Problemy z eobuwie – kupujący skarżą się na brak przesyłek i słaby kontakt
Zamówienia, które nie są rejestrowane przez system, brak kontaktu mailowego i telefonicznego, a także wyłączone komentarze pod postami w mediach społecznościowych – to tylko niektóre z problemów, z jakimi mierzą się klienci eobuwie.pl. Co się dzieje z popularną siecią? Firma tłumaczy się wdrażaniem nowego programu lojalnościowego.
Wyprzedaże i… frustracja. Klienci eobuwie bez paczek i odpowiedzi
W okresie poprzedzającym Wielkanoc wiele sieci handlowych prowadziło sezonowe wyprzedaże – nie inaczej było w salonach eobuwie. Niestety od tamtego czasu narasta liczba zgłoszeń od niezadowolonych klientów, w tym także tych, którzy mimo opłacenia zamówienia cały czas nie otrzymali przesyłki. Zaskoczenie budzi fakt, że mimo narastających trudności z realizacją zamówień firma wciąż prowadzi kampanie promocyjne. Sklep ograniczył możliwość komentowania postów w social mediach, a wiele wcześniejszych komentarzy zostało usuniętych.
Wszystko przez program lojalnościowy?
Serwis eobuwie tłumaczy się przez chatbot, informując, że w związku z wdrażaniem nowych rozwiązań, które mają na celu uruchomienie klubu lojalnościowego, mogą występować utrudnienia w działaniu strony internetowej oraz opóźnienia w aktualizacji statusów zamówień. Biuro prasowe Grupy CCC także informuje o przejściowych problemach technicznych.