Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Miś Uszatek w jesienno-zimowej kampanii marki Tatuum

Poniedziałek, 6 Grudzień 2021

Marka Tatuum prezentuje kolejną odsłonę kampanii relaunchowej TADAAM, tym razem z Misiem Uszatkiem w roli głównej. Jej celem jest dotarcie do nowych klientów i zwrócenie ich uwagi wysoką jakością produktów.

Ukłon w stronę Polaków

Bohater znanej bajki, którego pokochało większość Polaków, występuje w limitowanej kolekcji Tatuum. Miś Uszatek służy za symbol lokalności i podkreśla polskie korzenie marki pochodzącej z Łodzi. Linia debiutowała 1 grudnia b.r., zarówno w sklepach online, jak i stacjonarnych. Klienci mogą wybierać spośród modeli damskich, męskich i dziecięcych („mini me”).

Kto odpowiada za kampanię?

Kampania obejmuje trzy filmy oraz sesję zdjęciową. Prowadzona jest w sklepach i mediach społecznościowych. Za jej koncepcję kreatywną odpowiedzialny jest zespół CREATIVE SEC Newgate CEE, z Joanną Poniatowską na czele. Dyrektorką Kreatywną została Agata Rychlik, natomiast reżyserem spotów – Hasenien Dousery. Za sesję zdjęciową odpowiada Dorota Szulc, z kolei za produkcję – agencja NEW ORDER WARSAW.

Żróło zdjęcia: tatuum.com

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...