Dzisiaj mamy: Piątek, 26 Kwiecień 2024

#PrasówkaEcomersy: tydzień 6.11 - 10.12

2021.12.13

W zeszłym tygodniu pisaliśmy o nowej kampanii marki Tatuum, a oprócz tego informowaliśmy, że sprzedawcy na Allegro w przyszłym roku będą musieli więcej płacić. Stworzyliśmy artykuł na temat niedociągnięć w e-sklepach i najczęściej popełnianych błędach. U nas znajdziesz najświeższe informacje na temat niedzielnych dostaw Poczty Polskiej, nowym pomyśle Facebooka na profesjonalne profile, a także o inwestycjach Klarny. Dowiesz się również, jaką formę płatności preferowali Polacy podczas Black Friday, poznasz ich zakupowe wybory oraz poziom popularności sklepów online. Przeczytasz też o współpracy PayU z PayPo i przekonasz się, jak przygotować e-sklep na okres świąteczny. Sprawdź, jak bardzo wzrośnie sprzedaż alkoholu online i czy Amazonowi grozi kara finansowa ze strony Włoch. W Ecomersach basic natomiast czekają na Ciebie informacje dotyczące inwestycji w reklamę.

Miś Uszatek w jesienno-zimowej kampanii marki Tatuum

Marka Tatuum prezentuje kolejną odsłonę kampanii relaunchowej TADAAM, tym razem z Misiem Uszatkiem w roli głównej. Jej celem jest dotarcie do nowych klientów i zwrócenie ich uwagi wysoką jakością produktów.

https://ecomersy.pl/postac-misia-uszatka-w-jesienno-zimowej-kampanii-marki-tatuum

Sprzedawcy na Allegro w 2022 roku zapłacą więcej

Już 1 lutego 2022 zmieni się cennik dla sprzedających na Allegro. Kwota nie będzie stała, tylko zależna od wartości złożonego zamówienia. Nowe zasady nie dotyczą metod dostawy Allegro One Box i Allegro One Punkt.

https://ecomersy.pl/mis-uszatek-w-jesienno-zimowej-kampanii-marki-tatuum

Uwaga, błąd! Plaga niedociągnięć w e-sklepach

800 największych sklepów e-commerce w Europie zostało poddanych analizie przez firmy Stripe i Edgar, Dunn & Company. Badanie dotyczyło biznesów z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Hiszpanii, Francji, Szwecji, Włoch oraz Niderlandów. Zgodnie z raportem „The State of European Checkouts 2021” aż 94% z nich zawiera liczne błędy.

https://ecomersy.pl/uwaga-blad-plaga-niedociagniec-w-e-sklepach

W grudniu przesyłki od Poczty Polskiej zostaną dostarczone w niedziele

Poczta Polska zapowiada, że w grudniu będzie dostarczać paczki w soboty, a nawet w niedziele. Nie wszędzie – tylko w wybranych miastach. Państwowa spółka dostosowuje się do przedświątecznego szału zakupowego.

https://ecomersy.pl/w-grudniu-przesylki-od-poczty-polskiej-zostana-dostarczone-w-niedziele

BLIK najpopularniejszą metodą płatności podczas Black Friday

Z analizy operatora płatności online wynika, że aż 77% transakcji internetowych podczas Black Friday wykonano BLIKIEM. Oznacza to wzrost o 28% w porównaniu z zeszłym rokiem. Szybkie płatności cieszą się coraz większą popularnością.

https://ecomersy.pl/blik-najpopularniejsza-metoda-platnosci-podczas-black-friday

PayU zaczyna współpracę z PayPo

PayU, znany operator płatności internetowych, zaoferuje swoim klientom możliwość płatności odroczonych. Wszystko dzięki współpracy z fintechem PayPo. Wszyscy zainteresowani mogą szukać tej opcji w bramce pod nazwą „Płacę później”.

