Dzisiaj mamy: Środa, 22 Marzec 2023

Aplikacja mobilna PayPo dostępna dla wszystkich użytkowników

2022.10.06

Klienci PayPo mogą już korzystać z aplikacji mobilnej! Fintech udostępnił użytkownikom takie opcje, jak potwierdzanie transakcji, sprawdzanie dostępnego limitu zakupowego, robienie zakupów w sklepach stacjonarnych czy spłacanie rat. Aplikację można pobrać w Google Play, App Store i Huawei AppGallery. Od jej komercyjnego startu minął miesiąc, a została pobrana już ponad 100 tys. razy.

Zalety aplikacji

PayPo słynie głównie z płatności odroczonych. Z usług fintechu regularnie korzysta niemal milion użytkowników, dlatego firma zdecydowała się na stworzenie aplikacji mobilnej. Dzięki niej zakupy staną się jeszcze prostsze. Dla przykładu: teraz można potwierdzać transakcje bezpośrednio w aplikacji zamiast kodem SMS. Osoby korzystające z usługi BNPL szybko sprawdzą swoje terminy spłat i ekspresowo opłacą wszystkie należności.

Kilka dodatkowych informacji

Aby uruchomić aplikację PayPo, należy wpisać kod PIN lub posłużyć się zabezpieczeniami biometrycznymi, które są dostępne na danym urządzeniu (odcisk palca czy Face ID). Jeszcze w maju tego roku pierwsi użytkownicy mogli skorzystać z aplikacji mobilnej w ramach testów. We wrześniu firma udostępniła ją wszystkim. Nie minęło wiele czasu, zanim znalazła się w TOP 10 najpopularniejszych aplikacji w kategorii „zakupy”.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...
EcomersyBasic #66: Powiadomienia PUSH. Czy Twoi klienci ich potrzebują?

EcomersyBasic #66: Powiadomienia PUSH. Czy Twoi klienci ich potrzebują?

2023.02.24
Prowadzisz sklep internetowy i chcesz częściej przypominać o sobie klientom? Być może dobrym rozwiązaniem dla Ciebie okażą się powiadomienia. Wiadomo, że większość z nas posiada mnóstwo aplikacji mobilnych i odwiedza wiele stron w sieci, dlatego trudno jest pamiętać o każdej z nich. Powiadomienia rozwiązują ten problem – pozwalają przekazać jakąś...