Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

InPost wraz z MODIVO wprowadzają zamknięty system obrotu opakowaniami

2022.06.20

InPost we współpracy z platformą MODIVO wprowadza produkcyjną wersję zamkniętego obiegu opakowań EkoBox. Jest to pierwszy w Polsce system wtórnego obiegu opakowań dla sklepów internetowych. Konsumenci będą mogli z niego skorzystać jeszcze w czerwcu.

Skąd pomysł na EkoBox?

Od kilku miesięcy trwały testy opakowań wielokrotnego użytku. Pudełka EkoBox powstały dzięki pomocy duńskiej firmy ReZIP. Pomysł pojawił się ze względu na coraz większą popularność zakupów online i rosnącą liczbę wyrzucanych na śmietnik opakowań. To z kolei przyczynia się do zanieczyszczania planety. InPost chce promować bardziej proekologiczną postawę.

Jak to działa?

Opakowania EkoBox są wykonane z ekologicznego kartonu, który w pełni nadaje się do recyklingu, a przy tym posiada certyfikat FSC®. Aby skorzystać z usługi, wystarczy zrobić zakupy na platformie MODIVO, a następnie wybrać dostawę do Paczkomatu i opakowanie zwrotne EkoBox (w czasie promocji opcja ta będzie darmowa). Po odebraniu swojego zamówienia, klient składa pudełko i umieszcza je z powrotem w automacie paczkowym.

źródło obrazu: https://inpost.pl/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...