 dniach. Jednocześnie konsument nie ponosi żadnych dodatkowych opłat, jeżeli dokona płatności w wyznaczonym czasie....
PayU zaczyna współpracę z PayPo
2021.12.08
PayU, znany operator płatności internetowych, zaoferuje swoim klientom możliwość płatności odroczonych. Wszystko dzięki współpracy z fintechem PayPo. Wszyscy zainteresowani mogą szukać tej opcji w bramce pod nazwą „Płacę później”.
Przyszłość płatności odroczonych w Polsce
2021.08.30
Szwedzki gigant, Klarna, od kilku dni jest już częścią polskiej gospodarki. To firma związana z rynkiem płatności odroczonych, BNPL (ang. buy now, pay later), który zyskał – i wciąż zyskuje – ogromną popularność na całym świecie. Świadczy o tym m.in. akwizycja Afterpay przez Square, warta prawie 30 mld dolarów. Co...