Klarna wprowadza nową opcję w aplikacji mobilnej
Znany szwedzki fintech, Klarna, wprowadza nową funkcję w swojej aplikacji. Użytkownicy mogą teraz przechowywać i zarządzać wszystkimi kartami lojalnościowymi w jednym miejscu. A to wszystko za sprawą cyfrowego portfela.
Funkcja kart lojalnościowych
W 2021 roku Klarna przejęła firmę Stocard, która jest wiodącym dostawcą usługi mobilnego portfela na karty lojalnościowe. Nowa opcja od dzisiaj funkcjonuje na 18 rynkach. Obejmuje ona ponad 8 tys. programów lojalnościowych z całego świata. Użytkownicy aplikacji mogą za jej pośrednictwem zbierać punkty w swoich ulubionych sklepach (z ubraniami, sprzętem elektronicznym i wieloma innymi artykułami).
Jak to działa?
Aby skorzystać z funkcji kart lojalnościowych, wystarczy kliknąć w ikonę karty lojalnościowej na ekranie głównym aplikacji, a następnie wybrać opcję „dodaj kartę”. Później można zeskanować kod kreskowy na fizycznej karcie. Aplikacja przyda się również klientom sklepów stacjonarnych: wystarczy zeskanować swoją kartę przy kasie.