Jak zaplanować sprzedaż w butiku odzieżowym? Polecamy e-book
Styczeń to doskonała okazja do robienia planów. Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że początek roku to nie tylko wyprzedaże, ale również ustalanie terminów nowych kolekcji i akcji promocyjnych. Polecamy kalendarz od Medializer – agencji e-commerce specjalizującej się w tworzeniu butików internetowych, z którym planowanie stanie się łatwiejsze.
Planuj sprzedaż w butiku odzieżowym z głową
Sprzedaż w butiku internetowym jest bezpośrednio powiązana z kalendarzem. To nie tylko wprowadzanie kolekcji o asortymencie na konkretną porę roku. To również wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom zakupowym klientek. Sukces sprzedażowy w listopadzie i grudniu nie jest zależy jedynie od wysokości obniżek. Istotne jest także odpowiednie przemyślenie wielu akcji promocyjnych, które będą stopniowo napędzały sprzedaż.
Co zawiera przewodnik dla branży fashion od Medializer?
„Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion” od Medializer zawiera 62 strony a4 bogato wypełnione tekstem. Znajduje się na nich opis 27 wydarzeń, o których warto pamiętać w 2022 roku. Każde z nich jest starannie opracowane, począwszy od najważniejszych dat i charakterystyki promocji czy kolekcji, po pomysły na wpisy blogowe i posty w social mediach. Z takim narzędziem nie musisz zastanawiać się, które daty warto wybrać do przeprowadzenia promocji, ponieważ trzymasz w ręku zbiór gotowych pomysłów.
Jak zamówić „Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion”?
Kalendarz dostępny jest w sklepie z ebookami na https://medializer.pl/sklep. Ebook przesyłany jest w formatach PDF, MOBI i EPUB. By go zamówić, wystarczy dodać produkt do koszyka, wypełnić krótki formularz i zlecić przelew, a publikacja zostanie wysłana na maila. Zapraszamy do planowania z Medializer!