Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

TOP stycznia 2022

Czwartek, 3 Luty 2022

Do jakich artykułów najchętniej zaglądali nasi czytelnicy? Szczególnie interesowały ich wywiady: z Anną Kaczmarską, CEO w Samito, na temat nowoczesnego marketingu automation, a także z Joanną Kwiatkowską, Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderką marki Kubota. Dużą popularnością cieszył się również tekst, w którym polecaliśmy newslettery o e-commerce i marketingu. Zaciekawiło Was też, na której platformie e-commerce warto postawić swój sklep internetowy oraz czym właściwie są tokeny NFT i jaki mają związek z reklamą. W topce znalazł się też tekst związany z nowymi przepisami we Francji, dotyczącymi zakazu niszczenia niesprzedanych produktów. Nasi czytelnicy dowiedzieli się też, że H&M być może dołączy do metaverse. Radziliśmy, jak stworzyć regulamin sklepu internetowego i polecaliśmy e-booka na temat planowania sprzedaży w butiku odzieżowym. Pisaliśmy także o tym, że sektor kosmetyczny w e-commerce rośnie w siłę.

Czym jest nowoczesny marketing automation? Wywiad z Anną Kaczmarską, CEO w Samito

Marketing automatyczny to narzędzie skutecznie wspierające sprzedaż. Pozwala na utrzymanie stałego dialogu z klientem nawiązanie bliższych relacji, odkrycie i wyjście naprzeciw potrzebom kupujących. O tym, jak działa marketing automatyczny, jak go wdrożyć oraz w jaki sposób zrobić to dobrze opowiada Anna Kaczmarska – SEO Samito, systemu dostarczającego kompleksowe rozwiązania customer experience dla e-commerce.

https://ecomersy.pl/czym-jest-nowoczesny-marketing-automation-wywiad-z-anna-kaczmarska-ceo-w-samito

Sprawdź, jakie newslettery o e-commerce i marketingu warto śledzić

Interesujesz się e-commerce i marketingiem? Czytaj branżowe newslettery – to prawdziwa kopalnia wiedzy, newsów, ciekawostek i wielu innych informacji. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych newsletterów związanych z tymi dziedzinami. Dzięki nim zawsze będziesz na bieżąco z ważnymi wiadomościami branżowymi, nowinkami technologicznymi, trendami i innymi informacjami. Sprawdź nasze propozycje mailingów, które regularnie dostarczają wartościowych treści.

https://ecomersy.pl/sprawdz-jakie-newslettery-o-e-commerce-i-marketingu-warto-sledzic

Kubota to nie klapki, to styl życia. Wywiad z Joanną Kwiatkowską Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderka marki Kubota

Kubota to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce. Piankowe klapki w ciągu kilku lat ewoluowały w produkt, który budzi pożądanie i świetnie odnajduje się w casualowych stylizacjach. Kto stoi za sukcesem Kubota? O przepis na to, jak podbić e-commerce zapytaliśmy Joannę Kwiatkowską – Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderkę tej marki.

https://ecomersy.pl/kubota-to-nie-klapki-to-styl-zycia-wywiad-z-joanna-kwiatkowska-vice-ceo-cto-head-of-e-commerce-oraz-co-founderka-marki-kubota

Aktualizacja! Wybór platformy e-commerce – na której postawić sklep internetowy?

Branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit. Handel internetowy stał się doskonałym pomysłem na działalność, zwłaszcza w czasach pandemii. Powstaje coraz więcej e-sklepów – nie tylko należących do dużych marek, ale również małych, niszowych, prowadzonych przez jednoosobowe lub niewiele większe firmy. Na postawienie systemu sprzedaży online od zera stać tylko dużych graczy na rynku, stąd rosnąca popularność gotowych platform sprzedażowych.

https://ecomersy.pl/wybor-platformy-e-commerce-na-ktorej-postawic-sklep-internetowy


Francja: Producenci nie mogą niszczyć niesprzedanych produtków

We Francji zostały wprowadzone nowe przepisy, które zakazują niszczenia przez producentów czy dystrybutorów niesprzedanych towarów. Chodzi przede wszystkim o ubrania, buty, meble, produkty higieniczne i kosmetyczne, sprzęt elektroniczny oraz elektryczny.

https://ecomersy.pl/francja-producenci-nie-moga-niszczyc-niesprzedanej-odziezy

Nowa forma reklamy. Czym są tokeny NFT?

Skrót NFT pochodzi od angielskiego wyrażenia „non-fungible token”, czyli niewymienialny token. Jest to rodzaj cyfrowego certyfikatu, który wyróżnia się niepowtarzalnością, unikatowością i niezmiennością techniczną. Co istotne, nie da się go sfałszować. Może przyjmować rozmaite formy: zdjęcia, gifu, filmu, pliku tekstowego. NFT daje gwarancję, że dany plik istnieje tylko w jednej kopii. Ponadto, mogą one pomóc w budowaniu pozycji marki, ugruntowaniu jej pozycji na rynku e-commerce i generowaniu większych przychodów. Krótko mówiąc, stają się coraz ważniejszym elementem reklamy.

https://ecomersy.pl/nowa-forma-reklamy-czym-sa-tokeny-nft 

Sektor kosmetyczny w e-commerce rośnie w siłę

Rynek e-commerce w naszym kraju rozwija się bardzo dynamicznie. Tylko w 2020 roku Polacy wydali w Internecie 15,3 mld euro. Zyskuje na tym branża kosmetyczna, która cieszy się popularnością wśród klientów online. W najbliższych latach czeka ją spory wzrost w segmencie B2B.

https://ecomersy.pl/sektor-kosmetyczny-w-e-coommerce-rosnie-w-sile

Jak zaplanować sprzedaż w butiku odzieżowym?

Polecamy e-book Styczeń to doskonała okazja do robienia planów. Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że początek roku to nie tylko wyprzedaże, ale również ustalanie terminów nowych kolekcji i akcji promocyjnych. Polecamy kalendarz od Medializer – agencji e-commerce specjalizującej się w tworzeniu butików internetowych, z którym planowanie stanie się łatwiejsze.

https://ecomersy.pl/jak-zaplanowac-sprzedaz-w-butiku-odziezowym-polecamy-ebook

Czy H&M wkracza do metaverse?

Pojawiła się koncepcja wirtualnego sklepu szwedzkiej marki H&M. Została opracowana przez platformę CEEK, która zajmuje się tworzeniem treści cyfrowych. Czy gigant odzieżowy zdecyduje się na takie rozwiązanie?

https://ecomersy.pl/hm-wkracza-do-swiata-metaverse 

Ecomersy Basic #12: Regulamin sklepu internetowego – to musisz wiedzieć

W ostatnim artykule z serii Ecomersy Basic wspominaliśmy, jak ważny jest czytelny, jasny regulamin. Pytanie brzmi: jak go stworzyć? Najlepszym wyjściem okaże się skontaktowanie z prawnikiem, jednak właściciele sklepu internetowego powinni poznać podstawy. Przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia takiego regulaminu w możliwie najprostszych słowach.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-12-regulamin-sklepu-internetowego-to-musisz-wiedziec

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...