Dzisiaj mamy: Niedziela, 27 Listopad 2022

Nowy pomysł właścicieli galerii handlowych. Chcą pobierać od najemców czynsz za sprzedaż online

2022.06.24

Właściciele galerii handlowych chcą pobierać od swoich najemców czynsz za sprzedaż w Internecie. Przed tym pomysłem ostrzega Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych. Można przypuszczać, że ta koncepcja wynika z coraz mniejszego zainteresowania kupowaniem w sklepach stacjonarnych.

Chęć zdobycia większych zysków

Z powodu pandemii ogromna część konsumentów na stałe przerzuciła się na e-zakupy. Cierpią na tym właściele galerii handlowych. Dlatego próbują oni forsować nowe umowy dla najemców, w których wysokość czynszu miałaby być uzależniona również od obrotów ze sprzedaży internetowej. PSNPH twierdzi, że jest to bardzo niebezpieczny i absurdalny proceder, ponieważ handel online wymaga oddzielnych nakładów finansowych i osobnego zarządzania.

Dlaczego ten projekt nie powinien wypalić?

Prowadzenie sprzedaży w sieci wiąże się również z zupełnie inną strategią marketingową, koniecznością zorganizowania obsługi IT oraz sieci logistycznej. Ponadto, konsumenci internetowi i stacjonarni pokrywają się tylko częściowo. Dlatego właśnie można uznać, że nowy pomysł właścicieli galerii handlowych nie ma żadnego uzasadnienia.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...
#EcomersyBasic #52: Zakładka „O nas” – jak pokazać sklep w najlepszym świetle?

#EcomersyBasic #52: Zakładka „O nas” – jak pokazać sklep w najlepszym świetle?

2022.10.28
Chcesz, żeby osoby odwiedzające Twój sklep internetowy mogły lepiej poznać stworzoną przez Ciebie markę? Zależy Ci, aby potencjalni klienci zapamiętali najważniejsze informacje, a przy tym poczuli się zachęceni do pozostania na stronie? W takim razie powinieneś się przekonać, jaki potencjał kryje w sobie zakładka „O nas”. Co warto w niej...