Dzisiaj mamy: Środa, 22 Maj 2024

#PrasówkaEcomersy (06.11 - 10.11)

2023.11.13

Pisaliśmy o współpracy ERLI i PayU i podzieliliśmy się TOP-em października od #ecomersy. Informowaliśmy, że Allegro ogranicza liczbę benefitów dla użytkowników Smart! Student oraz że PayTel przejmuje udziały Kar-Tel i poszerza ofertę. Nasi czytelnicy mogli się dowiedzieć, że zbieranie informacji na X jest utrudnione i że badacze rezygnują z projektów. Wspominaliśmy również o współpracy wszystko.pl i InPostu, podzieliliśmy się też wynikami raportu PayPo o BNPL w Polsce. Podzieliliśmy się podsumowaniem konferencji DropCamp i zapowiadaliśmy wydarzenie EastMedia 2023. Opublikowaliśmy artykuł o formularzach zwrotu i reklamacji w e-sklepie, a także wyniki raportu Cinkciarz.pl o cross-border w Polsce. Pisaliśmy również o wynikach finansowych InPostu w III kwartale 2023. Z kolei w serii Ecomersy Basic pojawił się tekst o sposobach na podniesienie obrotu w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia.

Współpraca ERLI i PayU. Raty 5x0% na platformie zakupowej

Platforma zakupowa ERLI i system płatności PayU GPO rozszerzyły współpracę partnerską – użytkownicy ERLI zyskali dostęp do wygodnego systemu pięciu nieoprocentowanych rat dostarczanych przez PayU.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-erli-i-payu-raty-5x0-na-platformie-zakupowej

TOP października od #ecomersy!

Jakie teksty opublikowane w październiku szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o tym, że Olaplex walczy z podróbkami, że Dino Polska stawia na e-commerce i przejmuje eZebra czy że OneMoreBeer uruchamia platformę e-commerce. Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł o tym, jak samodzielnie robić zdjęcia do sklepu internetowego. W październikowym TOP-ie znalazło się też miejsce podsumowanie wyników finansowych Answear.com i Shopera. Pisaliśmy również o tym, że chiński marketplace Ochama wchodzi na polski rynek i że kolejna edycja DropCamp coraz bliżej. Podzieliliśmy się informacją o rebrandingu w Beeffective oraz o nowym konkurencie Allegro, czyli Erli.pl.

https://ecomersy.pl/top-pazdziernika-od-ecomersy

Mniej benefitów dla użytkowników Smart! Student

Allegro zrezygnowało z dodatkowych korzyści, które towarzyszyły do tej pory usłudze Smart! Student. Wraz z końcem października wygasły umowy spółki z Multikinem, Flixbusem, Heyah, T-Mobile, Legimi i Free Now, jednak studenci dalej będą mieli dostęp do darmowego okresu próbnego i niższej ceny za pakiet bezpłatnych dostaw.

https://ecomersy.pl/mniej-benefitow-dla-uzytkownikow-smart-student

PayTel przejmuje udziały Kar-Tel i poszerza ofertę

PayTel S.A., dostawca rozwiązań płatniczych, przejął 100% udziałów w spółkach z Grupy Kar-Tel (Kar-Tel I sp. z o.o. oraz Kar-Tel II sp. z o.o.), które specjalizują się w świadczeniu usług dodanych oraz dostarczaniu produktów w punktach sprzedaży, wykorzystując terminale płatnicze oraz zaawansowane rozwiązania sprzedażowe i informatyczne.

https://ecomersy.pl/paytel-przejmuje-udzialy-kar-tel-i-poszerza-oferte

Zbieranie informacji na X utrudnione. Badacze rezygnują z projektów

Badacze mediów społecznościowych anulowali, zawiesili lub zmienili ponad 100 badań na temat X (dawniej Twittera) w wyniku działań Elona Muska, które ograniczają dostęp do platformy, a także kilkunastu wywiadów i planowanych projektów. Restrukturyzacja X zakłóca badania nad dezinformacją i budzi obawy prawne.

https://ecomersy.pl/zbieranie-informacji-na-x-utrudnione-badacze-rezygnuja-z-projektow

Współpraca wszystko.pl i InPostu. Korzyści dla sprzedawców

Nowa platforma zakupowa wszystko.pl nawiązała partnerstwo z InPostem, jednym z najważniejszych operatorów logistycznych w Polsce i Europie. Serwis firmy Comarch uruchomił dedykowany program dostaw dla sprzedawców, który zapewni jego użytkownikom korzystne ceny za wysyłki towarów.

