Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

PayPoki – nowi bohaterowie spotów reklamowych PayPo

2022.11.17

Firma PayPo przygotowała kampanię reklamową, której głównymi bohaterami są tzw. PayPoki, czyli brand heroes. To właśnie oni stali się motywem przewodnim w komunikacji marki. Pomysł ten został wprowadzony właśnie teraz ze względu na nadchodzące Black Friday i Cyber Monday.

Opis bohaterów wyobraźni

Jak na razie w kampanii zobaczyć możemy trzy PayPoki: zielony, fioletowy i żółty. Każdy z nich odzwierciedla odmienny styl robienia zakupów, różnią się również wzrostem i kształtem. Zielony PayPok podejmuje rozważne, dokładnie przemyślane decyzje, przed dokonaniem transakcji porównuje ceny i nie daje się ponieść „szałowi kupowania”. Jego przeciwieństwem jest żółty PayPok, który uwielbia robić zakupy pod wpływem impulsu, hurtowo, bez namysłu. Z kolei fioletowy bohater doradza korzystanie z usług PayPo. Każdy z nich posługuje się płatnościami odroczonymi fintechu.

Promocja PayPo

Produkcją animacji zajęła się agencja Badi Badi, natomiast samą koncepcję stworzyła agencja Up. Spoty z PayPokami pojawiają się w sieci od września br. Udało im się zebrać 3 mln wyświetleń na YouTube. W listopadzie ukazał się specjalny materiał świąteczny, który jest emitowany również w kinach sieci Helios (przed filmem „Listy do M 5”). W tym miesiącu ruszyła także wielka loteria PayPo, czyli „PayPoGranie”.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...