Dzisiaj mamy: Piątek, 18 Październik 2024

„PayPo? Spoko”. Ruszyła największa kampania polskiego fintechu

2024.05.10

Największa kampania wizerunkowa PayPo już wystartowała – towarzyszy jej hasło reklamowe „PayPo? Spoko”. Jest to pierwsza tak duża akcja marketingowa fintechu, która będzie emitowana online i w przestrzeni publicznej kilku dużych polskich miast.

BNPL – smart rozwiązanie

Najważniejszym celem kampanii PayPo jest przedstawienie płatności odroczonych jako nowoczesnego, smart rozwiązania, dzięki któremu zakupy stają się wygodne i pewne. Akcja promocyjna bazuje na promowanym przez PayPo smart shoppingu – dzięki niemu kupujący może najpierw sprawdzić produkt, zastanowić się, czy chce go zatrzymać, a dopiero później za niego zapłacić. Może również skorzystać z aktualnych promocji i kupić coś w atrakcyjnej cenie, a także zrobić sobie drobną przyjemność bez nadwyrężania portfela.

Gdzie zobaczymy spoty?

Spoty reklamowego „PayPo? Spoko” emitowane są od początku maja na popularnych platformach społecznościowych i VOD, a także w formie audio na Spotify. Dodatkowo kreacje z hasłem przewodnim kampanii obecne są na różnych formatach reklamowych w przestrzeni publicznej – mamy na myśli np. siatki reklamowe, rowery miejskie, tramwaje. Zaplanowane działania pozwolą firmie dotrzeć do 70% grupy docelowej.

Polecamy