https://ecomersy.pl/wspolpraca-wszystkopl-i-inpostu-korzysci-dla-sprzedawcow

Konferencja DropCamp już za nami

4 listopada odbyła się 6. edycja DropCamp, czyli całego dnia praktycznych spotkań i wykładów na tematy związane z e-commerce, które zostało objęte patronatem ecomersy.pl. Wydarzenie odbyło się we Wrocławiu i trwało od godziny 9.00 do 19.30. Czego mogli się dowiedzieć jego uczestnicy?

https://ecomersy.pl/konferencja-dropcamp-krotkie-podsumowanie

EastMedia 2023: zyskaj praktyczną wiedzę i rozwijaj swoje umiejętności w marketingu internetowym

Marketing, zwłaszcza marketing internetowy, to dynamiczna dziedzina, która stale się rozwija i dostosowuje do nowych narzędzi oraz możliwości. Zapisz się na konferencję EastMedia 2023, by pozostać na bieżąco i śledzić aktualne trendy. 24 listopada 2023 w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym spotkaj się z praktykami, weź udział w warsztatach i zdobądź nową wiedzę, która pomoże Ci rozwinąć Twój biznes!

https://ecomersy.pl/eastmedia-2023-zyskaj-praktyczna-wiedze-i-rozwijaj-swoje-umiejetnosci-w-marketingu-internetowym

Formularz zwrotu i reklamacji w e-sklepie. Musisz to wiedzieć

Zwroty i reklamacje to nieodłączne elementy prowadzenia każdego sklepu internetowego. Zapewnienie sprawnego i efektywnego systemu ich obsługi ma kluczowe znaczenie dla budowania pozytywnych relacji z klientami. Aby wszystko mogło działać jak najbardziej sprawnie, należy przygotować odpowiedni formularz zwrotu i reklamacji, który powinien być przejrzysty, czytelny i zgodny z obowiązującymi przepisami. Zostań z nami, aby dowiedzieć się, czego nie może zabraknąć w takim dokumencie i jak uniknąć wszelkich niejasności.

https://ecomersy.pl/formularz-zwrotu-i-reklamacji-w-e-sklepie-musisz-to-wiedziec

Cross-border w polskim e-commerce. Raport Cinkciarz.pl

Z raportu „Globalny e-handel w 2024 roku. Szansa czy wyzwanie dla polskich firm?” fintechu Cinkciarz.pl wynika, że aż 75% polskich przedsiębiorców z branży handlu elektronicznego sprzedaje swoje produkty za granicą, a 72% spodziewa się wzrostu przychodów w 2024 roku. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z badania o rozwoju cross-border e-commerce w Polsce oraz w Europie?

https://ecomersy.pl/cross-border-w-polskim-e-commerce-raport-cinkciarzpl

BNPL w Polsce. Płatności odroczone w 2023 roku – raport PayPo

Zgodnie z raportem „Płatności odroczone w Polsce 2023” przygotowanym przez PayPo aż 69% klientów BNPL rezygnuje z zakupów w e-sklepie, który nie oferuje płatności odroczonych. Badanie pokazuje, jak dużą popularnością w Polsce cieszy się usługa BNPL.

https://ecomersy.pl/bnpl-w-polsce-platnosci-odroczone-w-2023-roku-raport-paypo

Wyniki finansowe InPostu w III kwartale 2023. Większe przychody i inne sukcesy

Grupa InPost podzieliła się wynikami finansowymi za trzeci kwartał 2023 roku – przychody firmy wzrosły o 22% rdr., osiągając wartość2,067 mld zł, skorygowana EBITDA zwiększyła się o 40% rdr. do 639 mln zł, EBIT wzrósł o prawie 75% rdr., z kolei wolumen obsłużonych przesyłek zwiększył się o 18% rdr., sięgając 210 mln sztuk.

https://ecomersy.pl/wyniki-finansowe-inpostu-w-iii-kwartale-2023-wieksze-przychody-i-inne-sukcesy

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby klienci chętnie robili u Ciebie zakupy. Zobacz nasze sprawdzone sposoby i zwiększ obroty w tym gorącym okresie – to doskonała szansa!

https://ecomersy.pl/ecomersybasic-102-jak-podniesc-obrot-w-e-sklepie-przed-swietami-bozego-narodzenia

Polecamy