Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

TOP stycznia 2022

2022.02.03

Do jakich artykułów najchętniej zaglądali nasi czytelnicy? Szczególnie interesowały ich wywiady: z Anną Kaczmarską, CEO w Samito, na temat nowoczesnego marketingu automation, a także z Joanną Kwiatkowską, Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderką marki Kubota. Dużą popularnością cieszył się również tekst, w którym polecaliśmy newslettery o e-commerce i marketingu. Zaciekawiło Was też, na której platformie e-commerce warto postawić swój sklep internetowy oraz czym właściwie są tokeny NFT i jaki mają związek z reklamą. W topce znalazł się też tekst związany z nowymi przepisami we Francji, dotyczącymi zakazu niszczenia niesprzedanych produktów. Nasi czytelnicy dowiedzieli się też, że H&M być może dołączy do metaverse. Radziliśmy, jak stworzyć regulamin sklepu internetowego i polecaliśmy e-booka na temat planowania sprzedaży w butiku odzieżowym. Pisaliśmy także o tym, że sektor kosmetyczny w e-commerce rośnie w siłę.

Czym jest nowoczesny marketing automation? Wywiad z Anną Kaczmarską, CEO w Samito

Marketing automatyczny to narzędzie skutecznie wspierające sprzedaż. Pozwala na utrzymanie stałego dialogu z klientem nawiązanie bliższych relacji, odkrycie i wyjście naprzeciw potrzebom kupujących. O tym, jak działa marketing automatyczny, jak go wdrożyć oraz w jaki sposób zrobić to dobrze opowiada Anna Kaczmarska – SEO Samito, systemu dostarczającego kompleksowe rozwiązania customer experience dla e-commerce.

https://ecomersy.pl/czym-jest-nowoczesny-marketing-automation-wywiad-z-anna-kaczmarska-ceo-w-samito

Sprawdź, jakie newslettery o e-commerce i marketingu warto śledzić

Interesujesz się e-commerce i marketingiem? Czytaj branżowe newslettery – to prawdziwa kopalnia wiedzy, newsów, ciekawostek i wielu innych informacji. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych newsletterów związanych z tymi dziedzinami. Dzięki nim zawsze będziesz na bieżąco z ważnymi wiadomościami branżowymi, nowinkami technologicznymi, trendami i innymi informacjami. Sprawdź nasze propozycje mailingów, które regularnie dostarczają wartościowych treści.

https://ecomersy.pl/sprawdz-jakie-newslettery-o-e-commerce-i-marketingu-warto-sledzic

Kubota to nie klapki, to styl życia. Wywiad z Joanną Kwiatkowską Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderka marki Kubota

Kubota to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce. Piankowe klapki w ciągu kilku lat ewoluowały w produkt, który budzi pożądanie i świetnie odnajduje się w casualowych stylizacjach. Kto stoi za sukcesem Kubota? O przepis na to, jak podbić e-commerce zapytaliśmy Joannę Kwiatkowską – Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderkę tej marki.

https://ecomersy.pl/kubota-to-nie-klapki-to-styl-zycia-wywiad-z-joanna-kwiatkowska-vice-ceo-cto-head-of-e-commerce-oraz-co-founderka-marki-kubota

Aktualizacja! Wybór platformy e-commerce – na której postawić sklep internetowy?

Branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit. Handel internetowy stał się doskonałym pomysłem na działalność, zwłaszcza w czasach pandemii. Powstaje coraz więcej e-sklepów – nie tylko należących do dużych marek, ale również małych, niszowych, prowadzonych przez jednoosobowe lub niewiele większe firmy. Na postawienie systemu sprzedaży online od zera stać tylko dużych graczy na rynku, stąd rosnąca popularność gotowych platform sprzedażowych.

https://ecomersy.pl/wybor-platformy-e-commerce-na-ktorej-postawic-sklep-internetowy


Francja: Producenci nie mogą niszczyć niesprzedanych produtków

We Francji zostały wprowadzone nowe przepisy, które zakazują niszczenia przez producentów czy dystrybutorów niesprzedanych towarów. Chodzi przede wszystkim o ubrania, buty, meble, produkty higieniczne i kosmetyczne, sprzęt elektroniczny oraz elektryczny.

https://ecomersy.pl/francja-producenci-nie-moga-niszczyc-niesprzedanej-odziezy

Nowa forma reklamy. Czym są tokeny NFT?

Skrót NFT pochodzi od angielskiego wyrażenia „non-fungible token”, czyli niewymienialny token. Jest to rodzaj cyfrowego certyfikatu, który wyróżnia się niepowtarzalnością, unikatowością i niezmiennością techniczną. Co istotne, nie da się go sfałszować. Może przyjmować rozmaite formy: zdjęcia, gifu, filmu, pliku tekstowego. NFT daje gwarancję, że dany plik istnieje tylko w jednej kopii. Ponadto, mogą one pomóc w budowaniu pozycji marki, ugruntowaniu jej pozycji na rynku e-commerce i generowaniu większych przychodów. Krótko mówiąc, stają się coraz ważniejszym elementem reklamy.

https://ecomersy.pl/nowa-forma-reklamy-czym-sa-tokeny-nft 

Sektor kosmetyczny w e-commerce rośnie w siłę

Rynek e-commerce w naszym kraju rozwija się bardzo dynamicznie. Tylko w 2020 roku Polacy wydali w Internecie 15,3 mld euro. Zyskuje na tym branża kosmetyczna, która cieszy się popularnością wśród klientów online. W najbliższych latach czeka ją spory wzrost w segmencie B2B.

https://ecomersy.pl/sektor-kosmetyczny-w-e-coommerce-rosnie-w-sile

Jak zaplanować sprzedaż w butiku odzieżowym?

Polecamy e-book Styczeń to doskonała okazja do robienia planów. Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że początek roku to nie tylko wyprzedaże, ale również ustalanie terminów nowych kolekcji i akcji promocyjnych. Polecamy kalendarz od Medializer – agencji e-commerce specjalizującej się w tworzeniu butików internetowych, z którym planowanie stanie się łatwiejsze.

https://ecomersy.pl/jak-zaplanowac-sprzedaz-w-butiku-odziezowym-polecamy-ebook

Czy H&M wkracza do metaverse?

Pojawiła się koncepcja wirtualnego sklepu szwedzkiej marki H&M. Została opracowana przez platformę CEEK, która zajmuje się tworzeniem treści cyfrowych. Czy gigant odzieżowy zdecyduje się na takie rozwiązanie?

https://ecomersy.pl/hm-wkracza-do-swiata-metaverse 

Ecomersy Basic #12: Regulamin sklepu internetowego – to musisz wiedzieć

W ostatnim artykule z serii Ecomersy Basic wspominaliśmy, jak ważny jest czytelny, jasny regulamin. Pytanie brzmi: jak go stworzyć? Najlepszym wyjściem okaże się skontaktowanie z prawnikiem, jednak właściciele sklepu internetowego powinni poznać podstawy. Przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia takiego regulaminu w możliwie najprostszych słowach.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-12-regulamin-sklepu-internetowego-to-musisz-wiedziec

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...