Dzisiaj mamy: Wtorek, 5 Grudzień 2023

Medializer przedłuża współpracę z ING. Twisto i PayPo dostępni dla klientów platformy

2022.06.21

Bezpieczne płatności cenią klienci i sprzedawcy. Ważne, by były dostępne w sklepie. Medializer przedłuża współpracę z ING. Klienci platformy nadal będą mieli dostęp do bramki imoje, a także do systemów BN:PL – Twisto oraz PayPo.

imoje – bramka przyjazna klientom

Bramka płatności imoje pozwala na przyjmowanie płatności szybkim przelewem, kartami oraz BLIKIEM. Klient może opłacić swoje zamówienie jednym kliknięciem, z kolei sprzedawca otrzymuje pieniądze w kolejnym dniu roboczym. Opłata aktywacyjna wynosi 0 zł, a prowizja od transakcji – 1,4%. Możliwe są również płatności odroczone.

Twisto i PayPo

Twisto to usługa, która umożliwia darmowe przesunięcie płatności za zakupy o 30 lub 45 dni lub podzielenie jej na raty. Integracja sklepu internetowego z Twisto jest bardzo prosta i nie wymaga zaangażowania specjalistów. PayPo z kolei pozwala na odroczenie płatności o 30 dni. W przypadku tego systemu BN:PL również można podzielić płatność na raty.

Współpraca z agencją Medializer

Sklepy internetowe współpracujące z firmą Medializer mogą z łatwością dokonać integracji z bramką płatności imoje, a także z systemami BN:PL – Twisto i PayPo. Jest to wygodne i bezpieczne rozwiązanie, zarówno dla użytkowników komputerów, jak i urządzeń mobilnych. Agencja Medializer oferuje najnowsze narzędzia, które są popularne wśród e-konsumentów.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...