Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Klarna wprowadza nową opcję w aplikacji mobilnej

2022.06.22

Znany szwedzki fintech, Klarna, wprowadza nową funkcję w swojej aplikacji. Użytkownicy mogą teraz przechowywać i zarządzać wszystkimi kartami lojalnościowymi w jednym miejscu. A to wszystko za sprawą cyfrowego portfela.

Funkcja kart lojalnościowych

W 2021 roku Klarna przejęła firmę Stocard, która jest wiodącym dostawcą usługi mobilnego portfela na karty lojalnościowe. Nowa opcja od dzisiaj funkcjonuje na 18 rynkach. Obejmuje ona ponad 8 tys. programów lojalnościowych z całego świata. Użytkownicy aplikacji mogą za jej pośrednictwem zbierać punkty w swoich ulubionych sklepach (z ubraniami, sprzętem elektronicznym i wieloma innymi artykułami).

Jak to działa?

Aby skorzystać z funkcji kart lojalnościowych, wystarczy kliknąć w ikonę karty lojalnościowej na ekranie głównym aplikacji, a następnie wybrać opcję „dodaj kartę”. Później można zeskanować kod kreskowy na fizycznej karcie. Aplikacja przyda się również klientom sklepów stacjonarnych: wystarczy zeskanować swoją kartę przy kasie.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...