https://ecomersy.pl/payu-zaczyna-wspolprace-z-paypo

Jakość czy cena? Znamy wyniki badań preferencji zakupowych Polaków

Nowa odsłona polskiej edycji badania EY Future Consumer Index pokazuje, że w czasie pandemii Polacy zaczęli zwracać większą uwagę na to, co kupują. 37% ankietowanych bardziej niż dotychczas interesuje się produktami związanymi ze zrównoważonym rozwojem. Dużą przeszkodą jest jednak cena – 90% respondentów woli postawić na tańsze towary.

https://ecomersy.pl/jakosc-czy-cena-znamy-wyniki-badan-preferencji-zakupowych-polakow

80% Polaków robi zakupy przez Internet

Rynek e-commerce w naszym kraju cały czas rośnie – i to niezwykle dynamicznie. Z badania „Polacy na e-zakupach 2021” (przeprowadzonego na 1002 dorosłych osobach) wynika, że w ostatnim roku czterech na pięciu Polaków zdecydowało się na zakupy online. W ich koszykach znalazły się przede wszystkim ubrania, obuwie i elektronika.

https://ecomersy.pl/80-polakow-robi-zakupy-przez-internet

Sprzedaż alkoholu online zwiększy się o ponad 60%

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez The International Wines and Spirits Record internetowa sprzedaż alkoholu wzrośnie o dwie trzecie do 2025 roku. Aż 16 światowych rynków ma osiągnąć wartość ponad 42 mld dolarów.

https://ecomersy.pl/sprzedaz-alkoholu-online-zwiekszy-sie-o-ponad-60

Facebook wprowadza tryb profesjonalny dla profili

Facebook zamierza wprowadzić tryb profesjonalny dla swoich profili. Jest to działanie, które ma pomóc twórcom internetowym w monetyzacji publikowanych treści. Pozwoli także sprawdzić, jaki content przyciąga najwięcej uwagi. Nowa opcja pojawi się w Polsce w przyszłym roku.

https://ecomersy.pl/facebook-wprowadza-tryb-profesjonalny-dla-profili

Przygotuj sklep na święta Bożego Narodzenia!

Grudzień to niezwykle intensywny czas dla branży e-commerce. Warto zastanowić się, jak przygotować swój e-sklep na święta Bożego Narodzenia i odpowiednio wykorzystać ten okres, aby zwiększyć swoje zyski. Nie wiesz, jak to zrobić? Podpowiadamy!

https://ecomersy.pl/przygotuj-sklep-na-swieta-bozego-narodzenia

Włochy nakładają ogromne kary finansowe na Amazona Ponad połowa budżetu zostanie wydana online

Włoski Urząd Antymonopolowy wyznaczył firmie Amazon karę rzędu 1,2 mld euro. Wysokość kwoty tłumaczona jest nadużywaniem władzy i dominującej pozycji przez giganta. Firma nie zgadza się z decyzją i zamierza się od niej odwołać.

https://ecomersy.pl/wlochy-nakladaja-ogromne-kary-finansowe-na-amazona

Klarna inwestuje w rozszerzenie do przeglądarek internetowych

Znany fintech Klarna wprowadza nową opcję – rozszerzenie do przeglądarek internetowych, które ma umożliwić korzystanie z płatności odroczonych. Dzięki temu narzędziu będzie można zapłacić później nawet w e-sklepach niebędących partnerami szwedzkiej firmy.

https://ecomersy.pl/klarna-inwestuje-w-rozszerzenie-do-przegladarek-internetowych

Ecomersy Basic #7: Czy sprzedaż w Internecie wymaga inwestycji w reklamę?

Chcesz założyć własny sklep internetowy i zastanawiasz się, ile pieniędzy musisz na to przeznaczyć? Skuteczna reklama jest jednym z najważniejszych czynników, które napędzają sprzedaż i pomagają zwiększyć widoczność w sieci. Dlatego odpowiedź powinna brzmieć: zdecydowanie warto inwestować w reklamę internetową.

https://ecomersy.pl/czy-sprzedaz-w-internecie-wymaga-inwestycji-w-reklame

Polecamy