Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

#PrasówkaEcomersy (20.06-24.06.2022 r.)

2022.06.27

Pisaliśmy o nowościach w aplikacji mobilnej GOMEZ oraz o nowej opcji w ablikacji mobilnej Klarny. Informowaliśmy, że InPost wraz z MODIVO wprowadzają zamknięty system obrotu opakowaniami, a także, że Medializer przedłuża współpracę z ING: Twisto i PayPo są już dostępni dla klientów platformy. Opublikowaliśmy artykuł na temat rozwoju e-commerce i rynku magazynowego w Polsce. Podzieliliśmy się też wywiadem z Justyną Lach, dyrektor marketingu marki YES, na temat odważnego marketingu. Pisaliśmy, że Telegram udostępnia wersję premium, a Zalando przejmuje markę Highsnobiety. W Strefie Wiedzy pojawił się też tekst związany z polskim rynkiem influencer marketingu w 2022 roku na podstawie opinii reklamodawców. Wspominaliśmy również, że Amazon Prime Day po raz pierwszy pojawi się w Polsce i że InPost nawiązuje partnerstwo strategiczne z platformą Shopee. Ostrzegaliśmy przed nowym pomysłem właścicieli galerii handlowych, którzy chcą pobierać od najemców czynsz za sprzedaż online. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się artykuł na temat opracowywania polityki cenowej w sklepie internetowym.

Nowości w aplikacji mobilnej GOMEZ

Aplikacja mobilna platformy gomez.pl została usprawniona – jej użytkownicy będą mogą udostępniać produkty, przeglądać zestawy skomponowane przez stylistów, a także korzystać z filtrów do kategoryzowania produktów. Zyskają też wcześniejszy dostęp do akcji promocyjnych.

https://ecomersy.pl/nowosci-w-aplikacji-mobilnej-gomez

InPost wraz z MODIVO wprowadzają zamknięty system obrotu opakowaniami

InPost we współpracy z platformą MODIVO wprowadza produkcyjną wersję zamkniętego obiegu opakowań EkoBox. Jest to pierwszy w Polsce system wtórnego obiegu opakowań dla sklepów internetowych. Konsumenci będą mogli z niego skorzystać jeszcze w czerwcu.

https://ecomersy.pl/inpost-wraz-z-modivo-wprowadzaja-zamkniety-system-obrotu-opakowaniami

Medializer przedłuża współpracę z ING. Twisto i PayPo dostępni dla klientów platformy

Bezpieczne płatności cenią klienci i sprzedawcy. Ważne, by były dostępne w sklepie. Medializer przedłuża współpracę z ING. Klienci platformy nadal będą mieli dostęp do bramki imoje, a także do systemów BN:PL – Twisto oraz PayPo.

https://ecomersy.pl/medializer-przedluza-wspolprace-z-ing-twisto-i-paypo-dostepni-dla-klientow-platformy

E-commerce w Polsce rośnie w siłę. Rozwija się też rynek magazynowy

W ciągu zaledwie dwóch lat obroty sklepów internetowych w Polsce zwiększyły się dwukrotnie. Dynamiczny rozwój e-commerce wiąże się również ze wzmocnieniem branży logistycznej. Obecnie na rynku funkcjonuje ponad 25 milionów metrów kwadratowych nowoczesnych powierzchni magazynowych, a kolejne 4,5 miliona jest w fazie budowy.

https://ecomersy.pl/e-commerce-w-polsce-rosnie-w-sile-rozwija-sie-tez-rynek-magazynowy

Odważny marketing. Jak stworzyć markę, która nie boi się komunikować tego, co ważne?

