Dzisiaj mamy: Czwartek, 18 Sierpień 2022

InPost nawiązuje partnerstwo strategiczne z platformą Shopee

2022.06.24

InPost ogłasza kolejną współpracę – tym razem z platformą Shopee. Obie firmy nawiązały partnerstwo strategiczne, aby zaoferować klientom dostęp do nowoczesnych i szybkich form dostawy, zarówno do Paczkomatu, jak i do domu.

Proekologiczne działania

Ważnym aspektem jest również chęć podjęcia bardziej proekologicznych działań. InPost zapewnia „najbardziej ekologiczną formę dystrybucji przesyłek”, co ma pomóc w obniżeniu emisji dwutlenku węgla do atmosfery nawet o 75%.

Akcje promocyjne

Obie firmy planują już wspólne działania marketingowe, takie jak akcja „7.7 Wakacyjna wyprzedaż”. Na nowych użytkowników Shopee, którzy wybiorą dostawę z InPostem, czekają vouchery w wysokości 15 zł, a także 500 Monet Shopee.

Źródło zdjęcia: inpost.pl

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #41: Płatności odroczone w e-commerce. Czy warto?

#EcomersyBasic #41: Płatności odroczone w e-commerce. Czy warto?

2022.08.12
Coraz więcej mówi się i słyszy o płatnościach odroczonych, czyli BNPL (z ang. Buy Now, Pay Later), głównie za sprawą popularności takich marek, jak Twisto czy PayPo. W Polsce system ten nie jest jeszcze tak rozpowszechniony, jak na Zachodzie, jednak z czasem zyskuje coraz większy rozgłos. Zastanawiasz się, czy warto...
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.