Dzisiaj mamy: Wtorek, 6 Czerwiec 2023

Współpraca PayPo z ING. Płatności odroczone dostępne dla klientów imoje

2022.08.02

PayPo podejmuje współpracę z ING Bankiem Śląskim. Jego nowym partnerem zostaje bramka płatnicza imoje. Wszystkie sklepy internetowe, które korzystają z płatności online oferowanych przez ING, mogą teraz udostępnić swoim klientom usługi PayPo. Oznacza to opcję odroczenia płatności o 30 dni.

Klucz do sukcesu

Systemy BNPL cieszą się coraz większą popularnością wśród e-konsumentów. Dzięki nim mogą od razu kupić potrzebny produkt i pokryć koszty dopiero po jakimś czasie. PayPo podkreśla, że integracja z imoje to szansa na pozyskanie nowych klientów i jeszcze większy sukces na rynku e-commerce. Według przewidywań do końca roku z usług PayPo skorzysta 1 mln osób, a liczba zrealizowanych w 2022 roku transakcji sięgnie 8 mln.

Kolejne płatności odroczone

Warto również wspomnieć, że ING jest jedną z instytucji, które pracują nad wprowadzeniem płatności odroczonych przy wykorzystaniu Blika. Plany są coraz bliższe zrealizowania, jako że niedawno UOKiK wyraził zgodę na wdrożenie BNPL przez Polski Standard Płatności (operatora Blika). Usługa ta ma umożliwiać przesunięcie płatności nawet o 60 dni.

Źródło zdjęcia: https://www.linkedin.com/company/imoje/

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...