Dzisiaj mamy: Wtorek, 6 Czerwiec 2023

PayPoki – nowi bohaterowie spotów reklamowych PayPo

2022.11.17

Firma PayPo przygotowała kampanię reklamową, której głównymi bohaterami są tzw. PayPoki, czyli brand heroes. To właśnie oni stali się motywem przewodnim w komunikacji marki. Pomysł ten został wprowadzony właśnie teraz ze względu na nadchodzące Black Friday i Cyber Monday.

Opis bohaterów wyobraźni

Jak na razie w kampanii zobaczyć możemy trzy PayPoki: zielony, fioletowy i żółty. Każdy z nich odzwierciedla odmienny styl robienia zakupów, różnią się również wzrostem i kształtem. Zielony PayPok podejmuje rozważne, dokładnie przemyślane decyzje, przed dokonaniem transakcji porównuje ceny i nie daje się ponieść „szałowi kupowania”. Jego przeciwieństwem jest żółty PayPok, który uwielbia robić zakupy pod wpływem impulsu, hurtowo, bez namysłu. Z kolei fioletowy bohater doradza korzystanie z usług PayPo. Każdy z nich posługuje się płatnościami odroczonymi fintechu.

Promocja PayPo

Produkcją animacji zajęła się agencja Badi Badi, natomiast samą koncepcję stworzyła agencja Up. Spoty z PayPokami pojawiają się w sieci od września br. Udało im się zebrać 3 mln wyświetleń na YouTube. W listopadzie ukazał się specjalny materiał świąteczny, który jest emitowany również w kinach sieci Helios (przed filmem „Listy do M 5”). W tym miesiącu ruszyła także wielka loteria PayPo, czyli „PayPoGranie”.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...