Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Sprawdź, jakie newslettery o e-commerce i marketingu warto śledzić

Środa, 5 Styczeń 2022

Interesujesz się e-commerce i marketingiem? Czytaj branżowe newslettery – to prawdziwa kopalnia wiedzy, newsów, ciekawostek i wielu innych informacji. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych newsletterów związanych z tymi dziedzinami. Dzięki nim zawsze będziesz na bieżąco z ważnymi wiadomościami branżowymi, nowinkami technologicznymi, trendami i innymi informacjami. Sprawdź nasze propozycje mailingów, które regularnie dostarczają wartościowych treści.

Dlaczego warto śledzić branżowe newslettery? Przede wszystkim dlatego, że dzięki nim do Twojej skrzynki mailowej regularnie będą trafiać wyselekcjonowane informacje, których samodzielne wyszukiwanie byłoby o wiele bardziej czasochłonne. Dzięki newsletterowej prasówce będziesz wiedzieć, co piszczy w marketingu i e-commerce, cyklicznie otrzymasz nową dawką branżowej wiedzy i mnóstwo inspiracji dla własnych działań. A to wszystko za darmo – w naszym zestawieniu skupiliśmy się wyłącznie na bezpłatnych mailingach.

Artur Jabłoński

Artur Jabłoński, CEO agencji marketingowej digitalk, jest doświadczonym praktykiem marketingu internetowego. Na swoim blogu udostępnia mnóstwo darmowych artykułów nasyconych konkretną wiedzą. Jego newsletter subskrybuje już 40000 osób. W mailingu znajdziesz osobiste listy od autora, przykłady z życia wzięte, a także informacje o nowych artykułach merytorycznych na blogu, podcastach i szkoleniach. To bardzo wartościowy newsletter właśnie ze względu na wiedzę praktyczną.

Tu zasubskrybujesz newsletter Artura Jabłońskiego

E-commerce w Praktyce

E-commerce w Praktyce to magazyn poświęcony w całości handlowi internetowemu. Oprócz wydawanego kwartalnika EwP dysponuje rosnącą bazą wiedzy na blogu. Cotygodniowy newsletter to zbiór linków do artykułów opublikowanych w ostatnim czasie, w tym również tekstów z wydania papierowego. Duża porcja solidnej wiedzy w zakresie e-handlu, która przyda się każdemu zajmującemu się sprzedażą w Internecie. W newsletterze znajdują się też odnośniki do przydatnych narzędzi e-commerce oferowanych przez partnerów EwP.

Tu zasubskrybujesz newsletter E-commerce w Praktyce

Jakub Biel – kreatywny marketing

Jakub Biel zajmuje się kreatywną reklamą. Szkoli, dzieli się wiedzą na wystąpieniach (m.in. na TEDx i I Love Marketing), udziela konsultacji, wymyśla nieszablonowe kampanie dla swoich klientów. Na swoim blogu i w newsletterze prezentuje przykłady najciekawszych, najśmieszniejszych i najbardziej niesztampowych reklam, jakie powstają. Jego maile to kopalnia reklamowych inspiracji. Jeśli szukasz oryginalnego podejścia do marketingu, to kreatywny newsletter Jakuba jest dla Ciebie.

Tu zasubskrybujesz newsletter Jakuba Biela – kreatywny marketing

Maciej Lewiński – PimpMyAnalytics

Maciej Lewiński jest ekspertem od Google Analytics. Współpracował z wieloma znanymi markami. W swoim newsletterze dzieli się trikami i poradami dotyczącymi Google Analytics. Z werwą i humorem zdradza w nim wiele praktycznych informacji, które przydadzą się każdemu, kto zajmuje się planowaniem kampanii reklamowych w Internecie. Mailing rozsyłany jest raz w miesiącu. Zawiera same konkretne podpowiedzi, jak korzystać z GA, by zwiększać ruch w witrynie i oszczędzać budżet reklamowy.

Tu zasubskrybujesz newsletter Macieja Lewińskiego – PimpMyAnalytics

Marketing przy Kawie

Marketing przy Kawie to portal informacyjny o tematyce marketingowej. Znajdziesz tam zarówno branżowe artykuły, jak i krótkie newsy. Taki sam jest newsletter – zawiera linki do tekstów opublikowanych w ostatnim czasie na portalu, a także informacje o nadchodzących wydarzeniach branżowych, szkoleniach i konferencjach. Świetny mailing dla wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z tym, co piszczy w marketingu.

Tu zasubskrybujesz newsletter Marketing przy Kawie

NowyMarketing

NowyMarketing, podobnie jak Marketing przy Kawie, to branżowy portal informacyjny. Oprócz newsów jednak znajdziesz tam także artykuły zawierające solidne porcje wiedzy o marketingu internetowym. Newsletter zbiera w wygodnej formie linki do najnowszych treści na portalu, oznaczając je przejrzystymi tagami. Informuje o zbliżających się wydarzeniach, a także linkuje do najciekawszych filmów reklamowych zamieszczonych w bazie reklam portalu NowyMarketing.

Tu zasubskrybujesz newsletter NowyMarketing

Paweł Tkaczyk – Mímisbrunnr

Newsletterowi Pawła Tkaczyka warto przyjrzeć się bliżej. Mímisbrunnr, bo o nim mowa, swoją nazwę zawdzięcza nordyckiemu mitowi o studni mądrości. Maile wysyłane przez Pawła Tkaczyka zawierają wiele nawiązań do nordyckiej mitologii, które są punktem wyjścia do marketingowych rozważań. W newsletterze znajdziesz linki do artykułów o strategiach marketingowych, budowaniu marki, storytellingu, a także grywalizacji i social mediach w marketingu. Newsletter obowiązkowy dla wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym.

Tu zasubskrybujesz newsletter Pawła Tkaczyka – Mímisbrunnr

Maciej Aniserowicz – slowbiz.pl

Maciej Aniserowicz jest między innymi programistą, blogerem (devstyle.pl) oraz twórcą newslettera slowbiz.pl. Za jego pośrednictwem promuje inne podejście do biznesu – bez ciągłego wyścigu szczurów i pracy po kilkanaście godzin dziennie. W mailach slowbiz.pl znajdziesz treści biznesowe, e-mail marketingowe, o budowaniu marki i zespołu, marketingu, sprzedaży i social mediach. Polecamy ten newsletter nie tylko ze względu na tematy branżowe, ale również z powodu zdrowego podejścia autora do prowadzenia własnego biznesu.

Tu zasubskrybujesz newsletter Macieja Aniserowicza – slowbiz.pl

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...