Miś Uszatek w jesienno-zimowej kampanii marki Tatuum
Marka Tatuum prezentuje kolejną odsłonę kampanii relaunchowej TADAAM, tym razem z Misiem Uszatkiem w roli głównej. Jej celem jest dotarcie do nowych klientów i zwrócenie ich uwagi wysoką jakością produktów.
Ukłon w stronę Polaków
Bohater znanej bajki, którego pokochało większość Polaków, występuje w limitowanej kolekcji Tatuum. Miś Uszatek służy za symbol lokalności i podkreśla polskie korzenie marki pochodzącej z Łodzi. Linia debiutowała 1 grudnia b.r., zarówno w sklepach online, jak i stacjonarnych. Klienci mogą wybierać spośród modeli damskich, męskich i dziecięcych („mini me”).
Kto odpowiada za kampanię?
Kampania obejmuje trzy filmy oraz sesję zdjęciową. Prowadzona jest w sklepach i mediach społecznościowych. Za jej koncepcję kreatywną odpowiedzialny jest zespół CREATIVE SEC Newgate CEE, z Joanną Poniatowską na czele. Dyrektorką Kreatywną została Agata Rychlik, natomiast reżyserem spotów – Hasenien Dousery. Za sesję zdjęciową odpowiada Dorota Szulc, z kolei za produkcję – agencja NEW ORDER WARSAW.
Żróło zdjęcia: tatuum.com