Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Klarna inwestuje w rozszerzenie do przeglądarek internetowych

Piątek, 10 Grudzień 2021

Znany fintech Klarna wprowadza nową opcję – rozszerzenie do przeglądarek internetowych, które ma umożliwić korzystanie z płatności odroczonych. Dzięki temu narzędziu będzie można zapłacić później nawet w e-sklepach niebędących partnerami szwedzkiej firmy.

Płatności odroczone we wszystkich sklepach internetowych

Innowacyjne rozwiązanie okaże się niezwykle funkcjonalne i wygodne, ponieważ pozwoli na odraczanie płatności we wszystkich sklepach online. Zostało wcześniej przetestowane na grupie 100 tys. osób. Przed kilkoma tygodniami fintech przedstawił swoją aplikację mobilną, która generuje jednorazową kartę wirtualną. Z rozszerzeniem mogą się już zapoznać użytkownicy Google Chrome i Edge, a niedługo też Safari oraz Firefox.

Nie tylko BNPL

Opisywania opcja to coś więcej niż płatności odroczone. Jedną z możliwości, które daje, jest automatyczne dodawanie kuponów rabatowych czy otrzymywanie powiadomień, gdy cena danego produktu się zmniejszy. Klarna postanowiła wykorzystać potencjał startupu Piggy, niedawno przejętej firmy specjalizującej się w tym obszarze. Na razie rozszerzenie dostępne jest w USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech. Nie wiadomo, kiedy trafi do Polski.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...