Dzisiaj mamy: Piątek, 19 Kwiecień 2024

PayPoki – nowi bohaterowie spotów reklamowych PayPo

2022.11.17

Firma PayPo przygotowała kampanię reklamową, której głównymi bohaterami są tzw. PayPoki, czyli brand heroes. To właśnie oni stali się motywem przewodnim w komunikacji marki. Pomysł ten został wprowadzony właśnie teraz ze względu na nadchodzące Black Friday i Cyber Monday.

Opis bohaterów wyobraźni

Jak na razie w kampanii zobaczyć możemy trzy PayPoki: zielony, fioletowy i żółty. Każdy z nich odzwierciedla odmienny styl robienia zakupów, różnią się również wzrostem i kształtem. Zielony PayPok podejmuje rozważne, dokładnie przemyślane decyzje, przed dokonaniem transakcji porównuje ceny i nie daje się ponieść „szałowi kupowania”. Jego przeciwieństwem jest żółty PayPok, który uwielbia robić zakupy pod wpływem impulsu, hurtowo, bez namysłu. Z kolei fioletowy bohater doradza korzystanie z usług PayPo. Każdy z nich posługuje się płatnościami odroczonymi fintechu.

Promocja PayPo

Produkcją animacji zajęła się agencja Badi Badi, natomiast samą koncepcję stworzyła agencja Up. Spoty z PayPokami pojawiają się w sieci od września br. Udało im się zebrać 3 mln wyświetleń na YouTube. W listopadzie ukazał się specjalny materiał świąteczny, który jest emitowany również w kinach sieci Helios (przed filmem „Listy do M 5”). W tym miesiącu ruszyła także wielka loteria PayPo, czyli „PayPoGranie”.

Polecamy