CCC nie zwalnia – plany na 2025 są ambitne
Grupa CCC zamierza w tym roku otworzyć 370 nowych sklepów, co przełoży się na około 350 tys. m² dodatkowej powierzchni handlowej. Spółka podtrzymuje cel osiągnięcia 20-procentowej marży EBITDA w 2025.
Przyspieszona ekspansja
Z prezentacji CCC wynika, że w 2025 roku grupa planuje otworzyć łącznie 370 nowych sklepów, co oznacza wzrost o 36% rok do roku. Wśród nich znajdzie się 85 salonów HalfPrice, 100 salonów CCC, 165 sklepów Worldbox oraz 20 punktów eObuwie. Prezes Dariusz Miłek poinformował, że większość z nich zostanie otwarta w drugiej połowie roku.
CCC rośnie w siłę – więcej sklepów, wyższe przychody i solidna EBITDA
Na koniec kwietnia 2025 roku Grupa CCC dysponowała 1 052 sklepami – to o 7% więcej niż rok wcześniej. Łączna powierzchnia handlowa sieci wynosiła 876 854 m². Według wstępnych szacunków w pierwszym kwartale roku obrotowego 2025/26 Grupa CCC osiągnęła 376 mln zł zysku EBITDA, 320 mln zł skorygowanego zysku EBITDA oraz 214 mln zł zysku operacyjnego. Przychody wzrosły o 4% rdr., sięgając 2,35 mld zł. Spółka utrzymuje cel osiągnięcia w 2025 roku 12 mld zł przychodów oraz 20-procentowej marży EBITDA.