Kampania PayPo i Decathlonu zakończona sukcesem
PayPo i Decathlon stworzyły wspólną kampanię marketingową, która trwała dwa tygodnie. W tym czasie osoby nigdy wcześniej nie korzystające z usług PayPo mogły otrzymać specjalny kod promocyjny na zamówienie w Decathlonie opłacone tą metodą.
Dokładne dane PayPo
Wspólna kampania reklamowa odniosła sukces – zainteresowało się nią wielu klientów. Wykorzystane zostały wszystkie przewidziane kody promocyjne, a grupa zakupowa PayPo zwiększyła się o blisko 1500 nowych użytkowników. Średnia wartość złożonych w tym okresie zamówień wyniosła 250 zł.
Wyższe wyniki w sklepie Decathlon
Podczas akcji marketingowej udział PayPo we wszystkich transakcjach w sklepie Decathlon wzrósł o 20%, a obrót o 13%. Decathlon odnotował wyższe wyniki już po zakończeniu kampanii (porównując z okresem bezpośrednio przed wspólnymi działaniami).