Dzisiaj mamy: Sobota, 2 Grudzień 2023

PayPoki – nowi bohaterowie spotów reklamowych PayPo

2022.11.17

Firma PayPo przygotowała kampanię reklamową, której głównymi bohaterami są tzw. PayPoki, czyli brand heroes. To właśnie oni stali się motywem przewodnim w komunikacji marki. Pomysł ten został wprowadzony właśnie teraz ze względu na nadchodzące Black Friday i Cyber Monday.

Opis bohaterów wyobraźni

Jak na razie w kampanii zobaczyć możemy trzy PayPoki: zielony, fioletowy i żółty. Każdy z nich odzwierciedla odmienny styl robienia zakupów, różnią się również wzrostem i kształtem. Zielony PayPok podejmuje rozważne, dokładnie przemyślane decyzje, przed dokonaniem transakcji porównuje ceny i nie daje się ponieść „szałowi kupowania”. Jego przeciwieństwem jest żółty PayPok, który uwielbia robić zakupy pod wpływem impulsu, hurtowo, bez namysłu. Z kolei fioletowy bohater doradza korzystanie z usług PayPo. Każdy z nich posługuje się płatnościami odroczonymi fintechu.

Promocja PayPo

Produkcją animacji zajęła się agencja Badi Badi, natomiast samą koncepcję stworzyła agencja Up. Spoty z PayPokami pojawiają się w sieci od września br. Udało im się zebrać 3 mln wyświetleń na YouTube. W listopadzie ukazał się specjalny materiał świąteczny, który jest emitowany również w kinach sieci Helios (przed filmem „Listy do M 5”). W tym miesiącu ruszyła także wielka loteria PayPo, czyli „PayPoGranie”.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...