Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Aplikacja mobilna PayPo dostępna dla wszystkich użytkowników

2022.10.06

Klienci PayPo mogą już korzystać z aplikacji mobilnej! Fintech udostępnił użytkownikom takie opcje, jak potwierdzanie transakcji, sprawdzanie dostępnego limitu zakupowego, robienie zakupów w sklepach stacjonarnych czy spłacanie rat. Aplikację można pobrać w Google Play, App Store i Huawei AppGallery. Od jej komercyjnego startu minął miesiąc, a została pobrana już ponad 100 tys. razy.

Zalety aplikacji

PayPo słynie głównie z płatności odroczonych. Z usług fintechu regularnie korzysta niemal milion użytkowników, dlatego firma zdecydowała się na stworzenie aplikacji mobilnej. Dzięki niej zakupy staną się jeszcze prostsze. Dla przykładu: teraz można potwierdzać transakcje bezpośrednio w aplikacji zamiast kodem SMS. Osoby korzystające z usługi BNPL szybko sprawdzą swoje terminy spłat i ekspresowo opłacą wszystkie należności.

Kilka dodatkowych informacji

Aby uruchomić aplikację PayPo, należy wpisać kod PIN lub posłużyć się zabezpieczeniami biometrycznymi, które są dostępne na danym urządzeniu (odcisk palca czy Face ID). Jeszcze w maju tego roku pierwsi użytkownicy mogli skorzystać z aplikacji mobilnej w ramach testów. We wrześniu firma udostępniła ją wszystkim. Nie minęło wiele czasu, zanim znalazła się w TOP 10 najpopularniejszych aplikacji w kategorii „zakupy”.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...