YES to marka, której działania odbijają się szerokim echem w przestrzeni publicznej. Tylko w ostatnim roku słyszeliśmy o kampanii „Jestem kobietą”, biżuterii wspierającej Ukrainę czy akcji okazującej solidarność ze społecznością LGBT+ w trakcie Miesiąca Dumy. O tym, w czym tkwi potencjał YES oraz dlaczego warto poruszać trudne tematy, opowiada w wywiadzie dla Ecomersy.pl Justyna Lach — dyrektor marketingu marki YES.

https://ecomersy.pl/odwazny-marketing-jak-stworzyc-marke-ktora-nie-boi-sie-komunikowac-tego-co-wazne

Klarna wprowadza nową opcję w aplikacji mobilnej

Znany szwedzki fintech, Klarna, wprowadza nową funkcję w swojej aplikacji. Użytkownicy mogą teraz przechowywać i zarządzać wszystkimi kartami lojalnościowymi w jednym miejscu. A to wszystko za sprawą cyfrowego portfela.

https://ecomersy.pl/klarna-wprowadza-nowa-opcje-w-aplikacji-mobilnej

Telegram z wersją premium. Z aplikacji korzysta już 700 mln użytkowników

Aplikacja Telegram staje się coraz bardziej popularna – korzysta z niej już 700 mln użytkowników na całym świecie. Ze względu na ten wynik firma uruchamia wersję premium, do której dostęp można zyskać dzięki subskrypcji.

https://ecomersy.pl/telegram-z-wersja-premium-z-aplikacji-korzysta-juz-700-mln-uzytkownikow

Zalando przejmuje markę Highsnobiety

Zalando, jedna z najbardziej popularnych odzieżowych platform e-commerce, przejęła markę modową Highsnobiety, kupując większościowy pakiet udziałów firmy. Celem ma być objęcie pozycji lidera w zakresie angażowania i inspirowania klientów.

https://ecomersy.pl/zalando-przejmuje-marke-highsnobiety

Jak wygląda polski rynek influencer marketingu w 2022 roku? Opinie reklamodawców

Znana platforma dla influencerów i reklamodawców, Reach a Bloger, udostępniła raport z przeprowadzonego na przełomie marca i kwietnia 2022 roku badania pt. „Polski rynek Influencer Marketingu w 2022 w oczach Reklamodawców”. Pytania zostały zadane 115 reklamodawcom, którzy korzystają z usług influencerów w rozmaitych modelach.

https://ecomersy.pl/jak-wyglada-polski-rynek-influencer-marketingu-w-2022-roku-opinie-reklamodawcow

Amazon Prime Day po raz pierwszy w Polsce

Amazon Prime Day w tym roku po raz pierwszy odbędzie się w Polsce. Klienci Prime zyskają dostęp do tysięcy produktów w promocyjnych cenach. Będzie można kupić artykuły wielu znanych marek, takich jak Apple, Sony, Philips czy Lego.

https://ecomersy.pl/amazon-prime-day-po-raz-pierwszy-w-polsce

Nowy pomysł właścicieli galerii handlowych. Chcą pobierać od najemców czynsz za sprzedaż online

Właściciele galerii handlowych chcą pobierać od swoich najemców czynsz za sprzedaż w Internecie. Przed tym pomysłem ostrzega Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych. Można przypuszczać, że ta koncepcja wynika z coraz mniejszego zainteresowania kupowaniem w sklepach stacjonarnych.

https://ecomersy.pl/nowy-pomysl-wlascicieli-galerii-handlowych-chca-pobierac-od-najemcow-czynsz-za-sprzedaz-online

InPost nawiązuje partnerstwo strategiczne z platformą Shopee

InPost ogłasza kolejną współpracę – tym razem z platformą Shopee. Obie firmy nawiązały partnerstwo strategiczne, aby zaoferować klientom dostęp do nowoczesnych i szybkich form dostawy, zarówno do Paczkomatu, jak i do domu.

https://ecomersy.pl/inpost-nawiazuje-partnerstwo-strategiczne-z-platforma-shopee

EcomersyBasic #34: Polityka cenowa w sklepie internetowym. Jak ją opracować?

Trudno wyobrazić sobie prowadzenie sklepu internetowego bez wyraźnej, dokładnie opracowanej strategii. Jednym z jej najważniejszych elementów powinna być kwestia oczekiwanych zysków oraz kosztów, jakie musisz ponieść zarówno Ty – sprzedawca – jak i klient. Aby zapanować nad wszystkimi elementami związanymi z finansami, warto przyjrzeć się bliżej dwóm pojęciom: polityce cenowej oraz strategii cenowej.

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-34-polityka-cenowa-w-sklepie-internetowym-jak-ja-opracowac

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...