Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

PayU zaczyna współpracę z PayPo

2021.12.08

PayU, znany operator płatności internetowych, zaoferuje swoim klientom możliwość płatności odroczonych. Wszystko dzięki współpracy z fintechem PayPo. Wszyscy zainteresowani mogą szukać tej opcji w bramce pod nazwą „Płacę później”.

Płatności odroczone cieszą się coraz większą popularnością

Wspólne działania wiążą się z obopólnymi korzyściami. Prezes i założyciel PayPo, Radosław Nawrocki, deklaruje, że oferowane przez jego firmę płatności odroczone są dostępne w 25 tys. e-sklepów. Warto wspomnieć, że to połowa rodzimego rynku e-commerce. Podjęta kooperacja ma sprawić, że liczba klientów zostanie podwojona w ciągu roku. Na usługi PayPo zdecydowało się już 600 tys. osób, a liczba zrealizowanych transakcji wynosi 8 mln. Jeden klient wykonał ponad 300 transakcji.

Jak wygląda proces zakupowy na rynku BNPL?

Już od pięciu lat internauci mogą korzystać z usług fintechu. Cały proces opiera się na tym, że dany użytkownik dokonuje zakupu bez natychmiastowego płacenia. Może go więc zwrócić, nie angażując własnych środków. Jeśli zechce zatrzymać produkt, dokona płatności po 30 dniach albo nawet później, w ratach. Opcję odroczonych płatności mają klienci takich sklepów, jak eObuwie, Top Secret czy Reserved. PayU wcześniej podjęło współpracę z Twisto, a jeszcze wcześniej – z Mondeo.

źródło zdjęcia: https://poland.payu.com

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...