Dzisiaj mamy: Sobota, 2 Grudzień 2023

Współpraca PayPo z ING. Płatności odroczone dostępne dla klientów imoje

2022.08.02

PayPo podejmuje współpracę z ING Bankiem Śląskim. Jego nowym partnerem zostaje bramka płatnicza imoje. Wszystkie sklepy internetowe, które korzystają z płatności online oferowanych przez ING, mogą teraz udostępnić swoim klientom usługi PayPo. Oznacza to opcję odroczenia płatności o 30 dni.

Klucz do sukcesu

Systemy BNPL cieszą się coraz większą popularnością wśród e-konsumentów. Dzięki nim mogą od razu kupić potrzebny produkt i pokryć koszty dopiero po jakimś czasie. PayPo podkreśla, że integracja z imoje to szansa na pozyskanie nowych klientów i jeszcze większy sukces na rynku e-commerce. Według przewidywań do końca roku z usług PayPo skorzysta 1 mln osób, a liczba zrealizowanych w 2022 roku transakcji sięgnie 8 mln.

Kolejne płatności odroczone

Warto również wspomnieć, że ING jest jedną z instytucji, które pracują nad wprowadzeniem płatności odroczonych przy wykorzystaniu Blika. Plany są coraz bliższe zrealizowania, jako że niedawno UOKiK wyraził zgodę na wdrożenie BNPL przez Polski Standard Płatności (operatora Blika). Usługa ta ma umożliwiać przesunięcie płatności nawet o 60 dni.

Źródło zdjęcia: https://www.linkedin.com/company/imoje/

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...