Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Klarna inwestuje w rozszerzenie do przeglądarek internetowych

2021.12.10

Znany fintech Klarna wprowadza nową opcję – rozszerzenie do przeglądarek internetowych, które ma umożliwić korzystanie z płatności odroczonych. Dzięki temu narzędziu będzie można zapłacić później nawet w e-sklepach niebędących partnerami szwedzkiej firmy.

Płatności odroczone we wszystkich sklepach internetowych

Innowacyjne rozwiązanie okaże się niezwykle funkcjonalne i wygodne, ponieważ pozwoli na odraczanie płatności we wszystkich sklepach online. Zostało wcześniej przetestowane na grupie 100 tys. osób. Przed kilkoma tygodniami fintech przedstawił swoją aplikację mobilną, która generuje jednorazową kartę wirtualną. Z rozszerzeniem mogą się już zapoznać użytkownicy Google Chrome i Edge, a niedługo też Safari oraz Firefox.

Nie tylko BNPL

Opisywania opcja to coś więcej niż płatności odroczone. Jedną z możliwości, które daje, jest automatyczne dodawanie kuponów rabatowych czy otrzymywanie powiadomień, gdy cena danego produktu się zmniejszy. Klarna postanowiła wykorzystać potencjał startupu Piggy, niedawno przejętej firmy specjalizującej się w tym obszarze. Na razie rozszerzenie dostępne jest w USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech. Nie wiadomo, kiedy trafi do Polski.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...