Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Jak zaplanować sprzedaż w butiku odzieżowym? Polecamy e-book

Poniedziałek, 10 Styczeń 2022

Styczeń to doskonała okazja do robienia planów. Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że początek roku to nie tylko wyprzedaże, ale również ustalanie terminów nowych kolekcji i akcji promocyjnych. Polecamy kalendarz od Medializer – agencji e-commerce specjalizującej się w tworzeniu butików internetowych, z którym planowanie stanie się łatwiejsze.

Planuj sprzedaż w butiku odzieżowym z głową

Sprzedaż w butiku internetowym jest bezpośrednio powiązana z kalendarzem. To nie tylko wprowadzanie kolekcji o asortymencie na konkretną porę roku. To również wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom zakupowym klientek. Sukces sprzedażowy w listopadzie i grudniu nie jest zależy jedynie od wysokości obniżek. Istotne jest także odpowiednie przemyślenie wielu akcji promocyjnych, które będą stopniowo napędzały sprzedaż.

Co zawiera przewodnik dla branży fashion od Medializer?

„Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion” od Medializer zawiera 62 strony a4 bogato wypełnione tekstem. Znajduje się na nich opis 27 wydarzeń, o których warto pamiętać w 2022 roku. Każde z nich jest starannie opracowane, począwszy od najważniejszych dat i charakterystyki promocji czy kolekcji, po pomysły na wpisy blogowe i posty w social mediach. Z takim narzędziem nie musisz zastanawiać się, które daty warto wybrać do przeprowadzenia promocji, ponieważ trzymasz w ręku zbiór gotowych pomysłów.

Jak zamówić „Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion”?

Kalendarz dostępny jest w sklepie z ebookami na https://medializer.pl/sklep. Ebook przesyłany jest w formatach PDF, MOBI i EPUB. By go zamówić, wystarczy dodać produkt do koszyka, wypełnić krótki formularz i zlecić przelew, a publikacja zostanie wysłana na maila. Zapraszamy do planowania z Medializer!

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...