CCC
Wyniki Grupy CCC za czwarty kwartał 2022. E-commerce wciąż przynosi duże zyski
2023.02.08
Grupa CCC podzieliła się wynikami finansowymi za czwarty kwartał 2022 roku (okres od listopada 2022 do stycznia 2023) – odnotowano 19-procentowy wzrost przychodów (do 2,4 mld zł) przy wymagającej zeszłorocznej bazie (+45%). Udział sprzedaży online w sprzedaży ogólnej CCC wyniósł 56%.
Polskie firmy na rumuńskim rynku fashion – analiza firmy Mokka
2022.11.24
Z szacunków wynika, że wartość rynku mody w Rumunii to 3,77 mld EURO. Jedynie trzy polskie marki (CCC, Sinsay i eobuwie.pl) znajdują się w TOP 10 najchętniej wybieranych w Rumunii firm oferujących odzież i obuwie. Dlaczego?
W salonach CCC pojawią się strefy zakupowe eobuwie.pl
2022.10.20
Eobuwie.pl i CCC wspólnie wprowadzają nowy koncept zakupowy – interaktywne przestrzenie zakupowe. W wybranych salonach CCC pojawią się specjalne strefy eobuwie.pl, które pozwolą na dostęp do najpopularniejszych usług tej marki.
Znamy wyniki konkursu e-Commerce Polska awards
2022.09.23
W czwartek 22 września br. odbyła się jubileuszowa Gala Dekady prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W tym roku odnotowano rekordową liczbę zgłoszeń. Przyznano nagrody w 23 kategoriach, 6 wyróżnień oraz nagrodę dla najlepszego z najlepszych, czyli Best In.
Przymierzalnia 3D w aplikacji mobilnej CCC
2022.09.05
W aplikacji mobilnej CCC dostępna jest nowa opcja – przymierzalnia 3D. Funkcja wirtualnego przymierzania obuwia pozwoli użytkownikowi sprawdzić, jak dany model prezentuje się na jego stopach, przy czym nie będzie musiał wychodzić z domu.
Michał Pachnik nowym dyrektorem e-commerce w Grupie CCC
2022.08.29
CCC ma nowego dyrektora e-commerce. Został nim Michał Pachnik, tym samym zastępując Jakuba Jasińskiego. Wcześniej przez pięć lat pełnił funkcję wicedyrektora w dziale sprzedaży internetowej.
Aplikacja mobilna Super-Pharm bardzo popularna wśród klientów
2022.08.04
Nowa aplikacja mobilna Super-Pharm odnosi sukcesy. W ciągu 3 miesięcy użytkownicy obejrzeli w niej 2 miliony produktów, złożyli ponad 50 tys. zamówień i aktywowali 125 tys. kuponów lojalnościowych. Oprócz tego, aplikacja jest bardzo pozytywnie odbierana przez użytkowników, czego dowodzi ocena 4,8 w App Store.