Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Klarna inwestuje w rozszerzenie do przeglądarek internetowych

2021.12.10

Znany fintech Klarna wprowadza nową opcję – rozszerzenie do przeglądarek internetowych, które ma umożliwić korzystanie z płatności odroczonych. Dzięki temu narzędziu będzie można zapłacić później nawet w e-sklepach niebędących partnerami szwedzkiej firmy.

Płatności odroczone we wszystkich sklepach internetowych

Innowacyjne rozwiązanie okaże się niezwykle funkcjonalne i wygodne, ponieważ pozwoli na odraczanie płatności we wszystkich sklepach online. Zostało wcześniej przetestowane na grupie 100 tys. osób. Przed kilkoma tygodniami fintech przedstawił swoją aplikację mobilną, która generuje jednorazową kartę wirtualną. Z rozszerzeniem mogą się już zapoznać użytkownicy Google Chrome i Edge, a niedługo też Safari oraz Firefox.

Nie tylko BNPL

Opisywania opcja to coś więcej niż płatności odroczone. Jedną z możliwości, które daje, jest automatyczne dodawanie kuponów rabatowych czy otrzymywanie powiadomień, gdy cena danego produktu się zmniejszy. Klarna postanowiła wykorzystać potencjał startupu Piggy, niedawno przejętej firmy specjalizującej się w tym obszarze. Na razie rozszerzenie dostępne jest w USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech. Nie wiadomo, kiedy trafi do Polski.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...