Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Medializer przedłuża współpracę z ING. Twisto i PayPo dostępni dla klientów platformy

2022.06.21

Bezpieczne płatności cenią klienci i sprzedawcy. Ważne, by były dostępne w sklepie. Medializer przedłuża współpracę z ING. Klienci platformy nadal będą mieli dostęp do bramki imoje, a także do systemów BN:PL – Twisto oraz PayPo.

imoje – bramka przyjazna klientom

Bramka płatności imoje pozwala na przyjmowanie płatności szybkim przelewem, kartami oraz BLIKIEM. Klient może opłacić swoje zamówienie jednym kliknięciem, z kolei sprzedawca otrzymuje pieniądze w kolejnym dniu roboczym. Opłata aktywacyjna wynosi 0 zł, a prowizja od transakcji – 1,4%. Możliwe są również płatności odroczone.

Twisto i PayPo

Twisto to usługa, która umożliwia darmowe przesunięcie płatności za zakupy o 30 lub 45 dni lub podzielenie jej na raty. Integracja sklepu internetowego z Twisto jest bardzo prosta i nie wymaga zaangażowania specjalistów. PayPo z kolei pozwala na odroczenie płatności o 30 dni. W przypadku tego systemu BN:PL również można podzielić płatność na raty.

Współpraca z agencją Medializer

Sklepy internetowe współpracujące z firmą Medializer mogą z łatwością dokonać integracji z bramką płatności imoje, a także z systemami BN:PL – Twisto i PayPo. Jest to wygodne i bezpieczne rozwiązanie, zarówno dla użytkowników komputerów, jak i urządzeń mobilnych. Agencja Medializer oferuje najnowsze narzędzia, które są popularne wśród e-konsumentów.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...