Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

PayU zaczyna współpracę z PayPo

2021.12.08

PayU, znany operator płatności internetowych, zaoferuje swoim klientom możliwość płatności odroczonych. Wszystko dzięki współpracy z fintechem PayPo. Wszyscy zainteresowani mogą szukać tej opcji w bramce pod nazwą „Płacę później”.

Płatności odroczone cieszą się coraz większą popularnością

Wspólne działania wiążą się z obopólnymi korzyściami. Prezes i założyciel PayPo, Radosław Nawrocki, deklaruje, że oferowane przez jego firmę płatności odroczone są dostępne w 25 tys. e-sklepów. Warto wspomnieć, że to połowa rodzimego rynku e-commerce. Podjęta kooperacja ma sprawić, że liczba klientów zostanie podwojona w ciągu roku. Na usługi PayPo zdecydowało się już 600 tys. osób, a liczba zrealizowanych transakcji wynosi 8 mln. Jeden klient wykonał ponad 300 transakcji.

Jak wygląda proces zakupowy na rynku BNPL?

Już od pięciu lat internauci mogą korzystać z usług fintechu. Cały proces opiera się na tym, że dany użytkownik dokonuje zakupu bez natychmiastowego płacenia. Może go więc zwrócić, nie angażując własnych środków. Jeśli zechce zatrzymać produkt, dokona płatności po 30 dniach albo nawet później, w ratach. Opcję odroczonych płatności mają klienci takich sklepów, jak eObuwie, Top Secret czy Reserved. PayU wcześniej podjęło współpracę z Twisto, a jeszcze wcześniej – z Mondeo.

źródło zdjęcia: https://poland.payu.com

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...