Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Jak zaplanować sprzedaż w butiku odzieżowym? Polecamy e-book

2022.01.10

Styczeń to doskonała okazja do robienia planów. Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że początek roku to nie tylko wyprzedaże, ale również ustalanie terminów nowych kolekcji i akcji promocyjnych. Polecamy kalendarz od Medializer – agencji e-commerce specjalizującej się w tworzeniu butików internetowych, z którym planowanie stanie się łatwiejsze.

Planuj sprzedaż w butiku odzieżowym z głową

Sprzedaż w butiku internetowym jest bezpośrednio powiązana z kalendarzem. To nie tylko wprowadzanie kolekcji o asortymencie na konkretną porę roku. To również wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom zakupowym klientek. Sukces sprzedażowy w listopadzie i grudniu nie jest zależy jedynie od wysokości obniżek. Istotne jest także odpowiednie przemyślenie wielu akcji promocyjnych, które będą stopniowo napędzały sprzedaż.

Co zawiera przewodnik dla branży fashion od Medializer?

„Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion” od Medializer zawiera 62 strony a4 bogato wypełnione tekstem. Znajduje się na nich opis 27 wydarzeń, o których warto pamiętać w 2022 roku. Każde z nich jest starannie opracowane, począwszy od najważniejszych dat i charakterystyki promocji czy kolekcji, po pomysły na wpisy blogowe i posty w social mediach. Z takim narzędziem nie musisz zastanawiać się, które daty warto wybrać do przeprowadzenia promocji, ponieważ trzymasz w ręku zbiór gotowych pomysłów.

Jak zamówić „Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion”?

Kalendarz dostępny jest w sklepie z ebookami na https://medializer.pl/sklep. Ebook przesyłany jest w formatach PDF, MOBI i EPUB. By go zamówić, wystarczy dodać produkt do koszyka, wypełnić krótki formularz i zlecić przelew, a publikacja zostanie wysłana na maila. Zapraszamy do planowania z Medializer!

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...