Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Współpraca PayPo z ING. Płatności odroczone dostępne dla klientów imoje

2022.08.02

PayPo podejmuje współpracę z ING Bankiem Śląskim. Jego nowym partnerem zostaje bramka płatnicza imoje. Wszystkie sklepy internetowe, które korzystają z płatności online oferowanych przez ING, mogą teraz udostępnić swoim klientom usługi PayPo. Oznacza to opcję odroczenia płatności o 30 dni.

Klucz do sukcesu

Systemy BNPL cieszą się coraz większą popularnością wśród e-konsumentów. Dzięki nim mogą od razu kupić potrzebny produkt i pokryć koszty dopiero po jakimś czasie. PayPo podkreśla, że integracja z imoje to szansa na pozyskanie nowych klientów i jeszcze większy sukces na rynku e-commerce. Według przewidywań do końca roku z usług PayPo skorzysta 1 mln osób, a liczba zrealizowanych w 2022 roku transakcji sięgnie 8 mln.

Kolejne płatności odroczone

Warto również wspomnieć, że ING jest jedną z instytucji, które pracują nad wprowadzeniem płatności odroczonych przy wykorzystaniu Blika. Plany są coraz bliższe zrealizowania, jako że niedawno UOKiK wyraził zgodę na wdrożenie BNPL przez Polski Standard Płatności (operatora Blika). Usługa ta ma umożliwiać przesunięcie płatności nawet o 60 dni.

Źródło zdjęcia: https://www.linkedin.com/company/imoje/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...