Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

PayPo z płatnościami odroczonymi w Rumunii

2022.09.28

PayPo wchodzi na rumuński rynek, udostępniając tamtejszym klientom usługę BNPL. Jest to pierwszy krok w stronę ekspansji międzynarodowej. E-commerce w Rumunii bardzo szybko się rozwija, a polski fintech zamierza to wykorzystać.

Na początek Rumunia

Jednym z pierwszych partnerów w tym kraju stała się znana platforma fashion, MODIVO. PayPo od jakiegoś czasu prowadziło testy płatności odroczonych w Rumunii, a oprócz tego jakiś czas temu płatności odroczone zostały zaoferowane klientom paru sklepów internetowych. Temu rozwiązaniu sprzyja fakt, że rumuński rynek jest podobny do polskiego, szczególnie pod względem nawyków konsumenckich.

Plany na przyszłość

Firma planuje dalszy rozwój za granicą, przede wszystkim na terenie Europy. W ten sposób realizuje wcześniej zaplanowaną strategię, której celem jest wzmocnienie pozycji lidera w regionie CEE. PayPo zamierza przeznaczyć na to 50 mln euro w ciągu najbliższych kilku lat. Fintech działa w Polsce od 2016 roku.

Źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/paypopl

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...