Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Miś Uszatek w jesienno-zimowej kampanii marki Tatuum

2021.12.06

Marka Tatuum prezentuje kolejną odsłonę kampanii relaunchowej TADAAM, tym razem z Misiem Uszatkiem w roli głównej. Jej celem jest dotarcie do nowych klientów i zwrócenie ich uwagi wysoką jakością produktów.

Ukłon w stronę Polaków

Bohater znanej bajki, którego pokochało większość Polaków, występuje w limitowanej kolekcji Tatuum. Miś Uszatek służy za symbol lokalności i podkreśla polskie korzenie marki pochodzącej z Łodzi. Linia debiutowała 1 grudnia b.r., zarówno w sklepach online, jak i stacjonarnych. Klienci mogą wybierać spośród modeli damskich, męskich i dziecięcych („mini me”).

Kto odpowiada za kampanię?

Kampania obejmuje trzy filmy oraz sesję zdjęciową. Prowadzona jest w sklepach i mediach społecznościowych. Za jej koncepcję kreatywną odpowiedzialny jest zespół CREATIVE SEC Newgate CEE, z Joanną Poniatowską na czele. Dyrektorką Kreatywną została Agata Rychlik, natomiast reżyserem spotów – Hasenien Dousery. Za sesję zdjęciową odpowiada Dorota Szulc, z kolei za produkcję – agencja NEW ORDER WARSAW.

Żróło zdjęcia: tatuum.com

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...