Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

CCC

Grupa CCC w czwartym kwartale 2023 – kolejne rekordowe wyniki

Grupa CCC w czwartym kwartale 2023 – kolejne rekordowe wyniki

2024.02.13
Grupa CCC w okresie od listopada 2023 do stycznia 2024 roku odnotowała najwyższy poziom przychodów w pojedynczym kwartale. Jedną z najważniejszych informacji jest to, że HalfPrice pozostaje najszybciej rosnącym segmentem w grupie. Zarejestrowano również wzrost rentowności EBIDTA przy odbudowującej się sile zakupowej konsumenta.
Wyniki finansowe grupy CCC w II kwartale 2023/2024

Wyniki finansowe grupy CCC w II kwartale 2023/2024

2023.10.16
Grupa CCC odnotowała w drugim kwartale roku obrotowego 2023/2024 33,7 mln zł zysku netto j.d. (jednostki dominującej) wobec 44,3 mln zł straty rok wcześniej. Co jeszcze wiemy o wynikach finansowych spółki?
Dariusz Miłek ponownie zostaje prezesem Grupy CCC

Dariusz Miłek ponownie zostaje prezesem Grupy CCC

2023.05.15
Spółki działające w obrębie Grupy CCC powołały nowych prezesów zarządów – w związku ze zmianą modelu biznesowego Grupy CCC oraz transformacji Grupy Modivo. Dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC, Dariusz Miłek, po raz kolejny został prezesem zarządu.
Wyniki Grupy CCC za I kwartał 2023. Udział e-commerce na wysokim poziomie

Wyniki Grupy CCC za I kwartał 2023. Udział e-commerce na wysokim poziomie

2023.05.10
W pierwszym kwartale 2023 roku (luty-kwiecień) Grupa CCC odnotowała 10-procentowy wzrost przychodów, osiągając poziom 2,1 miliarda PLN – mimo trudnych warunków makroekonomicznych. Firma utrzymuje bardzo wysoki – 53-procentowy – udział e-commerce w sprzedaży.
Wyniki Grupy CCC za czwarty kwartał 2022. E-commerce wciąż przynosi duże zyski

Wyniki Grupy CCC za czwarty kwartał 2022. E-commerce wciąż przynosi duże zyski

2023.02.08
Grupa CCC podzieliła się wynikami finansowymi za czwarty kwartał 2022 roku (okres od listopada 2022 do stycznia 2023) – odnotowano 19-procentowy wzrost przychodów (do 2,4 mld zł) przy wymagającej zeszłorocznej bazie (+45%). Udział sprzedaży online w sprzedaży ogólnej CCC wyniósł 56%.
Polskie firmy na rumuńskim rynku fashion – analiza firmy Mokka

Polskie firmy na rumuńskim rynku fashion – analiza firmy Mokka

2022.11.24
Z szacunków wynika, że wartość rynku mody w Rumunii to 3,77 mld EURO. Jedynie trzy polskie marki (CCC, Sinsay i eobuwie.pl) znajdują się w TOP 10 najchętniej wybieranych w Rumunii firm oferujących odzież i obuwie. Dlaczego?
W salonach CCC pojawią się strefy zakupowe eobuwie.pl

W salonach CCC pojawią się strefy zakupowe eobuwie.pl

2022.10.20
Eobuwie.pl i CCC wspólnie wprowadzają nowy koncept zakupowy – interaktywne przestrzenie zakupowe. W wybranych salonach CCC pojawią się specjalne strefy eobuwie.pl, które pozwolą na dostęp do najpopularniejszych usług tej marki.
Znamy wyniki konkursu e-Commerce Polska awards

Znamy wyniki konkursu e-Commerce Polska awards

2022.09.23
W czwartek 22 września br. odbyła się jubileuszowa Gala Dekady prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W tym roku odnotowano rekordową liczbę zgłoszeń. Przyznano nagrody w 23 kategoriach, 6 wyróżnień oraz nagrodę dla najlepszego z najlepszych, czyli Best In.
Przymierzalnia 3D w aplikacji mobilnej CCC

Przymierzalnia 3D w aplikacji mobilnej CCC

2022.09.05
W aplikacji mobilnej CCC dostępna jest nowa opcja – przymierzalnia 3D. Funkcja wirtualnego przymierzania obuwia pozwoli użytkownikowi sprawdzić, jak dany model prezentuje się na jego stopach, przy czym nie będzie musiał wychodzić z domu.
Michał Pachnik nowym dyrektorem e-commerce w Grupie CCC

Michał Pachnik nowym dyrektorem e-commerce w Grupie CCC

2022.08.29
CCC ma nowego dyrektora e-commerce. Został nim Michał Pachnik, tym samym zastępując Jakuba Jasińskiego. Wcześniej przez pięć lat pełnił funkcję wicedyrektora w dziale sprzedaży internetowej.
Aplikacja mobilna Super-Pharm bardzo popularna wśród klientów

Aplikacja mobilna Super-Pharm bardzo popularna wśród klientów

2022.08.04
Nowa aplikacja mobilna Super-Pharm odnosi sukcesy. W ciągu 3 miesięcy użytkownicy obejrzeli w niej 2 miliony produktów, złożyli ponad 50 tys. zamówień i aktywowali 125 tys. kuponów lojalnościowych. Oprócz tego, aplikacja jest bardzo pozytywnie odbierana przez użytkowników, czego dowodzi ocena 4,8 w App Store.