Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Aplikacja mobilna PayPo dostępna dla wszystkich użytkowników

2022.10.06

Klienci PayPo mogą już korzystać z aplikacji mobilnej! Fintech udostępnił użytkownikom takie opcje, jak potwierdzanie transakcji, sprawdzanie dostępnego limitu zakupowego, robienie zakupów w sklepach stacjonarnych czy spłacanie rat. Aplikację można pobrać w Google Play, App Store i Huawei AppGallery. Od jej komercyjnego startu minął miesiąc, a została pobrana już ponad 100 tys. razy.

Zalety aplikacji

PayPo słynie głównie z płatności odroczonych. Z usług fintechu regularnie korzysta niemal milion użytkowników, dlatego firma zdecydowała się na stworzenie aplikacji mobilnej. Dzięki niej zakupy staną się jeszcze prostsze. Dla przykładu: teraz można potwierdzać transakcje bezpośrednio w aplikacji zamiast kodem SMS. Osoby korzystające z usługi BNPL szybko sprawdzą swoje terminy spłat i ekspresowo opłacą wszystkie należności.

Kilka dodatkowych informacji

Aby uruchomić aplikację PayPo, należy wpisać kod PIN lub posłużyć się zabezpieczeniami biometrycznymi, które są dostępne na danym urządzeniu (odcisk palca czy Face ID). Jeszcze w maju tego roku pierwsi użytkownicy mogli skorzystać z aplikacji mobilnej w ramach testów. We wrześniu firma udostępniła ją wszystkim. Nie minęło wiele czasu, zanim znalazła się w TOP 10 najpopularniejszych aplikacji w kategorii „zakupy”.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...