Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

W salonach CCC pojawią się strefy zakupowe eobuwie.pl

2022.10.20

Eobuwie.pl i CCC wspólnie wprowadzają nowy koncept zakupowy – interaktywne przestrzenie zakupowe. W wybranych salonach CCC pojawią się specjalne strefy eobuwie.pl, które pozwolą na dostęp do najpopularniejszych usług tej marki.

Korzyści wynikające ze współpracy CCC i eobuwie.pl

Pierwsza strefa została już uruchomiona w Galerii Jastrzębie w Jastrzębiu Zdroju. Klienci CCC będą mogli zapoznać się z ofertą dostępną na multibrandowe platformie eobuwie.pl, a także skorzystać z funkcji „Rezerwuj i przymierz”, skanera esize.me (wykonującego skan 3D stóp) czy zwrotu i reklamacji wybranych produktów. Interaktywne przestrzenie są też wyposażone w punkty do skanowania kodów QR, co ułatwia pobranie aplikacji mobilnej.

Sprzedaż omnichannel

Pomysły te zaczerpnięte zostały ze stacjonarnych salonów eobuwie.pl, które cieszą się dużą popularnością. Łączą one elementy sprzedaży online i offline. Dzięki usłudze „Rezerwuj i przymierz” konsumenci mogą bez trudu zamawiać produkty ze strony internetowej liczącej ponad 800 różnych marek. Tego typu rozwiązania pozytywnie wpływają na środowisko, ponieważ klienci sami odbierają zamówienia z wybranych punktów.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...