Czy H&M wkracza do metaverse?
Pojawiła się koncepcja wirtualnego sklepu szwedzkiej marki H&M. Została opracowana przez platformę CEEK, która zajmuje się tworzeniem treści cyfrowych. Czy gigant odzieżowy zdecyduje się na takie rozwiązanie?
Pierwszy sklep odzieżowy w metaverse?
W social mediach platformy ukazał się projekt CEEK City, czyli wirtualny, całodobowy sklep H&M, w którym klienci mogliby nabywać ubrania wyłącznie online. Szwedzka sieć stałaby się pierwszym detalicznym sklepem odzieżowym w świecie metaverse. Jeśli chodzi o formę płatności, konsumenci kupowaliby produkty przy wykorzystaniu monety CEEK, zbudowanej na blockchainie Ethereum.
Na razie H&M nie decyduje się na współpracę
Istnieje prawdopodobieństwo, że z czasem klienci zyskaliby możliwość rzeczywistego zakupu cyfrowych towarów. Cała koncepcja CEEK została zaprezentowana na Twitterze. Rzecznik H&M na ten moment zaprzecza współpracy z platformą, jednak podobno prowadzone są rozmowy w tej sprawie.