Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

PayU zaczyna współpracę z PayPo

Środa, 8 Grudzień 2021

PayU, znany operator płatności internetowych, zaoferuje swoim klientom możliwość płatności odroczonych. Wszystko dzięki współpracy z fintechem PayPo. Wszyscy zainteresowani mogą szukać tej opcji w bramce pod nazwą „Płacę później”.

Płatności odroczone cieszą się coraz większą popularnością

Wspólne działania wiążą się z obopólnymi korzyściami. Prezes i założyciel PayPo, Radosław Nawrocki, deklaruje, że oferowane przez jego firmę płatności odroczone są dostępne w 25 tys. e-sklepów. Warto wspomnieć, że to połowa rodzimego rynku e-commerce. Podjęta kooperacja ma sprawić, że liczba klientów zostanie podwojona w ciągu roku. Na usługi PayPo zdecydowało się już 600 tys. osób, a liczba zrealizowanych transakcji wynosi 8 mln. Jeden klient wykonał ponad 300 transakcji.

Jak wygląda proces zakupowy na rynku BNPL?

Już od pięciu lat internauci mogą korzystać z usług fintechu. Cały proces opiera się na tym, że dany użytkownik dokonuje zakupu bez natychmiastowego płacenia. Może go więc zwrócić, nie angażując własnych środków. Jeśli zechce zatrzymać produkt, dokona płatności po 30 dniach albo nawet później, w ratach. Opcję odroczonych płatności mają klienci takich sklepów, jak eObuwie, Top Secret czy Reserved. PayU wcześniej podjęło współpracę z Twisto, a jeszcze wcześniej – z Mondeo.

źródło zdjęcia: https://poland.payu.com

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...