Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Medializer przedłuża współpracę z ING. Twisto i PayPo dostępni dla klientów platformy

2022.06.21

Bezpieczne płatności cenią klienci i sprzedawcy. Ważne, by były dostępne w sklepie. Medializer przedłuża współpracę z ING. Klienci platformy nadal będą mieli dostęp do bramki imoje, a także do systemów BN:PL – Twisto oraz PayPo.

imoje – bramka przyjazna klientom

Bramka płatności imoje pozwala na przyjmowanie płatności szybkim przelewem, kartami oraz BLIKIEM. Klient może opłacić swoje zamówienie jednym kliknięciem, z kolei sprzedawca otrzymuje pieniądze w kolejnym dniu roboczym. Opłata aktywacyjna wynosi 0 zł, a prowizja od transakcji – 1,4%. Możliwe są również płatności odroczone.

Twisto i PayPo

Twisto to usługa, która umożliwia darmowe przesunięcie płatności za zakupy o 30 lub 45 dni lub podzielenie jej na raty. Integracja sklepu internetowego z Twisto jest bardzo prosta i nie wymaga zaangażowania specjalistów. PayPo z kolei pozwala na odroczenie płatności o 30 dni. W przypadku tego systemu BN:PL również można podzielić płatność na raty.

Współpraca z agencją Medializer

Sklepy internetowe współpracujące z firmą Medializer mogą z łatwością dokonać integracji z bramką płatności imoje, a także z systemami BN:PL – Twisto i PayPo. Jest to wygodne i bezpieczne rozwiązanie, zarówno dla użytkowników komputerów, jak i urządzeń mobilnych. Agencja Medializer oferuje najnowsze narzędzia, które są popularne wśród e-konsumentów.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...