Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

TOP stycznia 2022

2022.02.03

Do jakich artykułów najchętniej zaglądali nasi czytelnicy? Szczególnie interesowały ich wywiady: z Anną Kaczmarską, CEO w Samito, na temat nowoczesnego marketingu automation, a także z Joanną Kwiatkowską, Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderką marki Kubota. Dużą popularnością cieszył się również tekst, w którym polecaliśmy newslettery o e-commerce i marketingu. Zaciekawiło Was też, na której platformie e-commerce warto postawić swój sklep internetowy oraz czym właściwie są tokeny NFT i jaki mają związek z reklamą. W topce znalazł się też tekst związany z nowymi przepisami we Francji, dotyczącymi zakazu niszczenia niesprzedanych produktów. Nasi czytelnicy dowiedzieli się też, że H&M być może dołączy do metaverse. Radziliśmy, jak stworzyć regulamin sklepu internetowego i polecaliśmy e-booka na temat planowania sprzedaży w butiku odzieżowym. Pisaliśmy także o tym, że sektor kosmetyczny w e-commerce rośnie w siłę.

Czym jest nowoczesny marketing automation? Wywiad z Anną Kaczmarską, CEO w Samito

Marketing automatyczny to narzędzie skutecznie wspierające sprzedaż. Pozwala na utrzymanie stałego dialogu z klientem nawiązanie bliższych relacji, odkrycie i wyjście naprzeciw potrzebom kupujących. O tym, jak działa marketing automatyczny, jak go wdrożyć oraz w jaki sposób zrobić to dobrze opowiada Anna Kaczmarska – SEO Samito, systemu dostarczającego kompleksowe rozwiązania customer experience dla e-commerce.

https://ecomersy.pl/czym-jest-nowoczesny-marketing-automation-wywiad-z-anna-kaczmarska-ceo-w-samito

Sprawdź, jakie newslettery o e-commerce i marketingu warto śledzić

Interesujesz się e-commerce i marketingiem? Czytaj branżowe newslettery – to prawdziwa kopalnia wiedzy, newsów, ciekawostek i wielu innych informacji. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych newsletterów związanych z tymi dziedzinami. Dzięki nim zawsze będziesz na bieżąco z ważnymi wiadomościami branżowymi, nowinkami technologicznymi, trendami i innymi informacjami. Sprawdź nasze propozycje mailingów, które regularnie dostarczają wartościowych treści.

https://ecomersy.pl/sprawdz-jakie-newslettery-o-e-commerce-i-marketingu-warto-sledzic

Kubota to nie klapki, to styl życia. Wywiad z Joanną Kwiatkowską Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderka marki Kubota

Kubota to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce. Piankowe klapki w ciągu kilku lat ewoluowały w produkt, który budzi pożądanie i świetnie odnajduje się w casualowych stylizacjach. Kto stoi za sukcesem Kubota? O przepis na to, jak podbić e-commerce zapytaliśmy Joannę Kwiatkowską – Vice CEO, CTO, Head of e-Commerce oraz co-founderkę tej marki.

https://ecomersy.pl/kubota-to-nie-klapki-to-styl-zycia-wywiad-z-joanna-kwiatkowska-vice-ceo-cto-head-of-e-commerce-oraz-co-founderka-marki-kubota

Aktualizacja! Wybór platformy e-commerce – na której postawić sklep internetowy?

Branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit. Handel internetowy stał się doskonałym pomysłem na działalność, zwłaszcza w czasach pandemii. Powstaje coraz więcej e-sklepów – nie tylko należących do dużych marek, ale również małych, niszowych, prowadzonych przez jednoosobowe lub niewiele większe firmy. Na postawienie systemu sprzedaży online od zera stać tylko dużych graczy na rynku, stąd rosnąca popularność gotowych platform sprzedażowych.

https://ecomersy.pl/wybor-platformy-e-commerce-na-ktorej-postawic-sklep-internetowy


Francja: Producenci nie mogą niszczyć niesprzedanych produtków

We Francji zostały wprowadzone nowe przepisy, które zakazują niszczenia przez producentów czy dystrybutorów niesprzedanych towarów. Chodzi przede wszystkim o ubrania, buty, meble, produkty higieniczne i kosmetyczne, sprzęt elektroniczny oraz elektryczny.

https://ecomersy.pl/francja-producenci-nie-moga-niszczyc-niesprzedanej-odziezy

Nowa forma reklamy. Czym są tokeny NFT?

Skrót NFT pochodzi od angielskiego wyrażenia „non-fungible token”, czyli niewymienialny token. Jest to rodzaj cyfrowego certyfikatu, który wyróżnia się niepowtarzalnością, unikatowością i niezmiennością techniczną. Co istotne, nie da się go sfałszować. Może przyjmować rozmaite formy: zdjęcia, gifu, filmu, pliku tekstowego. NFT daje gwarancję, że dany plik istnieje tylko w jednej kopii. Ponadto, mogą one pomóc w budowaniu pozycji marki, ugruntowaniu jej pozycji na rynku e-commerce i generowaniu większych przychodów. Krótko mówiąc, stają się coraz ważniejszym elementem reklamy.

https://ecomersy.pl/nowa-forma-reklamy-czym-sa-tokeny-nft 

Sektor kosmetyczny w e-commerce rośnie w siłę

Rynek e-commerce w naszym kraju rozwija się bardzo dynamicznie. Tylko w 2020 roku Polacy wydali w Internecie 15,3 mld euro. Zyskuje na tym branża kosmetyczna, która cieszy się popularnością wśród klientów online. W najbliższych latach czeka ją spory wzrost w segmencie B2B.

https://ecomersy.pl/sektor-kosmetyczny-w-e-coommerce-rosnie-w-sile

Jak zaplanować sprzedaż w butiku odzieżowym?

Polecamy e-book Styczeń to doskonała okazja do robienia planów. Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że początek roku to nie tylko wyprzedaże, ale również ustalanie terminów nowych kolekcji i akcji promocyjnych. Polecamy kalendarz od Medializer – agencji e-commerce specjalizującej się w tworzeniu butików internetowych, z którym planowanie stanie się łatwiejsze.

https://ecomersy.pl/jak-zaplanowac-sprzedaz-w-butiku-odziezowym-polecamy-ebook

Czy H&M wkracza do metaverse?

Pojawiła się koncepcja wirtualnego sklepu szwedzkiej marki H&M. Została opracowana przez platformę CEEK, która zajmuje się tworzeniem treści cyfrowych. Czy gigant odzieżowy zdecyduje się na takie rozwiązanie?

https://ecomersy.pl/hm-wkracza-do-swiata-metaverse 

Ecomersy Basic #12: Regulamin sklepu internetowego – to musisz wiedzieć

W ostatnim artykule z serii Ecomersy Basic wspominaliśmy, jak ważny jest czytelny, jasny regulamin. Pytanie brzmi: jak go stworzyć? Najlepszym wyjściem okaże się skontaktowanie z prawnikiem, jednak właściciele sklepu internetowego powinni poznać podstawy. Przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia takiego regulaminu w możliwie najprostszych słowach.

https://ecomersy.pl/ecomersy-basic-12-regulamin-sklepu-internetowego-to-musisz-wiedziec

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...