Dzisiaj mamy: Niedziela, 1 Październik 2023

Jak zaplanować sprzedaż w butiku odzieżowym? Polecamy e-book

2022.01.10

Styczeń to doskonała okazja do robienia planów. Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że początek roku to nie tylko wyprzedaże, ale również ustalanie terminów nowych kolekcji i akcji promocyjnych. Polecamy kalendarz od Medializer – agencji e-commerce specjalizującej się w tworzeniu butików internetowych, z którym planowanie stanie się łatwiejsze.

Planuj sprzedaż w butiku odzieżowym z głową

Sprzedaż w butiku internetowym jest bezpośrednio powiązana z kalendarzem. To nie tylko wprowadzanie kolekcji o asortymencie na konkretną porę roku. To również wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom zakupowym klientek. Sukces sprzedażowy w listopadzie i grudniu nie jest zależy jedynie od wysokości obniżek. Istotne jest także odpowiednie przemyślenie wielu akcji promocyjnych, które będą stopniowo napędzały sprzedaż.

Co zawiera przewodnik dla branży fashion od Medializer?

„Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion” od Medializer zawiera 62 strony a4 bogato wypełnione tekstem. Znajduje się na nich opis 27 wydarzeń, o których warto pamiętać w 2022 roku. Każde z nich jest starannie opracowane, począwszy od najważniejszych dat i charakterystyki promocji czy kolekcji, po pomysły na wpisy blogowe i posty w social mediach. Z takim narzędziem nie musisz zastanawiać się, które daty warto wybrać do przeprowadzenia promocji, ponieważ trzymasz w ręku zbiór gotowych pomysłów.

Jak zamówić „Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion”?

Kalendarz dostępny jest w sklepie z ebookami na https://medializer.pl/sklep. Ebook przesyłany jest w formatach PDF, MOBI i EPUB. By go zamówić, wystarczy dodać produkt do koszyka, wypełnić krótki formularz i zlecić przelew, a publikacja zostanie wysłana na maila. Zapraszamy do planowania z Medializer!

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

2023.09.29
Działania w mediach społecznościowych stało się nieodłączną częścią strategii marketingowej wielu firm. Instagram – jako jeden z najpopularniejszych serwisów – oferuje wiele możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Najwygodniejszym i najprostszym sposobem zarządzania firmowym kontem na tej platformie jest korzystanie z narzędzi udostępnianych przez Facebooka (Meta posiada zarówno Instagrama, jak i...
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...